Kehelycsövet is kiszedtétek a főfúvóka alól? Sokan nem is tudják, hogy ki lehet szedni. Ha nem kap féklevegőt a kehelycső, a furatai tömöttek, akkor besokall a motor.
dugó hangja nincs? szerintem kopott a gép, vedd le a kiput és nézz rá a dugóra, ez az én véleményem, aztán ha tudsz lőjj egy képet róla, valami jobbacska felbontásba
hát mikormég kipróbáltam az eladónál akkormég ment csak bevolt zabálva az elején, azt kidolgozta és utánna jóvolt és ahogy szépen használtam folytoncsak rosszabb lett...
Sziasztok!
a cdi okozhatja, hogy nem akar forogni terhelés nélkül 9 ezer fölé, terhelés alatt pedig olyan 7 ezernél kezd el dadogni.
Már többféle gyertyát próbáltam, power bevan állítva rendesen és működik ahogy kell, légszűrő kivan pucolva, benzint kap rendesen.
Már amikor elhoztuk akkoris néha "tüsszentett".
Apuci nem tudlak elérni (2x hívtalak), de leszedtem a DT 125 kapcsolási rajzát, és ott is úgy működik a fesszabályzó mint más motornál. A fehér szál a töltés, fekete a test, a sárga-piros a világítás, és a piros megy az akkura. Ha jól megnézed, akkor a világítás vezetéke még a világítás kapcsoló előtt bemegy a fesszabályzóba, mégpedig azért, hogy a fesszabályzó stabilizálja max 13V-ra. Ha kicsapkodja az izzót, annak az az oka hogy vagy kontkathibás a csatlakozó a fesszabályzónál (piros-sárga/sárga kábel), vagy pedig maga a fesszabályzó rossz. A gyári izzó pedig 40/45W.
na majd csinálok egy pár képet hétfőn legkésőbb kedden aztán feltöltöm ide
a cdi okozhatja, hogy nem akar forogni terhelés nélkül 9 ezer fölé, terhelés alatt pedig olyan 7 ezernél kezd el dadogni.
Már többféle gyertyát próbáltam, power bevan állítva rendesen és működik ahogy kell, légszűrő kivan pucolva, benzint kap rendesen.
Már amikor elhoztuk akkoris néha "tüsszentett".
Eladó az sm szettem ha valakit érdekel.
A motor meg enduró ként eladó
http://www.ebay.de/itm/wilbers...
h
a van pénz...