Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor mi?:O
Interneten is fékolajnak van jelölve:
Fékolaj
minél nagyobb annál jobb, de az nem olaj
Fék olajoknál a DOT szám-ot hogy kell értelmezni?:)
Melyik a legjobb, vagy ti milyen fajtát ajánlanátok?
Ahogy látom tele is van
hát ha azt kérdezi hogy az mi akkor nem tudok én már mit írni, azé ehhez nem kell szerelői szakma hogy felismerjen valaki egy fékfolyadék tartályt
kehelycsövet is kitakarítottad a főfúvóka alatt? be is állítottad a karbit? Minden csavart kiszedtél a karbiból, minden állítót? tegyél fel egy videót róla, sokat segítene rajtad
Én a képen egy fékfolyadék tartályt látok a karbi bal oldalán.
A kipufogó könyökön nem szív semmit, hidd el. Már írtam neked, de minek ha újra meg újra kérdezed...
problémámra valaki választ nem tudja? jólenne ha valaki segítene picit. azt könyebb lenne a hiba keresés.
Igen igen az kellene mert sehol sem találok.
majd környéken körbenézek milyen minőségűek vannak, aztán ha kell írk mailt
síktolattyús mikuniba kellene
Nagy dellrotyóba vsan főfuvim 350ért.
Írsz egy mailt, megmondodo mekkorák kellenek,elküldöd a lüvét, én meg szépen elpostázom.
elmegy levélnek.
vidd el szerelőhöz, ha jól értem szimeringes lehet de kitudja még milyen bajai vannak
2, kérdés lehetséges hgy a kipufogó könyök csönél szivott levegö miatt pöröghet fel a motor ...mert a karbit szét szettem ki lett tisztitva és igy is felpörög ha a gyujtást leveszem ugy is meg a motor ...nem jövök rá mi lehet a baja ... ...
yeis doboz így keress rá
Azt kérdezném hgy mi ez a képen a dt karbimellet bal oldalon egy müanyag doboz ...?


mi ennek a funkcioja ..?
Zoli ha itt vagy jelezz légyszives hogy hogyan tudnánk megbizniszelni pár főfuvit? Vagy milyen márkát vegyek a boltban ami talán pontos méret?
Basszus akkor ezért nem bírom beindítani a motorom.....?....
Hát akkor a kábeleket se árt kicserélni Az kéne még Erről az jut eszembe, amikor az egyik Astra-ra a 4. trafót tették fel a szerelők, leszedett csatlakozóban volt alapból áram is, impulzus is, minden ami kell, de ha rá volt dugva akkor semmi szikra. Egy testkábel a köteg másik végén nem volt meghúzva, alatta meg oxidáció volt. Annyi áram volt benne hogy trafó nélkül még mutatott a műszer, terhelésre(trafóval) meg el is tűnt. Egyesével kellett a kábeleket kimérni. Jó társasjáték a kibaszósdi, amikor egymás munkáját nehezítik az emberek. Amúgy azt tudod, hogy a WD nem vezeti az áramot, szóval tisztítás után egy finom kis kapcsolóban még egy tisztítás kell(amit a dobozra nem írnak ugye), bár ha elég erővel nyomódnak az érintkezők, akkor lehet lekaparja.
Szerinted már nem szedtem szét azt is?
Az Én motoromon mindent tudok, hogy milyen csavarral van összerakva.
Minden télen szétszedem, meg összerakom.
Könnyen járnak a csavarok, minden csatlakozó+saru felpolírozva, befújva WD-40-el....
Viccelsz?

nekem is 2000-3000töl maxon ég
Akkor van.
De meg ne kérdezd hol..........
Elektromosságban tökre nem vagyok otthon.
Vagyis hát ilyen szinten már nem.....
Akkor kontakthibás a vészleállítód Érdemes rá kis időt szánni, bár te már úgyis azt nézed először. Kapcsolásban ugyanaz, mint a gyújtáskapcsoló, mindkettő testre húzza a jelet. Juteszembe amire kíváncsi lennék, a 125R-en akkor van zener dióda a világítás szabályozására? Vagy 800-9000-ig folyamatosan erősödik a fény? Nálam már 3000-nél max-on ég, és nem nő tovább, ott nyit a dolog.