Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na egyezzünk ki abban hogy előbb legyen meg:D
és majd utána ha próbálkozol a polírral megosztod a tapasztalatokat
Én ahogy néztem ezek a krómozott DEP rezók egyike sincs így ellilulva max a könyöknél egy kicsit sárgulva, de pl nekem simómon rezó van igaz nem saválló de kipolíroztam és nem is gyilkoltam szét de a könyöknél ellilult de csak ott hátrébb nem jellemző.
Bagyinka: alap változatban is jól néz ki de az is lehet fokozni
én is azt mondtam hogy ez krómos, de a srác nagyon állítja hogy ez saválló, és elég nehéz is a kipu tudja a tököm
ez más tészta, mert ez krómozva van...
én eddig amúgy úgy tudtam hogy a kipukon a króm szokott így elszíneződni, nem hiszem hogy a sima saválló lemez majd elfog
de javítsatok ki ha tévedek
ilyen volt :)

ilyen lett


vékonyfalú saválló elvileg, de tudja a rák mert megjelent rajta egy kis felületi rozsda
http://www.sportmotor.hu/tagok...
vele csináltatom, ittvan kb 30km-re tőlünk. nézd meg a galériáit, elég szépen dolgozik a srác
nem tudom hogy lehet ezt polírozni? nem tudom elképzelni hogy a savállós lemezt ha kipolírozzuk h néz ki...szerintem az már magába ahogy kinéz állat
na fasza, legalább nem kell szarakodni a leégő lakkal, vagy festékkel te fel akarod polírozni? én tervezem h tükör szerűen felpolírozom aztán hadd liluljon a könyöknél
kösz a segítséget Levi, most kimentem rápillantottam arra a deknire nem is olyan nehéz azt leszedni azt az alapján ahogy leírtad
A fékkart kell levedd és a vízcsövet, nekem ugy konnyebb ha bal oldalon is szétszedem, akkor kilehet forgatni a fém csovet. Az olajszivattyút hagyd, csovek maradhatnak rajta csak majd egy drottal fogd a kormányhoz a deknit, igy kevesebbet kell szerelj
Hol kivel mennyiért? Majd képet kérünk!
aha teljes rendszert savállóból
hát nézegettem ahhoz h leszedjem az oldaldeknit a le kell venni a vízpumpát mondjuk a hűtővizet úgy is cserélni akarom, de inkább az olajadagoló leszedésétől félek (javítsatok ki ha ezeket nem kell leszeni ahhoz)
kipuügyben pedig akkor izgatottan várom h elmúljon a húsvét
,kibaszott tó hangja lesz feltétlen szólj ha viszed a gépet
amúgy akkor te is rendszert csináltatsz?
Nekem is...a zsírfasza krosszgumimból elől mára már szinte egy használhatatlan gumi lett
úgy tervezem, aztán meglátjuk:D Bár így is bejön, csak nyalja az aszfalt a gumit, ezért kell utcai kerék.
szedted már szét a blokkot? az is lehet hogy bent megvannak ezek csak nincs kivezetés.
amúgy úgy néz ki hogy a húsvéti pénzből megyek és megcsináltatom a kipufogóóót
Senkinek nincs itt a fórumon eladó 1989-es yamaha DT LC-hez powermotorja+hozzá bowden?
nagyon remélem majd kiderül csak legyen meg minden darabja..
meg szerintem ezt a meghajtót fillérekért megkapod, nem kell senkinek sem
zsííír kösz
akkor ez is lehet megvenni, használtautón láttam bontott dt-t, órát is láttam a kacatok közt, majd érdeklődök ott
Na SM lesz a kis DT-ből? amúgy ha minden igaz a jövőhét elején már tudok tapasztalatot írni a kipufogóról
ebay-en én is láttam valami olyasmit, akkor lehet az is fel lehet írni a listára
ezt az egy képet találtam hozzá remélem segít
Azt hittem egy nap alatt befaragom a kerekeket a Dt-be.:D Ez bizony több napos meló lesz!