kész akarom vágni a végdobomat, és milyen gyapotot rakjak bele hogy amikor heggesztem össze CO-val ne gyulladjon ki.? vagy hogy oldjam meg.? válaszokat előre is köszi.
én amikor váltani akrtam (ma hét elején) már jóideje nézegetttem endurokat amit késöbb én magam alakítottam volna át sm-re mindegy.
énnekem azért húzott a szavem a dt-hez emrt tom .h. semmit se kel csak szinte tankolin nem 1 erögép de nem is eszik anyit.elötte 125ös mito volt az kb 7 litert evett általában cibálva nincsen vele semmi gond néha rárá pillantok mindenre mert megszokás csak ugye többet eszik meg a dt-hez téleg van minden egész jó árba bár a többi kategoria is kb hasonló az alkatrész ára. el kell dönteni hogy szoldian endurozol akk dt- vagy azt akarod h. estére szét rázzon visznt mindig mosojogva szálsz le a motorrol (erröl is)de azért más 1 verseny enduro pl kdx rx wre stb. am én ha csak endurozásra meg hobbira akarnékl motortés 2t legyen akk wr200
Hát kis kw-os papírokkal tökéletes a dt :D
Annyi minden van hozzá lassan mint simsonhoz...
Nameg ha odafigyel az ember rá akkor világvégéig elmegy, csak benzin és olaj legyen benne :D
A családunkban most lett hozva a 3. dt az enyém, az előző kettő 125össel sem volt gond, ezzel is csak a kezdeti minimális bütykölgetések folynak :D
nagyon puha az eleje terepre szerintem, én nem vinném szívesen ki terepre, én ha kimegyek lájtosan endurozok, de így is nagyon puhának találom az elejét. Én rx-et vennék ha vennék, azokat is ha karban tartja az ember sokáig el megy, erősebb jobb fék-futómű... ez az én véleményem, de az rx többet eszik kicsit, dt kb 5-6 liter
Sziasztok!
Egy olyan gondom lenne, hogy a dt-m láncának egyik szeme félig elszakadt, és nem nagyon akarnék újat venni, mert az egy kicsit húzós lenne anyagilag. Úgy meg lehet valahogy csinálni hogy ezt a rossz szemet kiszedem belőle, és akkor rövidebb lesz egy kicsit a lánc?
vedd meg az enyémet. 270-ért viheted most lett megfúrva.Új Wössner dugószett van benne,prox tűgörgő stb.Ezen kívül még nagyon sok minden fel lett rajta újítva
Szerintem a laza endurózást jól tűri bár nekem sm van, majd megmondják itt az endurosok, és ebben az árkategóriában nagyon szép állapotú dt-t lehet venni
Egy olyan moci kéne nekem, ami A1 jogsival vezethető és jól bírja a strapát erdőben, terepen. Természetesen ezalatt nem méteres ugratásokra gondolok, hanem csak egy olyan megbízható gépre, ami nem esik szét az első méteren és jól bírja a kiképzést hosszabb időtartam alatt is!
2000 utána DT 125 mennyire megfelelő az én elképzelésemnek?
Esetleg ti melyik motort ajánljátok erre a célra? (Anyagiakban maximum 300-350ezer) Közúton nem nagyon használnám, de fontos lenne, hogy A1-el vezethető legyen, mert a terepig is el kell jutni valahogy.
mit tudok csinálni azzal, hogy a power tengelynek van egy kis tengelyirányú mozgása, és alapjáraton meg 4ezres fordulaton amikor kezdene forogni zörög? látszik is hogy a tengely nek amikor forog csak kb negyede kopik
Na ezt dicséretnek vehetem Amúgy szerintem már az is előnyére válik, annak, aki nem érzi a motort egyáltalán, hogy úgy összezavarodik a sok szövegben, hogy neki se mer fogni.
na faja csak tényleg sokszor olyan mintha csak másolnál de szerintem itt tökfölösleges leírni pontosan hogy mit is kéne csinálni mert elírás alapján elég nehéz motort beállítani pláne ha az illető nem is érzi rendesen hogy mikor mit csinál a motor
adamsilye@gmail.com
ócsóér megszámítom
Tud valaki DT125R-re, 94'-esre illeszkedő gyári rezót?
ha igen akkor mennyiért adná?
köszi előre is!
üdv!
énnekem azért húzott a szavem a dt-hez emrt tom .h. semmit se kel csak szinte tankolin nem 1 erögép de nem is eszik anyit.elötte 125ös mito volt az kb 7 litert evett általában cibálva nincsen vele semmi gond néha rárá pillantok mindenre mert megszokás csak ugye többet eszik meg a dt-hez téleg van minden egész jó árba bár a többi kategoria is kb hasonló az alkatrész ára. el kell dönteni hogy szoldian endurozol akk dt- vagy azt akarod h. estére szét rázzon visznt mindig mosojogva szálsz le a motorrol (erröl is)de azért más 1 verseny enduro pl kdx rx wre stb. am én ha csak endurozásra meg hobbira akarnékl motortés 2t legyen akk wr200
Annyi minden van hozzá lassan mint simsonhoz...
Nameg ha odafigyel az ember rá akkor világvégéig elmegy, csak benzin és olaj legyen benne :D
A családunkban most lett hozva a 3. dt az enyém, az előző kettő 125össel sem volt gond, ezzel is csak a kezdeti minimális bütykölgetések folynak :D
itt az e-mailom: xakiasz@gmail.com
Egy olyan gondom lenne, hogy a dt-m láncának egyik szeme félig elszakadt, és nem nagyon akarnék újat venni, mert az egy kicsit húzós lenne anyagilag. Úgy meg lehet valahogy csinálni hogy ezt a rossz szemet kiszedem belőle, és akkor rövidebb lesz egy kicsit a lánc?
Enyiért már dt-bö nagyon patikát lehet kapni.l
Egy olyan moci kéne nekem, ami A1 jogsival vezethető és jól bírja a strapát erdőben, terepen. Természetesen ezalatt nem méteres ugratásokra gondolok, hanem csak egy olyan megbízható gépre, ami nem esik szét az első méteren és jól bírja a kiképzést hosszabb időtartam alatt is!
2000 utána DT 125 mennyire megfelelő az én elképzelésemnek?
Esetleg ti melyik motort ajánljátok erre a célra? (Anyagiakban maximum 300-350ezer) Közúton nem nagyon használnám, de fontos lenne, hogy A1-el vezethető legyen, mert a terepig is el kell jutni valahogy.
Köszönöm!