Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi.
Szerintem mindenképp érdemes lenne levenni a szerkezetet.
Én vágni szoktam a tömítést alá.
1 óra plussz...........
Csinálj képeket a dugattyúról.
Jó képeket ha lehet.
Hali Skacok,helló Apuci!
Láttam a motorod kepesmotoron, nagyon szép darab,csak gratulálni tudok hozzá!
Úgy döntöttem, még mielőtt eladom az enyémet, én is össze rakom, mert ahogy elnéztem mindenki csak cserélni akar, és mivel igy akartam eladni, hogy picit foglalkozni kell vele, nagyon kevesen érdeklődnek, hiába alacsony az ára :S
Tehát a problémám a következő :
-elsősorban lehet-e valahonnan kapni ,,csak" oldaldekni tömitést, és nem ,,egység csomagot"? :D
-másodsorban, hogy lehet feltenni az oldal deknit úgy,hogy a legbiztonságosabban felmenjen, és ne csessze tönkre a tömitést :S
mivel a berugó kart, nem tudom levenni sajnos, igy elég nehéz bejátszani, és az esetek többségében a rugó, mindig megviseli az oldal dekni tömitését :S van erre esetleg egy külön spéci ,,folyamat"? :Sű
Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszokat!
Tud valaki segiteni nekem abban,hogy DT50 esen 2002-es évjárat és nincs rajta berugó kar csak öninditó létezik?
Sziasztok!
Tegnapi motorozásom 5km sétával ért véget.... Ma szétszedtem a gépet. Azt hittem a közlő fogas kerék esett le a helyéről mert a héten azt csináltam. De pechemre rosszabb történt. A dugóból a szívó oldalon letört egy darab. Vagy először a stift eset ki vagy nem tudom mi volt vele. A motor felújítás óta nem ment 500km-t. Tavaly sajnos túl szegény keverék miatt. Ez után nem fúrtam mert 200km alatt be sem járódott. Ekkor for yamahás dugó volt benne. Most is for yamahást kapott. Másoknak történ stift kiesés a for yamahánál? Megjegyzem 80 as lc2 rsről van szó. Tudom előző dugónál is fúrni illett volna de nem volt semmi karc a hengerbe és kevés km volt benne. De szerencsére most sem húztam meg a henger falát. De észre vettem a dugón ugyan úgy az anyag elkezdet fogyni mint az előző lukas dugómnál.... Pedig most már barna gyertya képem volt. Lehetséges for yamahás dugó szar? Vmikor olvastam 80asba érdemes az ambikát vásárolni most szerintem azt próbálom meg. Várom ki szenvedett stiftelés gonddal már!
Üdv Viktor!
Tudod egy a gond.
Hogy a világítás nincs fesszabályozva.
Váltakozó áramú feszültséget kap, egyből a tekercsről.
A fesszab.-hoz nem sok köze van.
mondjuk az aksim az egy kalap szar, az biztos...az okozhatja?
Meg kell mérni a feszültséget hátul. Minden egyes volt, amivel többet kap, felére csökkenti az élettartamát. Faluhelyen úgy szokták ezt megoldani, hogy akkora égőket tesznek bele, hogy a nagy terhelés (kis ellenállás) miatt leesik a feszültség... nem veri ki, csak az égő nem ég szépen, halovány, a világítótekercs meg örül neki, hogy majdnem rövidzárra dolgozik. Jó fesszab kell! Én majd ha lesz rá keret meg LED-esítek és akkor viszlát akku és társai.
nekem a hátsó lámpa 5W-os szálát égeti ki. azt is néhány hónaponta...nem tudom miért de elég zavaró
Hát igen, sokat segít ha lefotózod Mennyi izzót cseréltem már azért mert 1V-tal több esett rá... te jó isten.
Én is most pucoltam karbit. A benzinszintet nagyon nehéz volt beállítani, a gyári leírás semmit se ér.
Sziasztok!
Keresek DT 125R-hez a blokk jobb oldalán a power tengely végén lévő "záró sapkát" vagy mi a neve... A képen pirossal be is jelöltem, hogy jobban érthető legyen. Ha valakinek van eladó, kérem jelezze! (zoligottler@freemail.hu)
Hello!

Maradt vissza eladás után pár alkatrészem, hátha érdekel valakit megosztom itt is.

alkatrészek link

Szép napot!
Sziasztok 3 havonta kivágja a motorom a front izzóm, a tompítottat.
Ez mitől lehet?
Most 45/40W-os van benne, ezt is kivágta.
Lesz kép is, de fel kell töltenem előbb az asszony telóját.........
Dt R-hez valakinek kuplung kar konzol? sajna ez enyém eltört
milyen külömbségek vannak a DT 50 MX,X,LC1,2,R,LC,meg aki tudja a többit is irja meg előre is köszi
köszi még1x a tanácsot most kitisztitom a karbit s remélhetöleg eltünik ez a gond....még 1x köszi a tanácsot...
Igen azért pörög fel. Az úszó fennakadás is abba tartozik, hogy ki kell pucolni a karbit. Szimeringes is lehet, vagy valahol falslevegőt szív, de ha hirtelen következett ez be, akkor nem hinném, hogy ez a gond, max ha kikötöttél egy csövet és nem tömítetted le a helyét. Nézd meg hogy levett gyújtással van-e szikra, lehet a kapcsoló rossz. Ha felhevül a motor meg pl. szegény a keverék, akkor begyullad magától a benzin. (kb 550°C sűrítéssel az öngyulladási határ, de ha pl egyenetlen az égéstér, belelóg a tömítés, stb, akkor ez kisebb nyomáson is bekövetkezhet)
JÓ hát!
azért pörög fel.? nem az uszó lehet a bünös.? fent akad...?
Nem akrok beszólni de az én DT-m ami korában volt 12 000 ret forogta és 140 alá bement az óra. Sztem az ment tisztességesen.
De a probléma megoldódott és a motort is elvitték azóta
de van csak még nem volt idöm megcsinálni még pár napja van nálam. ha eltakarítom más lomját a portékárol akk jöhet a móka a kis drágával.:) jövhéten mgjön fesz szabályzom meg veszek majd aksit csak pénz legyen.:D azt onnantol már jobb lesz picit
Az csak a bura alakja. Az izzószál ugyanúgy spirális. Kiszedett égő jól világít? Ha az jó, akkor nem jó helyre esik az égő a burában. Pl, egy körlámpás Ladába amikor szereltünk halogént, oda egy 1,5mm-es hézagoló betét is járt, mert a gyári foglalattal nem esett fókuszba a refi.
Nem szimmetrikusak. Kézzel nem értem az égőhöz. Szerintem az a gond, hogy ugye most "henger" alakú izzó van benne, gyárija pedig gömb alakú. Lehet más a "beesési szög" és ezért nem szór rendesen.
Van a fejidomon két csavar. A lámpaüveg felfogatásánál, azokkal lehet jobbra balra, és fel-le állítani. Vagy nálad nincs? :)