Az elfordult súber több levegőt engedhet át, mint alapesetben, ha a letörés oldalra kerül, de attól még nem kap több benyát. Szóval szegény lesz a keverék. Magas hőmérséklet. Öngyulladás. Be kéne állítani normálisan azt a karbit.
kiszettem minden csavart mindenhol magas nyomásu levegövel kifujtam és nem volt piszok sehol a könyök csöhöz tömitést vágtam (AZBEZT) ha igysem jó vissza viszem a gazdájának ugyanis motor szerelö....
hát még nem tapasztaltam, talán csak annyit h az adagolhatóság nem legjobb de azt is csak haverom r125-éhez viszonyítva, akkor ezt is felírhatom a folyadékcserék mellé
Nem is arra gondoltam. Hanem sok nagy fékezésnél felmelegszik, aztán egyszer csak hopp nincs fék. Gázzá alakul a folyadék. Egy régi folyadék valószínűleg nem annyira stabil halmazállapotú, bár ki tudja. Jobb a biztonság.
hopssz most h beleolvastam ebbe a cikkbe látom h 3 évente cseréni kellene a fékfolyadékot, az enyémen még biztos nem volt megbontva a fék ezek szerint a fékfolyadék van már vagy 6 éves lehet már megérett a cserére az új folyadék javíthatna is a féken amúgy?
A tükör oda ért már?
Ők sokszor szoktak oda járni.
Majd szólok akkor, és körbevezethetsz majd :D
amúgy te nem is vagy messze tőlem ha esetleg Szekszárdra jösz szólj