hali
Szeretnék majd ford. mérőt a dt-re mivel ugye az enyémen nincs . Néztem, h a km óra leválasztható a gyári tartóról, így kell egy spirál, óratartó, kihatás, és egy óra. Nálam le van dugózva a spirál kihajtás, valószínű h alatta semmi sincs, az volna kérdésem, h ezen kívül link képezi e még valami a meghajtást?
Az lehet nagy neki, attól függ, mekkora a cső mérete a cagiván. Enyémen az aprilia RS, AF1 tompító szolgál jól, hangja is jó, és kis toldócsővel szépen kijön a helyére.
a vízpumpa legalsó csavarját kitekered és kinyitod a hűtő kupakját, így a szakszerű és ne tegyél bele sima csapvizet mert az belekövesedik, meg nincs ami kenje a szimeringet, mindenképp kell bele hűtőfolyadék megfelelő keverési arányba szakszerű
Sziasztok.
Gondolom nem csak én lógok a szombati munkanapról .
Úgyhogy neki is állnék lecserélni a hűtővizet a motorban. Igazából még egyszer se csináltam ilyesmit. Az szakszerű hogy alul lehúzom a csövet leeresztem kicsepegtetem a cuccot. Ezután visszarakom a csövet, feltöltöm vízzel és járatom a motort míg el nem kezd a vízpumpa forgatni. A motoroknál is nyitott kupakkal légteleníti önmagát?
Sima csapvíz gondolom jó lesz bele.
Csőcső
Elkezdtem ma a fóliázást...aztán 1 óra küszködés után csődöt mondtam...........de jött a megmentőm: ..............................ANYA egy fél óra alatt behúzta nekem a 2 oldalidomot úgy, hogy csak lestem...körbevágtam, átmelegítettem, és heló... jövőhét hétfőn meg kedden megcsinálja a többit...addig leszedem neki
a képen sajnos a fény miatt alig látszik, meg van rajta egy-két kisebb hiba...de tökééletes..felmatricázva fasza lesz
Szeretnék majd ford. mérőt a dt-re mivel ugye az enyémen nincs . Néztem, h a km óra leválasztható a gyári tartóról, így kell egy spirál, óratartó, kihatás, és egy óra. Nálam le van dugózva a spirál kihajtás, valószínű h alatta semmi sincs, az volna kérdésem, h ezen kívül link képezi e még valami a meghajtást?
50%os higításúval járok, így tuti van kenése a szimeringnek!
Gondolom nem csak én lógok a szombati munkanapról .
Úgyhogy neki is állnék lecserélni a hűtővizet a motorban. Igazából még egyszer se csináltam ilyesmit. Az szakszerű hogy alul lehúzom a csövet leeresztem kicsepegtetem a cuccot. Ezután visszarakom a csövet, feltöltöm vízzel és járatom a motort míg el nem kezd a vízpumpa forgatni. A motoroknál is nyitott kupakkal légteleníti önmagát?
Sima csapvíz gondolom jó lesz bele.
Csőcső
lenne egy 2000-ért
keresek alkatrészeket pl:hangtompitót, gyújtáskapcsolót,aksi tartóra fedelet,irány jelzöket
a képen sajnos a fény miatt alig látszik, meg van rajta egy-két kisebb hiba...de tökééletes..felmatricázva fasza lesz