Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

75 volt a vége, teljesen kipörögve szóval nem a szél fogta meg. Most 15-49-cel használom, úgy ha jó idő van, akkor 80 felett egy kicsivel megy végsebességre, nem lebukva szakadékban hátszélben De az enyém francia terepesebb kiadás. Ezen más kipu van gyárilag is, ami kb ugyanúgy néz ki mint a gianelli.
Kössz,és neked mennyit megy 13/49-el?
15-49 -- átlag 50es picsafüst hozzá, hacsak nem francia kiadás másik kipuval. mint pl. az enyém, nem bír annyira felpörögni, hogy legyen ereje gyorsulni is 5.ben. 70es polini vagy airsalhoz jó.
13-49 -- legjobb az 50-eshez, kényelmes váltás után pont oda esnek a fordulatok ahol kezd húzni a gép.
11-49 a gyári, szerintem azt csak a nagyon fojtott változathoz kell.
13-42 meg kb olyan lehet mint a 15-49
- 2012.01.01-től nem tehet „A” kat vizsgát 2 éves A1-es vezetői engedéllyel elméleti vizsga nélkül csak 1 éven belül és ha betöltötte a 21. életévet
- „A” kategóriát akkor tehet csak, ha betöltötte a 21. életévét 2013-tól a 24. életévet és csak teljes tanfolyammal.
- A1-es vezetői engedéllyel 1 éven belül tehet Akorl. vizsgát elméleti vizsga nélkül,
- egyéb esetben ha betöltötte a 18. életévet csak teljes tanfolyammal.


Köszönjük magyarország

veszek egy kibaszott pályamotort és fizetés nélkül lelépek tankolás után
Helló!

Megint jönnék az áttételekkel
Nah az lenne a kérdés ,hogy most az áttételem az 13/42. Ma lett rendelve 49-es hátra de úgy döntöttem rendelek egy 15-öst is.(nem tudom van e 14-es,ha van akkor azt.)Nektek milyen tapasztalatok vannak 13/49,15/42,15/49-es áttételekkel?

Válaszokat előre is köszi.
ma kikormoltam aszfalton a gépet, 125 onnan feljebb nem megy 10500 tol piros és ott meg is áll a fordulat jó lesz ez mire visszakapom a jogsimat
én nem érzem hogy gyengébb volna
de nem gyengébb?
nekem is ki van szedve a gumicsö, és télleg nem megy tölle jobban de a hangját imádom
és pl légszűrő ház herélés ha nincs rajta fedél úgy még jó hangja van csak nem megy sehova :(
Yz rezót neki....
Hétvégére a motornak mennie kell!
:)
Köszi szépen a gyors reagálásokat a problémámra!

Szétnéztem a méretek után,szerintem innen lesz:

www.szimering.com
ez ám a mekánikus póver. Kíváncsi vagyok milyen lesz! majd írd meg, főleg az alacsony fordulaton történő üzemre lennék kíváncsi.
na szép, környéken az összes csapágyboltba bementem és csak néztem hogy miféle tárgy az a kezembe, gondolkodtunk hogy 3 sima szimeringet tegyünk bele de az nem olyan

2100ért ugyanolyan mint a gyárija?
Nem tudom.
Majd tesztelem, és felírom a tapasztalatokat.
Nem fog sokat enni(és gyengébben teljesíteni) nyélgázos kigyorsításkor?
Akkor bemásolom az árakat.........tavalyi árak.


FWJ 32X44X8 TS E10 OUTSIDE- : NORMÁL:775,- 1db
-25x44x8 Normál! 1db
-12x21x4: 225,- 1db
-14x25x5: 250,- 1db
-26x38x5: 240,- 1db
-20x30x4,5: 490,- 1db
-10x21x5: 225,- 1db

-10x31x13,5 KS 2100,- 1db Ez a vízpumpáé...;)

És innen vettem:
http://www.csapagy-bolt.hu/
király
vegyél egy szettet a motorhoz mert vízpumpához nem nagyon fogsz találni és a gyári 9ezer körül van
Elég puha ez a rugany.
Zsiguli gázvisszahúzó rugó.
Úgy van belőve, hogy épphogy visszahúzza a povert.
Váltókarhoz: 12X21X4
Vízpumpához: 10x31x13,5 KS
Olajpumpához: 10x21x5 ebben nem vagyok 1000%-ig biztos, de szerintem ez az.
nem feszűl nagyon a power bovdenje a rugótol?
http://www.manualedereparatie....
szerintem itt megtalálod sok sikert!
Hali minden dt fórumozónak!
szeretném full gyári dtmet kicsit combosítani, hangosítani valakinek valami bevált ötlet ?
Yamaha DT125r 2004es ről lenne szó