75 volt a vége, teljesen kipörögve szóval nem a szél fogta meg. Most 15-49-cel használom, úgy ha jó idő van, akkor 80 felett egy kicsivel megy végsebességre, nem lebukva szakadékban hátszélben De az enyém francia terepesebb kiadás. Ezen más kipu van gyárilag is, ami kb ugyanúgy néz ki mint a gianelli.
15-49 -- átlag 50es picsafüst hozzá, hacsak nem francia kiadás másik kipuval. mint pl. az enyém, nem bír annyira felpörögni, hogy legyen ereje gyorsulni is 5.ben. 70es polini vagy airsalhoz jó.
13-49 -- legjobb az 50-eshez, kényelmes váltás után pont oda esnek a fordulatok ahol kezd húzni a gép.
11-49 a gyári, szerintem azt csak a nagyon fojtott változathoz kell.
13-42 meg kb olyan lehet mint a 15-49
- 2012.01.01-től nem tehet „A” kat vizsgát 2 éves A1-es vezetői engedéllyel elméleti vizsga nélkül csak 1 éven belül és ha betöltötte a 21. életévet
- „A” kategóriát akkor tehet csak, ha betöltötte a 21. életévét 2013-tól a 24. életévet és csak teljes tanfolyammal.
- A1-es vezetői engedéllyel 1 éven belül tehet Akorl. vizsgát elméleti vizsga nélkül,
- egyéb esetben ha betöltötte a 18. életévet csak teljes tanfolyammal.
Köszönjük magyarország
veszek egy kibaszott pályamotort és fizetés nélkül lelépek tankolás után
Megint jönnék az áttételekkel
Nah az lenne a kérdés ,hogy most az áttételem az 13/42. Ma lett rendelve 49-es hátra de úgy döntöttem rendelek egy 15-öst is.(nem tudom van e 14-es,ha van akkor azt.)Nektek milyen tapasztalatok vannak 13/49,15/42,15/49-es áttételekkel?
na szép, környéken az összes csapágyboltba bementem és csak néztem hogy miféle tárgy az a kezembe, gondolkodtunk hogy 3 sima szimeringet tegyünk bele de az nem olyan
Hali minden dt fórumozónak!
szeretném full gyári dtmet kicsit combosítani, hangosítani valakinek valami bevált ötlet ?
Yamaha DT125r 2004es ről lenne szó
13-49 -- legjobb az 50-eshez, kényelmes váltás után pont oda esnek a fordulatok ahol kezd húzni a gép.
11-49 a gyári, szerintem azt csak a nagyon fojtott változathoz kell.
13-42 meg kb olyan lehet mint a 15-49
- „A” kategóriát akkor tehet csak, ha betöltötte a 21. életévét 2013-tól a 24. életévet és csak teljes tanfolyammal.
- A1-es vezetői engedéllyel 1 éven belül tehet Akorl. vizsgát elméleti vizsga nélkül,
- egyéb esetben ha betöltötte a 18. életévet csak teljes tanfolyammal.
Köszönjük magyarország
veszek egy kibaszott pályamotort és fizetés nélkül lelépek tankolás után
Megint jönnék az áttételekkel
Nah az lenne a kérdés ,hogy most az áttételem az 13/42. Ma lett rendelve 49-es hátra de úgy döntöttem rendelek egy 15-öst is.(nem tudom van e 14-es,ha van akkor azt.)Nektek milyen tapasztalatok vannak 13/49,15/42,15/49-es áttételekkel?
Válaszokat előre is köszi.
:)
Szétnéztem a méretek után,szerintem innen lesz:
www.szimering.com
2100ért ugyanolyan mint a gyárija?
Majd tesztelem, és felírom a tapasztalatokat.
FWJ 32X44X8 TS E10 OUTSIDE- : NORMÁL:775,- 1db
-25x44x8 Normál! 1db
-12x21x4: 225,- 1db
-14x25x5: 250,- 1db
-26x38x5: 240,- 1db
-20x30x4,5: 490,- 1db
-10x21x5: 225,- 1db
-10x31x13,5 KS 2100,- 1db Ez a vízpumpáé...;)
És innen vettem:
http://www.csapagy-bolt.hu/
Zsiguli gázvisszahúzó rugó.
Úgy van belőve, hogy épphogy visszahúzza a povert.
Vízpumpához: 10x31x13,5 KS
Olajpumpához: 10x21x5 ebben nem vagyok 1000%-ig biztos, de szerintem ez az.
szerintem itt megtalálod sok sikert!
szeretném full gyári dtmet kicsit combosítani, hangosítani valakinek valami bevált ötlet ?
Yamaha DT125r 2004es ről lenne szó