Lehet túl dús a keveréked. Vagy rossz a gyertya. Amúgy akku lehet benne akár 55 amperórás is, ha a töltés csak 12V. Megette a fene. De ha amúgy elég gyorsan pörgeti akkor mindegy az akku.
Az aku 12V 7A erősebb mint kéne hogy legyen benne! hidegen rárakom a szívatót megnyitom a benzin csapot semmi gázt nem húzok csak önindítót és már pöfög is lemegyek vele 20-30Km-t utána már nem indul be vele ha meleg a motor akkor már nem adok rá szívatót de hiába húzok gázt is akkor csak hörög
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy hidegen indul a Dt-m önindítóval de melegen már nem akar csak nagy ritkán. Viszon berúgókarral pöc röf. Ez mitől lehet?
Hellótok!
Valaki megtudná mondani hogy egy Dt80 lc oldalt kihúzós szívatójú porlasztóba milyen hosszú,és milyen átmérőjű shúbertű való,mert ami benne van elhajlott,meg előző gazdája lecsípett a végéből.
ezt úgy képzeld el hogy szét szedtem mindent a környékén összeraktam figyeltem hogy semmi ne tudjon rezonálni, és ott ugyan úgy adja a hangot, most már úgy vagyok vele hogy leszarom, így fog megrohadni. A Power tengely meg alapjáraton kopog de nem az rezonál
Tudok....az a baja, hogy a persely már kurva vékony...szét van fúrva..meg alul valamelyikből oldalból le van törve egy pár mm-es darab Mennyit adnál érte?
Egy olyan kérdésem lenne hogy hidegen indul a Dt-m önindítóval de melegen már nem akar csak nagy ritkán. Viszon berúgókarral pöc röf. Ez mitől lehet?
A porlasztón semmi nincs,csak hogy Mikuni Corp,meg hogy made in japan.
Valaki megtudná mondani hogy egy Dt80 lc oldalt kihúzós szívatójú porlasztóba milyen hosszú,és milyen átmérőjű shúbertű való,mert ami benne van elhajlott,meg előző gazdája lecsípett a végéből.
Thx