Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vannak olcsón cuccaim hozzá,..A tömités garnitúrától-a túrabox-ig.,kuplung lamella szett, hátsó lábtartók(gyári), karbi(yz)Blokkalkatrészek, komplett blokk henger nélkül(megszorult), tank,idomok,óra stb....
kellene egy nagy DT 125 TALÁLKOZOT SZERVEZNI .....
Sziasztok!
Nem is tudtam hogy van ilyen oldal vagy fórum vagy mi ez! De nagyon örülök neki! Nahh szóval van egy dt 125 r-m! Vagy 4 éve vettem semmit nem költöttem rá szinte. Csak lánckereket előre hátra meg egy láncot! Mostanra megérett a kapcsolatom vele arra hogy megcsináljam. Remélem ha segítségre szorulok ami biztos be fog következni, tudtok és fogtok majd nekem segíteni!
redben
Dehogy is holnap muter utána néz hogy mivan. Majd írok ha megtudok valamit.
tűgörgő lesz 100% dugó az fasza, 300km-t mentem mióta rámértek
általában akkor szolnak az ilyen dolgok amikor nincs terhelés.Mondjuk terheletlenül mész akkor is jobban hallani az ilyesmit.Általában dugó szoknyája is ha el van kopva az is terheletlenül vagy alapjáraton hallható jobban.
ilyet tudok csak, remélem segít.
Meg lett a hiba, Bár az egész történet tanulságos hát ha valaki így jár.
Elmesélem.
Szóval kezdődött azzal, hogy szét ment az 1 hónapos akksim. Kicserélték gariba, de a töltésem érdekes értékeket mutatott. video a töltésről
Valamint feltűnt hogy a világításom sem az igazi. Elég halovány.
Volt még egy dolog amivel nem nagyon törődtem, még pedig hogy menet közben a hőfokmérőm beállt középre, de ha megálltam egy lámpánál, visszaesett negyedig. Ha leállítottam a motort, és vissza ráadtam a gyújtást a hőfokmérő mutatója épp hogy megmozdult. Ma elkezdtem ennek az okát keresni.
Meg is lett a hiba. Egy vezeték(barna)a villanyak alatt totál el volt szakadva. És itt jutottak eszembe Mumi szavai, mikor ledesítette a hátsólámpát. A dt80lc2 elektronikája macerás. Minden össze van kapcsolva mindennel. És tényleg így van. Az óra tekercsről ment, ami elgyengítette a lámpát. A töltést is meghülyítette ezért volt az ha ráadtam a pilácsot, levett egy csomó feszt és majd normálisan töltött.

Gyári kábelköteges a moci, át kell húzzam azokat a vezetékeket amik a villanyaknál futnak, mert minden másodiknak el van repedve a szigetelése. Ez volt a 3. hogy ott szívatott meg a kábelezés.
nekem 4-5 ezer között hallani, alatta és fölötte sincs hangja
Létezik szerintem. Nekem is olyan. Alapjárat közelében csörög, felette nem.
létezik olyan hogy a felső tűgörgő csak egy bizonyos fordulaton szól?
Valaki könyörgöm adjon a cdi-hez egy kapcsolási rajzot , mert kéne csinálnom egy új cdi-t nagyon sürgös lenne!
Akku tuti jó! Kiszedve 12.59V. Üzem közben 14-15V. Alapjáraton 13V.
Van valakinek viszonylag jó állapotban lévő, eladó karburátort és légszűrőt összekötő gumicsonkja?:)
Akkuról illik mennie, mert egy mérőműszernek stabil feszültség kell. Akkura nem kuka véletlenül? Mekkora feszültség van benne ha ki van szedve? Üzem közben?
Hát akkor bizony így marad egy ideig.
Én is írtam már azt :D :P
Üdv.

Dt80 lc2-nek a hőfok mérő órája tekercsről vagy akksiról üzemel? Nekem olyan mintha tekercsről menne, mert alapjáraton negyedig megy fel a mutatója, 6000nél szépen beáll középre. Nem akkuról kellene annak mennie? Gondolom ha tekercsről megy a világításomból is leszed rendesen.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy egy yamaha Dt 125 ER-es Dt-be milyen típusú szénkefe kell az önindítójába?
azt mondta muter hogy te adtad fel a levelet nálad van a feladó szelvény te kérdezd meg mert te tudsz azzal a papirral utánnanézetni
ááá mondom én meg aszittem hogy csak etetsz itt engem mondom még jo hogy nem utaltam
Hát komolyan nem tudom mi lett vele
lehet hogy elveszett?:O anyám mondta volna ha átvett volna valamit
Ha postán jársz kérdezz utána lehetetlen hogy ennyi idő alatt nem ért oda.