Sziasztok!
Nem is tudtam hogy van ilyen oldal vagy fórum vagy mi ez! De nagyon örülök neki! Nahh szóval van egy dt 125 r-m! Vagy 4 éve vettem semmit nem költöttem rá szinte. Csak lánckereket előre hátra meg egy láncot! Mostanra megérett a kapcsolatom vele arra hogy megcsináljam. Remélem ha segítségre szorulok ami biztos be fog következni, tudtok és fogtok majd nekem segíteni!
általában akkor szolnak az ilyen dolgok amikor nincs terhelés.Mondjuk terheletlenül mész akkor is jobban hallani az ilyesmit.Általában dugó szoknyája is ha el van kopva az is terheletlenül vagy alapjáraton hallható jobban.
Meg lett a hiba, Bár az egész történet tanulságos hát ha valaki így jár.
Elmesélem.
Szóval kezdődött azzal, hogy szét ment az 1 hónapos akksim. Kicserélték gariba, de a töltésem érdekes értékeket mutatott. video a töltésről
Valamint feltűnt hogy a világításom sem az igazi. Elég halovány.
Volt még egy dolog amivel nem nagyon törődtem, még pedig hogy menet közben a hőfokmérőm beállt középre, de ha megálltam egy lámpánál, visszaesett negyedig. Ha leállítottam a motort, és vissza ráadtam a gyújtást a hőfokmérő mutatója épp hogy megmozdult. Ma elkezdtem ennek az okát keresni.
Meg is lett a hiba. Egy vezeték(barna)a villanyak alatt totál el volt szakadva. És itt jutottak eszembe Mumi szavai, mikor ledesítette a hátsólámpát. A dt80lc2 elektronikája macerás. Minden össze van kapcsolva mindennel. És tényleg így van. Az óra tekercsről ment, ami elgyengítette a lámpát. A töltést is meghülyítette ezért volt az ha ráadtam a pilácsot, levett egy csomó feszt és majd normálisan töltött.
Gyári kábelköteges a moci, át kell húzzam azokat a vezetékeket amik a villanyaknál futnak, mert minden másodiknak el van repedve a szigetelése. Ez volt a 3. hogy ott szívatott meg a kábelezés.
Akkuról illik mennie, mert egy mérőműszernek stabil feszültség kell. Akkura nem kuka véletlenül? Mekkora feszültség van benne ha ki van szedve? Üzem közben?
Dt80 lc2-nek a hőfok mérő órája tekercsről vagy akksiról üzemel? Nekem olyan mintha tekercsről menne, mert alapjáraton negyedig megy fel a mutatója, 6000nél szépen beáll középre. Nem akkuról kellene annak mennie? Gondolom ha tekercsről megy a világításomból is leszed rendesen.
Nem is tudtam hogy van ilyen oldal vagy fórum vagy mi ez! De nagyon örülök neki! Nahh szóval van egy dt 125 r-m! Vagy 4 éve vettem semmit nem költöttem rá szinte. Csak lánckereket előre hátra meg egy láncot! Mostanra megérett a kapcsolatom vele arra hogy megcsináljam. Remélem ha segítségre szorulok ami biztos be fog következni, tudtok és fogtok majd nekem segíteni!
Elmesélem.
Szóval kezdődött azzal, hogy szét ment az 1 hónapos akksim. Kicserélték gariba, de a töltésem érdekes értékeket mutatott. video a töltésről
Valamint feltűnt hogy a világításom sem az igazi. Elég halovány.
Volt még egy dolog amivel nem nagyon törődtem, még pedig hogy menet közben a hőfokmérőm beállt középre, de ha megálltam egy lámpánál, visszaesett negyedig. Ha leállítottam a motort, és vissza ráadtam a gyújtást a hőfokmérő mutatója épp hogy megmozdult. Ma elkezdtem ennek az okát keresni.
Meg is lett a hiba. Egy vezeték(barna)a villanyak alatt totál el volt szakadva. És itt jutottak eszembe Mumi szavai, mikor ledesítette a hátsólámpát. A dt80lc2 elektronikája macerás. Minden össze van kapcsolva mindennel. És tényleg így van. Az óra tekercsről ment, ami elgyengítette a lámpát. A töltést is meghülyítette ezért volt az ha ráadtam a pilácsot, levett egy csomó feszt és majd normálisan töltött.
Gyári kábelköteges a moci, át kell húzzam azokat a vezetékeket amik a villanyaknál futnak, mert minden másodiknak el van repedve a szigetelése. Ez volt a 3. hogy ott szívatott meg a kábelezés.
Dt80 lc2-nek a hőfok mérő órája tekercsről vagy akksiról üzemel? Nekem olyan mintha tekercsről menne, mert alapjáraton negyedig megy fel a mutatója, 6000nél szépen beáll középre. Nem akkuról kellene annak mennie? Gondolom ha tekercsről megy a világításomból is leszed rendesen.
Olyan kérdésem lenne hogy egy yamaha Dt 125 ER-es Dt-be milyen típusú szénkefe kell az önindítójába?