Én ahogy néztem ezek a krómozott DEP rezók egyike sincs így ellilulva max a könyöknél egy kicsit sárgulva, de pl nekem simómon rezó van igaz nem saválló de kipolíroztam és nem is gyilkoltam szét de a könyöknél ellilult de csak ott hátrébb nem jellemző.
Bagyinka: alap változatban is jól néz ki de az is lehet fokozni
ez más tészta, mert ez krómozva van...
én eddig amúgy úgy tudtam hogy a kipukon a króm szokott így elszíneződni, nem hiszem hogy a sima saválló lemez majd elfog
de javítsatok ki ha tévedek
na fasza, legalább nem kell szarakodni a leégő lakkal, vagy festékkel te fel akarod polírozni? én tervezem h tükör szerűen felpolírozom aztán hadd liluljon a könyöknél
A fékkart kell levedd és a vízcsövet, nekem ugy konnyebb ha bal oldalon is szétszedem, akkor kilehet forgatni a fém csovet. Az olajszivattyút hagyd, csovek maradhatnak rajta csak majd egy drottal fogd a kormányhoz a deknit, igy kevesebbet kell szerelj
hát nézegettem ahhoz h leszedjem az oldaldeknit a le kell venni a vízpumpát mondjuk a hűtővizet úgy is cserélni akarom, de inkább az olajadagoló leszedésétől félek (javítsatok ki ha ezeket nem kell leszeni ahhoz)
kipuügyben pedig akkor izgatottan várom h elmúljon a húsvét
,kibaszott tó hangja lesz feltétlen szólj ha viszed a gépet
amúgy akkor te is rendszert csináltatsz?
szedted már szét a blokkot? az is lehet hogy bent megvannak ezek csak nincs kivezetés.
amúgy úgy néz ki hogy a húsvéti pénzből megyek és megcsináltatom a kipufogóóót
és majd utána ha próbálkozol a polírral megosztod a tapasztalatokat