Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem maszek volt az?
Hát az "F12"-ben biztosan nincs elektronikus power, nem is tudok róla, hogy létezne az a motor. C 12 és a 12R-ben viszont szintén fordulatszámfüggő elektronikus a power. Bár ezeknél tolattyús.
én pedig hallani akarom hogy jó lett garázsba sem próbálgattad hogy hogyan reagál a dolgokra?
talán a két kerék alkalmas crossmotorba de egyébként nem már csak a puha futómű miatt meg hogy nem tudsz rendesen ráülni az elejére mert ott a tank lazább sm-nek jó de másra nem....
Sajna nem.
Ma még nem lesz beszámoló.
Ugyanis körbeállványozták a házat, (mert szigetelik) mire hazajöttem, a motor meg lent van a garázsban.
Felfelé nyíló garázsajtó, ami az állványtól nem nyitható.
Van rajta egy kisajtó, ami 50 centi széles.
Hét végére kiszedem, ha kell akár leszedem róla a kormányt is..........
sziasztok
megtudnátok mondani hogy dtr 125-re lehet e pl. yz kipufogót tenni?
vagy hogy lehet e abból jó kis krossz motort csinálni?
nem arra gondolok, amelyiknek gyújtásoldalt ott a két csavar az önindítós, enyimé is ugyanugy néz ki mint a tied csak nem önindítós. De van az amelyik tiszta sötét mint Bagyinkáé és annak más az olajpumpa deknije
Sziasztok! DT-R, TDR, TZR 125 minarelli blokkra keresek komplett 5 rugós kuplungot!
amelyiknek ilyen síma a gyújtásdeknie abba más fajta a gyújtás, míg a miénkbe a dekni levételével kijön a tekercs, a másik fajtába olyan az elrendezése mint a simón
hnap bevásárolok aztán megejtem a házi szervizt
meg halljátok, mi a különbség a sötétszürke és a világosszürke blokkos 125R között azon kívül, hogy más az olajpumpa denki?
4t motorkerékpár olajak szerintem 100%-a mehet bele, mert ott ugyanaz az olaj keni a vezérlést mint a kuplungot
2 sec de én nekem nem 2állású a gázkarom

és pl freccia f12 abban abban ugyanígy van a power


És én szerintem ma már várható Apuci beszámolója, és ne feledd hogy nem minden papírforma szerint van... számok sokszor csalnak
Elefant-okban meg ilyenekben nem is volt power szelep. Mint a honda MTX-ben se.
Mitoban se.
10w 30-as olaj mehet a blokkba, és az baj ha 4t van rá írva? hallottam olyat h abba vannak olyan adalékok ami a dugó kenését segíti elő és az a 2t kuplunglamelláinak nem tesz jót, bár ez lehet h csak az én hülyeségem...
Ha neked 4.ben 4000-ről 8000-re tizedmásodpercek alatt ugrik a gép nyélgázon, akkor oké.
a legjobb az lenne ha egymás mellé állítanánk a két DT-t és alaposan átvizsgálom a 2 motort h mi okozza ezt a gyengeséget nálam:S
Üdv!Keresek 1 fordulatszám mérő órát 80-as Dt-hez.Szerintem a 125-s is jó rá.Esetleg van valakinek?
nemtudni hány ló van bennük össze vissza le vannak fojtva, enyém leforogja 6.ban magát 10500ig ahol már piros és akkor 125körül van, de még lehet kihozni belőle többet bőven ha nem fojtott
Aha értem,akkor mégsem rendelem meg a 15-öset előre. elég lesz a 49.Kösz :D
cagivákon régen ugyan így volt megoldva a power és mentek szépen, asszem még a mitoba is ilyen megoldás van. meg szvsz az a pár tized másodperc késés nem fog jelentősen beleszólni semmibe
Ha egyáltalán működik rendesen. Annak fordulatra kellene működni.
Szerbusztok, egy Yamaha DT 125R mennyit megy ?
és valójában hánylóvan benne?
Szerintem olcsó megoldás és nincs benne semmi elromolható alkatrész . de inkább vettem volna bele egy powermotort használtan!