Amúgy is a fakerék csúnyább, hiába hogy könnyebb, könnyebb takarítani is, első keréken 320-as a tárcsa, satöbbi.
De csúnya.
Bírom ezt, mikor olyanok fikáznak, akik még nem bizonyítottak.
Nem muszáj mindenkinek értenie hozzá, csak akkor vágja ki a zsetont az asztalra.........
Szép jó napot mindenkinek!Segítségeteket szeretném kérni ha valaki elmondaná,hogy a fordulatszámmérő spirál hogyan rögzítődik a blokkba? Ja meg,hogy hol van elvezetve. Mert most vettem rá de nem tudom merre húzzam egyébként van e különbség az lc és lc2 spirálja között.
biztos a hengerből jön? nekem is bezizegett valami és rájöttem h a kipu hővédő rácsának az egyik csavarja fellazult és ott rezgett... azt hittem beszarok mire megtaláltam h mi adja ki a hangot...
adjatok tippeket mi a lófasz rezonálhat be 4-5ezer környékén a hengernél?power kilőve, tűgörgő csapszeg kilőve, dugó kilőve most kaptam szét, semminek nincs akkora kopása hogy hangot kéne adjon, dugónak van egy minimális, de kb mérhetetlen, a kis gyűrűk látszanak még rajta, csapszeg kis elszíneződés ami szerintem teljesen normális, hajtókarban az a minimális kotty ami kell má kezd a faszom nagyon tele lenni vele
akkor csak jó lesz ez is.
Ha van valakinek kérem jelezze.
De csúnya.
Bírom ezt, mikor olyanok fikáznak, akik még nem bizonyítottak.
Nem muszáj mindenkinek értenie hozzá, csak akkor vágja ki a zsetont az asztalra.........
ELADÓÓ
de meg gondoltam magam. inkább mégis szenvedek a küllőssel
esetleg ha piszok jó áron adod rácuppanhatnak