Nem akartalak megbántani, csak hát 1-est kaptam matekból, és ilyenkor kicsit meggondolatlan vagyok...
Nem rajtad kéne levezetni, de mind1.... BOCCS
Egy bontót tudok mondani, Szatyina Géza: 06 20 427 13 14 Nála próbáld meg, de nem sok esélyed van, h ilyet találj.
Esetleg vmit rá lehetne kókányolni, de az meg hogy néz ki... Haverom 1 rometre csinált gyújtást, a lenkerékre ragasztott 1 mágnest, meg HAL relét v mit rakott érzékelőnek, és AVR-rel irányította a gyújtóelektronikát. Még olyat is tudott, h fordulatszámfüggően változott az előgyújtás. Viszont én ehhez nem értek annyira... Sok sikert!
Akkor nem az. Bár érdekes, Dt-nél még nem halottam de jólesz vigyázni:D Már ha ezzel lehet. SAjnos ez benne van:S Simsonnál már láttam ilyent, hosszu löketű kisebb fordulatú. Mit művelhetett szegény pörgös dt
Hát úgy néz ki hogy a tűgörgők adták meg. És keresztbe áltak szétdarálták maugat és a reszeléket meg felküldték a hengerbe ott meg mindenre ráollvadt a dugó meg megszorúlt. Szóval kanyec. Szét lesz szedve kap egy főtengely javító készletet (tűgörgők új hajtókar+csapágy) szét lesz húzva főtengely és megcsinálva. fúrni kell meg új dugót venni bele. dugó 22eFt a főtengely javítókészlet 17eFt a fúrás 5eFt + méág ami kelhet tömítések csapágyak stb.. egész olyan 70-80eFt körül lesz ha szerelővel csináltatom. Ebbe már munkadíj is benne van. :S szóval azért húzos de teljesen fel lesz újítva. Szerintem tűgörgők már kopotak voltak azért ment szét. Alapjáraton jött egy kis cirípelő hang a blokkbol de nem nagyon törődtem vele. Nem is volt nagyon íjesztő. Meg az volt még érezhető hogy mikor beáltam egy sebeségre mondjuk 80ra akkor a motor hangjába lehetet hallani egy apró sinuszosan változó hangot. Morajlást :D élőbe tudom útánozni de így nehéz leírni :D szóval szabályosan változó hangot. és mindig úgyan olyan volt. Nah szóval ezel szívtam én.
Hú baz most olvastam vissza. Nekem decemberhez egy évre pont ugyan ezt csinálta a dt-m megállt és nemtudtuk miért. Fúrás lett belőle, prox dugot raktam bele, azota ment 15 ezret és még mindig jol birja. Nekem az olajzom állt be, eltömödött vagy nemtudom, lényeg azota lecseréltem és tökéletes, bárhogy nyirom nincs baja(bár nem az a célom) Ha a blokkod bebirod indítani, a karbirol húzd le az olajzot, és nézd meg küld e olajat. Enyémnek az volt a baja, másmiért Dt nem igenn áll be, vagy nem kap olajzást vagy maszek dugo van benne. Sok sikert
Csak hogy ne legyen olyan üres a fórum. Én ma raktam a gépembe egy elvileg magasabb hőértékű gyertyát (régi: NGK bp 5 hs, új: MARELLI CW7LP) mert az előzőböl kipottyant a középső elektróda. Meglepő, hogy miket ki nem bir ez a Malossi henger szett, már két gyergy a vég is a hengerben kötött ki de még semmi baja nincs a henger falnak. Egyébként az a poén az új gyergyában, hogy hosszú menetes nekem meg rövid kellene. Na de nem volt gáz mert fél óra turizás után találtam egy olyan csődarabot ami pont rá megy a gyergyára és akora távolságot biztositot, hogy pont olyan mintha egy rövid menetest használnék. + még a hengert meg a dugót is lepucoltam kivül bellül. Most úgy érzem mintha kicsit jobban menne a gép. Vagy a tisztitás miatt érzem vagy az új gyergya miatt. Bár a multkori karban tartás után nem éreztem hogy jobban menne szóval sztem a gyergya miatt van ami.
Na szóval bocsi a kis regényért de legalább van mit olvasni XD Szivessen várok bármilyen +- véleményt a gyergyákkal kapcsolatban.
szerintem NGK b 8 rs , de ha bemész a motorosbótba, és még gyertya katalógusuk is van, akkor abból pontosan megmondják, de ebben a boltban biztos 061 312 1526
Balfasz!
Minek kell szétvágni a fekete dobozt? Ha szar, akkor megjavítani kell nem szétkúrni...
Valaki már próbálta szétszedni itt a fórumon, elég jól össze is jött neki, csak egy tranyó égett szét benne. Sajna a tipusát nem tudta leolvasni, és nem tudom h mire jutott vele. Keresd vissza...
Egyébként biztos h nem flexel állt neki....
Szasztok fiúk!
Tudja valaki, hogy a 92-es Yamaha DT 50 mx-be milyen gyertya való, gyárira gondolok de ha esetleg tud valaki jobbat az is érdekel. Vagy esteleg van valami táblázat féle ahonnan le tudnám nézni, hogy milyen kellene?
Előre is köcce.
Fenébe...
Szétvágtam a feketedobozt!
Gumi, gumi, gumi, nyomtatott áramkör, valami sárga izé, oszt csókolom.
Valaki nem tud fekete dobozt 125ccm-es Yamaha DT LC-hez. 86-os évjárat...
Most tényleg nagyon kéne, most már egyáltalán nem akar menni a moci, szikra sincs, semmi sincs...
Kérlek segítsetek!
Van höállo festék(650c-ig)kipufra Motip gyártmány kapható PL:tecsoban is 2000Ft körülivan,illetve van müanyagra fekete festék(lökháritora való...biztos van más szinben is..)
nem kell, főleg hogy pár dekni műanyagból van...!
lecsiszolod polírpapírral (minimum 800), aztán szépen lefújod.
azért ne kint a hóban csináld, hanem valami szobameleg helyiségben
Meg van még a 100-as szetted?