legyen dt találkozó ! am Kecskemét közelébe ismerek egy campinget vagyis hát a közelében az 50km-et jelent kecsótól, Kiskunmajsáról lenne szó a fürdő mellett van közvetlen, tavaly voltam ott.
DT találkozó valahol Kecskemét környékén! jelentkezőket várunk. Időpontot és tervet majd egyeztetünk, sütögetéses beszélgetésre gondoltunk. Csak olyan jelentkezzen aki biztosan eljön
Szükségem lenne a jobb oldali fékkar konzolra és a magára a fékara valamint egy kuplung bowdenre mert már teljesen kinyúlt.
Már a motor elektronikával szerelt, nem megszakítós. Körülnézek az alaplapnál is Milyen gyertya vegyek bele?
Sziasztok! Minarelli blokkhoz keresek (125-ös R-es DT-be kellene) kuplung kosarat és agyat! Ha van valamelyikőtöknek kérlek ne tartsátok magatokban! Köszönöm!
ezt mondjuk még nem próbálgattam, volt hogy szétszedtem és elfelejtettem beállítani akkor néztem hogy 8nál üveghang úgy van beállítva ahogy kell, aztán kitudja, még anno állítgattam de akkor is így volt a legjobb
Gumiszilentet gyártottam bele.
De kövérek vagyunk.....
Így hát kifosódott.
Most elvileg 2 db mélyhornyú radiális golyóscsapágy megy bele, a 2 szélére a szembe.
a teleszkóp alsó szem helyére te mit raktál?Ugyan olyan "izületre" hasonlító szemet vagy vmi más megoldás?Régebben mintha írtál volna valamit,hogy máshogy oldottad meg.köszi a választ:D
Enyém is annyit forog üresen.
Viszont érdekes, hogy terhelve 8-9000 körűl már leadja a legnagyobb nyomatékot, s ha elváltod akkor sem ejt povernyitás alá.
Akkó meg minek?
Van a szomszédban egy menyecske.
Szokott toplessben napozgatni.
Én meg tépem a kerítést....Ő meg röhög.
Minek, ha nem mehetek át?
Na ez az.
Sajna lehetetlenség találni... bontókban elvétve. Odormotor-nál pl megfodult anno. Meg van ebből 4 féle idomozás... és persze hogy nem kompatibilisek egymással.
Amúgy rájöttem, hogy a jelzés nélküli elvileg gyári rezóm ugyanaz, mint a gianelli, amit ad... nem csoda, hogy sokaknak nem megy az mx max 50-60at nyögvenyelősen a lépcsős végű rezóval... enyém 3.ban megy annyit, végsebessége is 80-85... érdemes rá befektetni
azon gondolkoztam valamelyik este, hogy vajon tényleg megveszik azokat az autókat vagy csak úgy csinálnak? nagyon megjátszottnak tűnik. Meg még anno 2-3 éve mindig az első vevő vitte el ma meg már a 2.
Köszönöm kedvességed, de már megoldottam.
Volt itthon valami hőálló nyavaja, valami klingerit-féle, és abból vágtam alá egy tömítést.
Egyenlőre tesztelem.......most épp a G-szem miatt van szétszedve a hátsó teleszpók....
Ez a gond.. ha valamit az ember két keze munkájával helyrepofoz, már lassan attól is az ára romlik csak... bezzeg a tévében... vesznek egy kocsit.. ráköltenek 2000 fontot, és még nyernek egy 1000-est.
akor jó mert én már anyit költötem bele 2 honap alatt hogy 400 ezerért kénne árulnom rádásul most kap még egy koplet hátso átételt gyárit suzukit ami megit 60 ezer lassan nem éri meg eladni
Már a motor elektronikával szerelt, nem megszakítós. Körülnézek az alaplapnál is Milyen gyertya vegyek bele?
De kövérek vagyunk.....
Így hát kifosódott.
Most elvileg 2 db mélyhornyú radiális golyóscsapágy megy bele, a 2 szélére a szembe.
Viszont érdekes, hogy terhelve 8-9000 körűl már leadja a legnagyobb nyomatékot, s ha elváltod akkor sem ejt povernyitás alá.
Akkó meg minek?
Van a szomszédban egy menyecske.
Szokott toplessben napozgatni.
Én meg tépem a kerítést....Ő meg röhög.
Minek, ha nem mehetek át?
Na ez az.
Amúgy rájöttem, hogy a jelzés nélküli elvileg gyári rezóm ugyanaz, mint a gianelli, amit ad... nem csoda, hogy sokaknak nem megy az mx max 50-60at nyögvenyelősen a lépcsős végű rezóval... enyém 3.ban megy annyit, végsebessége is 80-85... érdemes rá befektetni
Volt itthon valami hőálló nyavaja, valami klingerit-féle, és abból vágtam alá egy tömítést.
Egyenlőre tesztelem.......most épp a G-szem miatt van szétszedve a hátsó teleszpók....
DT 50 MX