Ha nagyon beül, már amikor ráülsz, akkor azon a rugó kicserélése tud segíteni normálisan, esetleg egy igényesen legyártott előfeszítő betét, csak nehogy a rugó koppanjon fel.
A gumisnál kapsz!
Sok sikert hozzá.
Az a jó, hogy a Japók mikó' csinálták, nem volt annyi eszük, hogy beledobjanak egy szelepet.
Bár nekik több volt, mert megterveztek egy motorkerékpárt.
Ha vágnád, úgy ahogy mcadwee is írta, hogy befelé toláskor a rugó ellennyomása csillapít, meg némileg az olaj.
Mikor szétfelé jön, akkor csillapít nagyobbat, hogy ne ugorjon gyorsan széjjel a szar.
Namármost, ha Te oda beteszel egy szelepet, akkor igaz nehezebben fog összemenni, mert nem engedi az olajat a teleszkópszárba suhanni.
Ezáltal a szimmeringek felé fog támadni.
Kifelé meg még szarabb lesz, mert kevesebb lesz az olajmennyiség, ami csillapítson.
A szelepet a lengéscsillapító házába kéne fúrni, ott volna értelme.
De ott meg feszt letörnéd....
gondolom ki kell fúrni a kis kupakot,menetet vágni bele és bele tekerni egy komplett szelepet aztán felfújni mondjuk egységesen egy értékre.Nagyon kis nyomás is elég!Olyanokat hallottam,hogy 0,8 bar meg ilyenek.Nem tudom honnan tudnál olyan szelepet szerezni aminek a külseje is menetes,de biztos kapható motorosboltban szerintem.
de kevesebbet fog mozogni az tuti.Az előző motoromba 80-as eleje volt,de 125-ös volt maga a gép.Én ezt még elöször nem tudtam h nem gyári a telo.Bele ment a fél-fél liter és hamar be is koppant úgy.Amúgy meg szelepelni tényleg szokták 0,8 bar nyomás kell száranként bele,de egyébként ízlés szerint lehet bele nyomni levegőt,persze ennél többet nem nagyon érdemes
Lenyomódáskor engedi a cuccot a felső csőbe relatíve könnyen. Visszafelé már gátolja a membrán, lassítja a visszacsapódást, mondhatjuk így. Ha nem töltöd fel egészen nyakig, akkor semmi köze az összenyomhatósághoz, mert sokkal több levegő van benne, az meg igen jól tűri a kompressziót fel nem fog koppanni hamarabb, már csak azért se, mert ha úgy lenne, hogy a folyadék blokkolja meg a szárakat, akkor nem koppanna, főleg nem fémesen. Több olajjal keményedik ugyan, nagyobb lesz valamennyit a nyomás... na de alapból nyomás alá nem helyezném! Menerstabilitás kárára ne menjen semmi.
enyém is összeül,de szerintem már megszoktam:D am be lehet szelepelni.Valami kis nyomásra 0,7-8-9,re felfújod és tod állítani vele a keménységet.csak annyi,hogy raksz egy szelepet a kupakba.
Sok sikert hozzá.
Az a jó, hogy a Japók mikó' csinálták, nem volt annyi eszük, hogy beledobjanak egy szelepet.
Bár nekik több volt, mert megterveztek egy motorkerékpárt.
Ha vágnád, úgy ahogy mcadwee is írta, hogy befelé toláskor a rugó ellennyomása csillapít, meg némileg az olaj.
Mikor szétfelé jön, akkor csillapít nagyobbat, hogy ne ugorjon gyorsan széjjel a szar.
Namármost, ha Te oda beteszel egy szelepet, akkor igaz nehezebben fog összemenni, mert nem engedi az olajat a teleszkópszárba suhanni.
Ezáltal a szimmeringek felé fog támadni.
Kifelé meg még szarabb lesz, mert kevesebb lesz az olajmennyiség, ami csillapítson.
A szelepet a lengéscsillapító házába kéne fúrni, ott volna értelme.
De ott meg feszt letörnéd....
~500 helyett 550ml van benne. És nem lekoppan hanem puha, ráfékezel és összeül. Vagy a tied talán nem? Koppanásról nem írtam..
valaki magyarázza el nekem ezt a dolgot