Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melyik tengelyről van szó? Ami a lengővillát tartja? Próbáltál ráfújni csavar lazítót vagy WD 40-et? Vagy ha semmiképp se megy akkor esetleg megpróbálhatod felmelegíteni
A tisztánlátás végett 1-2 kép....
Esetleg van valakinek eladó 1989-es yamaha DT LC-hez powermotorja+hozzá bowden, ha igen mennyiért.
és az yz karbival menyit forgott megy hogy ment? kis tapasztalatot írjá má
De teljesen, és yz karbi van rajta...odabasz.....De leszedem,mert eladom a gépet,és a gyárijával adom el....Ezt meg külön
SEGÍTSETEK! MEGŐRÜLÖK....elkezdtem megint szétszedni a lengővillámat, mint tavaly..ugye akkor nem tudtam kiütni a tengelyt az istenért se ...na..most 2 óra hosszáig küszködtem vele, ütöttük mindennel, mozgattunk, a tengely forog benne, mozog, lötyög, de kicsúszni egy millimétert se csúszik..ilyen már nincs....megőrülök tőle....most este már szét akartam darabolni a tengelyt, de a flex se fér oda
Hát ezt nem értem mert nekem most teljesen szét van belezve és amikor húzom felfelé koppan egy elég nagyot és megakad az igaz hogy erősen még nem próbáltam meg rántani de ha simsonra alapozok annak is a hátsó telóját úgy tudtam szétszedni hogy majdnem sérvet kaptam és egyszer csak szétugrott. Amúgy te is azért szedted szét hogy szimeringet cseréljél? Ha igen milyet vettél? Én 35x48x10,5 -es Athena szimeringet vettem...
na zsír mást tőled el sem fogadtunk volna
hát nekem így szét jött, nem lett semmi baja.
Ez biztos? Szedted már szét? Mert nem szeretném tönkre tenni...
de amúgy mikor mész vele akkor is nagy 2t-és krosszos hangja van?
vagy azért nem teljesen?
Na ma megvolt a teszt, meg a behangolás.
Tegnap kibányásztam a garázsból, bár csak az 50cm-es kisajtón úgy fért ki, hogy le kellett vennem a kormányt....

A gázkar eme megoldással keménynek bizonyult, mikor már a povertárcsát is mozgatta.
Vettem egy Komár gázbovdent, aminek a külső házában van 6-os menet, és 45 fokban meg van törve.
Ez be lett építve a povertárcsa bal oldalába, kapott egy kábelsarut a végére, természetesen forrasztva, egy puhább rugót, amit a povermotor felfogatásába akasztottam.
Magyarul a csigás megoldás kidobódott belőle.
Fasza könnyű lett a gáz, és jöhetett a teszt....

Elsőre kicsit bolondosan gyorsult, de némi állítással elértem azt a szintet, hogy úgy gyorsul, mint az elektromos poverrel.
Be lehet úgy állítani, hogy 5/6-od gázig a gyorsulása folyamatos, és a 6/6 -od résznél nyitja 100%-osra a povert.
Magyarul, ha teljesen nyélgázos gyorsítás van, akkor igen, befullad.
De az Én érzéseim szerint az 5/6-od és a 6/6-odos nyélgáz között gyorsulásban 6000-es fordulatig nincs különbség.
Magyarul amúgy is fölösleges volna nyelezni.
6 körűl, meg jöhet a 6-dik 6-od.
Nincs hirtelen rántás 6000-nél, megszokható könnyen ez a vezetési stílus.
Így van lent erő, és nem kell rizsázni, hogy mikor megy mégegyszer tönkre az elektronika.
Akinek szar az elektronikája, ajánlom ezt a fajta megoldást.
Ha elakad valaki, vagy valamit nem ért, fordulhat hozzám bizalommal.
Üdv mindenkinek.
ha sokat visszalapozol volt vagy 2 szett is eladó. nem kevés pénz de jól néztek ki
Szia!
Már kibontottam,mert a hengertalp tömítést és a hengerfej tömítést ki vettem..(csak az miatt vettem meg,más nem kellett belőle)A többi:gumi gyűrűk,kipuf,-vízpumpa,olajpumpa,blokkfelek,réz alátétek,víztömítések benne vannak.....így 2000-et kérek érte. (én 4500+posta ért vettem....)
Igen van fennt videóm róla...A videók között..És vannak képek a galériában.....
egy határozott rántással szétjön.
Nem teljesen világos addig eljutottam hogy a teleszkópból kiszedtem a rugót és az alsó csavart is kihajtottam most ott vagyok hogy van az aluminium rész és benne van a fémcső a teleszkópszár de azt amár nem tudok szét szedni vagyis nem tudom kivenni a telú szárat az aluminium részből
Hello

Valakinek van eladó supermoto sett je?
nadehogy?
karcok miatt vagy a színe?
hengerfej belseje is tiszta gané volt ám, fekete olajos trutyis.
bár ment és pöfögött szépen..
igaz tuti nem tett jót neki hogy áteresztette a vizet
és ha kifelé dolgozott akkor befelé is mehetett.
és ki tudja előtte még mi történt vele..
Apuci, hogy állsz a beszámolóval?
az a dugó nagyon nincs szép állapotban
szeretném kérdezni hogy a hűtőfolyadék valami speciális kell bele, ehhez az öntvényhez,
vagy mehet bele a sima autós is?
okés, sajnos mióta megvan kb. 3x mentem vele.
most jött el az idő hogy mindent átnézzek szétszedjek kipucoljak.
úgyhogy eddig csak 2T olajat meg vizet cseréltem benne.
köszi a tippet légszűrő bizony elég ergye benne, mondták is mikor vettem hogy vízzel kimosták és kész.

régen hallottam hogy a vizes mosás nem igazán tesz jót neki mert aztán elporlik.
nem tudom ebben a gyári szivacsot szabad-e egyáltalán mosni...
meg kéne-e rá olajspray pl.
szerintem nem szabadna ilyen karcosnak lennie a szívó oldalon, lehetséges h piszkos a légszűrőd, legalább is én a simónál tapsztaltam ilyet és a légszűrő volt dzsuvás
az is lehet hogy ott van az csak valami szmötyi került oda, valami látszik.
akkor el is fordulhatott volna a gyűrű.
hétvégén lesz időm meglesem élőben közelről tüzetesen.
úgyis patyolatnak kell lennie mikor rakom össze.
ezek a számok a dugón mit jelentenek?