kehelycsövet is kitakarítottad a főfúvóka alatt? be is állítottad a karbit? Minden csavart kiszedtél a karbiból, minden állítót? tegyél fel egy videót róla, sokat segítene rajtad
2, kérdés lehetséges hgy a kipufogó könyök csönél szivott levegö miatt pöröghet fel a motor ...mert a karbit szét szettem ki lett tisztitva és igy is felpörög ha a gyujtást leveszem ugy is meg a motor ...nem jövök rá mi lehet a baja ... ...
Hát akkor a kábeleket se árt kicserélni Az kéne még Erről az jut eszembe, amikor az egyik Astra-ra a 4. trafót tették fel a szerelők, leszedett csatlakozóban volt alapból áram is, impulzus is, minden ami kell, de ha rá volt dugva akkor semmi szikra. Egy testkábel a köteg másik végén nem volt meghúzva, alatta meg oxidáció volt. Annyi áram volt benne hogy trafó nélkül még mutatott a műszer, terhelésre(trafóval) meg el is tűnt. Egyesével kellett a kábeleket kimérni. Jó társasjáték a kibaszósdi, amikor egymás munkáját nehezítik az emberek. Amúgy azt tudod, hogy a WD nem vezeti az áramot, szóval tisztítás után egy finom kis kapcsolóban még egy tisztítás kell(amit a dobozra nem írnak ugye), bár ha elég erővel nyomódnak az érintkezők, akkor lehet lekaparja.
Szerinted már nem szedtem szét azt is?
Az Én motoromon mindent tudok, hogy milyen csavarral van összerakva.
Minden télen szétszedem, meg összerakom.
Könnyen járnak a csavarok, minden csatlakozó+saru felpolírozva, befújva WD-40-el....
Viccelsz?
Akkor kontakthibás a vészleállítód Érdemes rá kis időt szánni, bár te már úgyis azt nézed először. Kapcsolásban ugyanaz, mint a gyújtáskapcsoló, mindkettő testre húzza a jelet. Juteszembe amire kíváncsi lennék, a 125R-en akkor van zener dióda a világítás szabályozására? Vagy 800-9000-ig folyamatosan erősödik a fény? Nálam már 3000-nél max-on ég, és nem nő tovább, ott nyit a dolog.
Interneten is fékolajnak van jelölve:
Fékolaj