Apuci
Raktam a súbertű zégere alá és főlé egy-egy alátétet,ahogy annak lennie kell,de sajna így sem lett jó a cucc :S Ha felülről a 3. rovátkába rakom a tűt akkor 6 ezernél sokall,viszont felül így sem kap eleget valszeg.6-nál így még benzines lett a gyertya is :Dcsőgázon menve viszont elég világos.Ezek után bele raktam a 130-as fúvókát.Felülről a 2.-ban van a súbertű állása viszont 6 ezernél így is buta,viszont leforogja magát,ha ki van véve a szívászaj csökkentő.
Kezdofeka motoroskent elso motorom elso felujitasahoz erkeztem, lenne par kerdesem, hogy mit-merre-hogyan.
Van egy 96-os DT 125R-em. Butykos gumik vannak rajta, de mivel 95%-ban utcan jarok vele, ezert szeretnem lecserelni valami aszfalt-kompatibilisebbre. Erdemes megtartani a gyari mereteket? (2.75-4.1) Conti Escape?
A muanyag elemeket mi modon szoktak felujitani? foliazzak, vagy fujjak?
Vannak bejaratott bontos helyek/emberek, vagy vadaszni erdemes? Lenne par alkatresz (lampabura, hatso sarhanyo, fektarcsa, felni, ules) amikre szuksegem lenne, ha valaki tudna par hasznos dolgot mondani, azt megkoszonnem!
Kösz. Hát mito nem kell meg semmilyen "gyorsasági". Elég vicces lennék ahogy a faluban a kátyús, rázós sz@r utakon döntögetnék egy gyorsaságit. Ez nem az én világom. Inkább valami enduró amivel azért a földutakat is meglehet látogatni úgy hogy nem kell lépésben haladnom, és még az itteni rossz utakon sem üt fel minden hajszálrepedésnél, a kátyúkról nem beszélve. Amiket nézegettem DT-ket olyan 100 ezer Ft körül, szinte mindnél az volt írva hogy frissen felújított motor, meg még bejáratós stb. Miért van ennyi frissen felújított blokkos motor eladó? Kókányul, a legolcsóbb kisipari anyagokból dolgoztak, és csak az a lényeg hogy addig menjen ameddig el nem adják? Vagy korrektül meg vannak ezek csinálva? Mi a tapasztalat?
nekem volt rd-50-em levegős.ugyan az a blokkja mint a dt-nek.a gyújtás felöli dekniben van a "kuplung kinyomó szerkezet".Az enyémnek elég tákolt volt,mert nem egy jó,tartós szerkezet véleményem szerint.Nézd át a szokásosakat:fékek,lánc lánckerék,gumik,telok,váltó stb
Sziasztok. Szeretnék venni egy 50-es DT-t. Az lenne a kérdésem hogy a régebbi, 2000 előtti DT-k közül mennyi pénzért lehet már jókat találni. Olyan 100-120 ezrem lenne rá. Mik a motornak a típushibái és mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Előre is kösz.
szabi összegyűlt a kess a kipura. már csak azon kéne megállapodni h mikor vigyem el neki...de szerintem májusba fogom. mert 21-én tervezünk egy nagy tokaj-miskolc-bükk környéki túrát. meg 30-án és elsején menni akarok kunmadarasra
ha endurokel akk valamit valamiért vagy ott a sportmotor azon lehet hajonli bár földesúton én nem mertem vele menni. így is mokr valami nagyobb embert vittem mutatni hogy megy azt csúszott rám a pehejsújával ut picit nyomta a gojokat azt imádkozhattam.
jah am tulaj mondta h. kecsoringet párszor megnézte vele és hogy 140es orát akasztaj szóval addig nem nyugszom míg nem megy ahogy kell
jah am ha vaalkinek van feleslegbe jóárasított rezoja esetleg komplett rendszer akk szóljon azt amint úgyálok anyagilag ahogy most nem megvenném h. nel áljon neki othol
mien érzés fúú iszonyat fura (jön 1 kis mese).
annó mikro a 80asrol átültem a mitora első kanyarba raktam a lábam hát elég hülyén nézhettem ki sportmotoron h. rakom a lábam nah mindegy megszoktam sportmotoron vállad kiál csuklód fáj meg hasonló volt én nagy keményen áhh puhány mind nekem NEKEM NEM FOG! gondoltam aha persze mikor összeraktam persze ez is ahogy kinézet elég anyi h. ragadt azt csúsztak vele.... úgy került hozzám szóval első nap mikor megkapta a müszakit tettem bele 150kmet másnpa nem bírtam fogni a kuplungtol. bár ez más motornál is így lenne körülbelül
mot újra enduró/sm en első érzés magasan vagyok kormányt fogni fura a csutka után és rohadtúl lomha de a váltó miatt pörgösebb és nemgyözök pakolni felfelé ha van valami nyugottan kérdezzetk.
igen szabolcsi vagyok azon belül nyíregyi ha a zöld/szürke mítot láttad akk én mentem voltam
am visszatérva bajomra
3dologra gondoltam
1power
2kipufogó
3gagyi dugó de mivel üresbe leforog ezért ez sznte ki is húzhatom
(gagyi alatt azt értem h. nehéz és ezért nem bírja kiforogni)
szerintetek?
vélemények arrow gianelli vagy más cégek rezoirol szeretnék a gyári hejett h. agreszívabb legyen
Raktam a súbertű zégere alá és főlé egy-egy alátétet,ahogy annak lennie kell,de sajna így sem lett jó a cucc :S Ha felülről a 3. rovátkába rakom a tűt akkor 6 ezernél sokall,viszont felül így sem kap eleget valszeg.6-nál így még benzines lett a gyertya is :Dcsőgázon menve viszont elég világos.Ezek után bele raktam a 130-as fúvókát.Felülről a 2.-ban van a súbertű állása viszont 6 ezernél így is buta,viszont leforogja magát,ha ki van véve a szívászaj csökkentő.
Kezdofeka motoroskent elso motorom elso felujitasahoz erkeztem, lenne par kerdesem, hogy mit-merre-hogyan.
Van egy 96-os DT 125R-em. Butykos gumik vannak rajta, de mivel 95%-ban utcan jarok vele, ezert szeretnem lecserelni valami aszfalt-kompatibilisebbre. Erdemes megtartani a gyari mereteket? (2.75-4.1) Conti Escape?
A muanyag elemeket mi modon szoktak felujitani? foliazzak, vagy fujjak?
Vannak bejaratott bontos helyek/emberek, vagy vadaszni erdemes? Lenne par alkatresz (lampabura, hatso sarhanyo, fektarcsa, felni, ules) amikre szuksegem lenne, ha valaki tudna par hasznos dolgot mondani, azt megkoszonnem!
jah am ha vaalkinek van feleslegbe jóárasított rezoja esetleg komplett rendszer akk szóljon azt amint úgyálok anyagilag ahogy most nem megvenném h. nel áljon neki othol
annó mikro a 80asrol átültem a mitora első kanyarba raktam a lábam hát elég hülyén nézhettem ki sportmotoron h. rakom a lábam nah mindegy megszoktam sportmotoron vállad kiál csuklód fáj meg hasonló volt én nagy keményen áhh puhány mind nekem NEKEM NEM FOG! gondoltam aha persze mikor összeraktam persze ez is ahogy kinézet elég anyi h. ragadt azt csúsztak vele.... úgy került hozzám szóval első nap mikor megkapta a müszakit tettem bele 150kmet másnpa nem bírtam fogni a kuplungtol. bár ez más motornál is így lenne körülbelül
mot újra enduró/sm en első érzés magasan vagyok kormányt fogni fura a csutka után és rohadtúl lomha de a váltó miatt pörgösebb és nemgyözök pakolni felfelé ha van valami nyugottan kérdezzetk.
igen szabolcsi vagyok azon belül nyíregyi ha a zöld/szürke mítot láttad akk én mentem voltam
am visszatérva bajomra
3dologra gondoltam
1power
2kipufogó
3gagyi dugó de mivel üresbe leforog ezért ez sznte ki is húzhatom
(gagyi alatt azt értem h. nehéz és ezért nem bírja kiforogni)
szerintetek?
vélemények arrow gianelli vagy más cégek rezoirol szeretnék a gyári hejett h. agreszívabb legyen