Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali, megint jöttem zaklatni :D
Szerintetek Tdr power vezérlő elektronikája jó lehet 25-ös Dt-re?
a LED-ek vibrálnak. de a sima izzók is kis fordulaton, szóval tökmind1. csak a LED vibrálása idegesítőbb
Mi vibrál amúgy?
Igen. A hagyományos égők is vibrálnak alapjáraton. Nálam egy egyutas egyenirányítás van gyárilag egyetlen diódával, vagyis a szinuszhullám felső részét használja ki csak. Ha graetz hidat teszek rá, akkor az alsó is használva lesz, kétszeres lesz az impulzusok száma, azt pufferelve egy elég nagy kondival nem nagyon fog ugrálni. Én PC tápegységekből szoktam bányászni graezt hidakat. 4-6 Ampert elbírnak. LED-nek elég lesz, mert egy LED 0,02A-t eszik átlag.
aha akkor a kondi miatt nem fog majd vibrálni ugye? nem tudtam hogy hogy lehetne megoldani ezt a vibrálós problémát eddig...
Azt se felejtsétek, hogy a LED-es féklámpa annyival hamarabb láthatóvá válik, hogy 130-as tempónál 1 kocsihossznyival hamarabb meg tud állni a hátul levő.
Ha a 125-ösök közt van ilyen, akkor az 50-esek között is megeshet. Amúgy nem sokunknak van újabb 50-ese.
Ez amit írtam, terhelésre volt belőve a feszültség, semmi szabályzás, ha elment a terhelés, kiégett az égő, akkor felment a feszültség, és kinyírta a többi égőt.
Még nem csináltam meg. A LED-eket a töltő tekercs is elbírja, nekem 6Vos rendszerem van, ha graetz híddal egyenirányítom a tekercsből jövő feszt, és egy kondenzátorral pufferelem, hogy ne ugráljon, akkor kapok egy szép kb 8V-os feszültséget. Egy egyszerű fesszab áramkörrel ebből kőstabil 5V-ot tudok csinálni. 7,5V felettiből lehet stabil 5V-ot előállítani normálisan. Persze 12V is lehet. 5V amiről a legtöbb elektronika üzemel, többek közt LED-es fordulatszámmérő, akár irányjelző elektronika LED-ekkel, helyzetjelző, féklámpa. Stb stb stb... így nem kell az akku. Önindító meg nincs, egyedül ahhoz kéne az akku.
Hát a szál tartó hamarabb elolvadt, mint ahogy a szál párolgott. Nem opálos a búra annyira. Nem lehet, hogy kontakt hibás a nem létező szabályzó zener?
Sajna nem Arol 2t a menü.... Agip full szintetikussal volt keverve. De utoljára sajna a teli tank benzinhez oregon láncfűrész olajjal tudtam keverni. Ebbe a dugóba nincs még 500 km... Az előzőbe volt ami kilyukadt. De a lefújás vszínű azért van mert 50km után nem fúrtam meg dugó csere után. Hozzá teszem ereje meg volt. Hidegen jól indult. Semmi problémám nem volt vele.
elektronika :D
Attól nem fog felmenni a feszültség, max leesik.
És nincs esetleg vkinek elfekvőben egy power vezérlő elektornika?
Én meg csak kenek alá egy kis loctite motorblokk tömítőt azt csuma
a hátsó lámpa is akkor gondolom aksiról megy.
lehet azért vágja ki az első izzót mer a hátsó izzó mivel nincs, több jut az elsőre
vagyis nekem ETZ-n úgy volt ha kiégett az első/hátsó akkor rövid időn belül elszállt a másik is
Nincs véletlen egy bordás dobozka, amibe csak egy szál megy? Az egy zener dióda.
Mert senkinek nincs itt 50-ese.
Miért nem válaszol senki nekem a 58872-es hsz hoz?
Te mivel jársz vazze?
Arol2T?
Ebben a dugóban 500km?
Úgy le van fújva mint az állat.
Papírboltban lehet kapni rajzlapot, 0,5mm-est.
Én abból vágom.
A3a-st vegyél, arra ráfér a dekli.

Bagyinka:
A ledek akksiról mennek.
Kevesebbet fogyasztanak, mint egy 25W-os izzó.
Helló!
1 képem sikerült ami jó. Arról ahol a stift volt.
milyen anyagból vágod? egyszerű karton? olvastam én már mindent, loctide, sziloplaszt,klingerit vagy mi....kicsit félek tőlük, nem szeretem egy nap többszőr szétkapni a blokkot :D
és a LED-esítést te hogy oldottad meg? az nem generátorról megy, hanem aksiról?
Amúgy ilyen szinten meleg volt odabenn.