Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én kérek elnézést!
Most sehogy. :) El van dugulva a karbi és még nem szedtem szét. (Mellesleg atommód kevesel, és még úgyis szép barna a gyertya... ennyit a gyertyaképről) Valószínűleg a tűszelepnél csökkent az átfolyási keresztmetszet... fogy a benya a karbiból. A pontos megfogalmazásra törekszem, sokszor nem sikerül, de az legyen a legkisebb baj. Szakmai ártalom.
azért megnézném a te motorod hogy van belőve, mert mindig mintha könyvből olvasnád olyan pontosan írsz le mindent
van 2féle komplett gyári kipufogórendszerem 125R-hez(vastag is meg vékony is). Egyikbe sincs folytás. A kettö közül az egyiket eladnám, mivel jövö hónapban úgyis jön a tunying kipu.
Kurvajóárasítva gondoltam eladni esetleg vkit érdekel?
Mondom NAGYON MINIMÁLISAT...ez még belefér bárhol...
szia sztok nincssen senkinek se feszültség szabályzólya senkinek se 125ös dtbe (4 csatis)
vaterán van 8500ért de én sokallom menyibe szoktak menni?
bocs bentebb. Nagyon nem akarom betekerni mert akkor középen kisgázra nagyon kopog, és be is darál
köszi a választ! Tehát a levegöállítón kéne kintebb?
mivan olyankor ha lassan ejti a fordulatot?
Szegény a keverék.
Pont gázelvételnél szegényedjen? Amikor kis kenéssel jár amúgyis a motor, és kisebb a hűtése is?
Kevesel alul a levegőcsavaron befelé érdemes tekerni.
Érzéssel, mindig kicsiket.
Értetlen vagy vazze.
Ha sokall a másodikban, a legfelsőben hogyan keveselne?
Ne a gyertyát nézd faszom........
Azt a kúrva színt csomó minden befolyásolja.
Akár egy gyújtás, vagy magas préssáv, és még sorolhatnám.
Érzésre állítsad vazze.
Ne idegesítsél már.

Korábban ezt írtam le, nálam is ez a tünet, de Te csak röhögtél....
A levegősek tuti gépek szerintem. Az 50-esek is a 80-as blokkját kapták, ugyanaz a főtengely, kuplung, váltó... minden, csak a henger más és az ehhez tartozó kialakítás (tőcsavarok). Prox dugóval és koyo japán csapágyakkal max 25-ezerből igényesen fel lehet újítani a blokkjukat. Masszívak, az biztos. Amelyik olyan, mint pl az enyém, az még jól is megy, 70-75-tel lehet vele tartósan közlekedni. Az "újabb" 50-esek meg totál ugyanazok, mint bármely más minarelli blokkos 50-es enduro. Egy helyen készül a összes amúgyis.
Enyémen még egyiken se volt semmi baja, persze ha szét van kopva a lánc és ledobja, elszakad a lánc, vagy csak valaki kihajtogatja a kinyomókart, az oda tud csapni neki.
és olyankor mivan ha lassan ejti a fordulatot?
Ahogy Apuci írta vagyis én a tűt a legfelsőbe tenném, és még a keverék csavarral is állítanék rajta. Inkább alul keveselljen egy nagyon minimálisat, mint bármelyik tartományban.
oké,hát a keverékcsavar majdnem egy fordulatnyira volt kitekerve,de érezhetően nem esik vissza az alapjárat rendesen,vagyis csak lassan
legfelsőbe meg szerintem már kevesel..volt abban is
"6ezernél így is buta" ezt én nem sokallásnak értelmeztem akkor marad tényleg a legfelső...ahhoz kell állítani...nem olyan nagy dolog az..
Vagy felteszed legfelsőbe a tűt, vagy finomítasz a keverékcsavaron.
Ha több levegőt adsz, nem fog bezabálni 6000-en.
Viszont alul keveselni fog.
értem, az tök jóó! xD
és köszi h írtál!
majdnem mindenki ottvan aki ittis
hát fene tudja, zárt csoport... már jól kezdődik xD ...
köszi, nem talált a keresőm amikor megnéztem ... :d most van kettő xD inkább kettő vagy több, mint egy se xD!