Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

SOS!

Aki tudja légyszi írja már le a teljes sorszámát/típusszámát az alábbi szimeringeknek 125R-hez!

1,Olajpumpához
2,Vízpumpához
3,Berúgókarhoz

Aki szétszedte nekem,sajnos elkeverte,így ez hiányzik!

Millió köszönet annak aki megírja!

--Zs
Köszi.
Egyenlőre megvan az első negatívum, nehezebb a gáz kicsit....
Ötletes!, kiváncsi leszek rá hosszú távon mi lesz a tapasztalat, hajrá!;)
Egyenlőre tárgytalan, már kiváltottam.
Teszt után elválik, mindjárt rakok fel róla videót..........
Csak lassú a SportMotor........
Holnap hívlak, bocsi, de nem voltam otthon, ma meg telót nem tudtam felvenni, mikor holnap a kezembe veszem, hívlak, nem felejtettem el!
okés, hát nincs hírdetve sehol szóval nem hiszem hogy más elvinné, max vki innen a fórumról.
ki van törve egy fog...
Hétvégén csinálok tömörebb videót róla..........
Akkor majd csak 10.ke után lesz esedékes sajna nincs pénzem rá..mert másra is kell költsek...Ha meg lesz még akkor megveszem..köszi.....
Kár hogy csak az alapjárat hallatszik.
Sokat rugdosták be üresből egyesbe.
2000 ft+ 850 postáért se érdekel? Nem tudok cserélni sajnos az egyetlen dolog ami érdekel az egy TZR CDI
Hello emberek.
Nagy kérdésem lenne!
Mitől lehet az,hogy amikor elindulok egyesbe kattog a váltó viszont semelyik másik fokozatba nem zajos!Minden teljesen rendbe van megy is szépen nem dobálja ki a sebességeket.
Ja Lc2 80cm3
Sztem a haveromnak van bontott p.motor,,És az 100% hogy jó....Meg érdeklődjem neked?
Igen érdekel ,de az a bajom hogy mire ideér, ugyan annyiba lesz mintha a boltban vennék újat-(pro grip).kevés a pénzem és csak 10,én kapok fizut....Adok tömítés garn,,+1kis pénzt....Postán el tudom küldeni levélként?Olcsón?
Na ez aztán a nagy jótanács... ha fullad emeljen az alapjáraton? Inkább állítsa be az alapjárati keveréket, hogy ne fulladjon és a tűn variáljon ha nagyon durván megy középen. A töltésnek, amúgy nem sok köze van a vibráláshoz, hacsak nem akkuról megy és kuka az akksi.
szétszakadt a kipufogóm*
Szasztok!
Mikor szétszakadt, elkezdett teljesen nyitott gázálláson keveselni a motor. Most, hogy kész a rezóm (igaz a dobom nincs, de van rajta kölcsön dob). Ugyan azt csinálja. Mostmár meg a fojtatlan rezó miatt lenne? Érdekes ez..dob nélkül nem tudom mitől keveselt...
Tárcsafék olaj jelző szintjének szintjelzője a kis műanyag kilyukadt(kimarta a fék olaj)ezt lehet valahogy cserélni vagy az egészet ki kell cserélni.
ha már itt jársz, az mér lehet hogy 8000nél van benne egy kis erőtlenség? alatta megy felette megy de 8000körül nem megtorpan csak nem akar tovább forgatni. pl ha 4.ben kiforgatom 10fölé és váltok akkor 5.et gyönyörűen forgatja 10fölé aztán 6..... de ha 4.ben elváltok kicsit korábban ugy hogy 7500alá essen a fordulat akkor onnan nehezen akar 87fölé menni 8500körül megint jól húz
tekerd ugy az alapjáratot hogy legyen 2ezer körüli aztán a levegő csavart addig amíg emelkedik az alapjárat, vagy neked nincs fordulatszám mérőd? :\ akkor ugy hogy ne pöff pöff legyen hanem szépen járjon, aztán kifelé a levegő csavar
Ne aggódjál, jó sok okból éghet le, nem feltétlenül a gyűrű miatt.

Lehet simán csak eltömődött kipu, túl korai előgyula is.
A kevésbé örvendetes variáció a szar fúrás.
(nemrég találkoztam DT vel aminek a frisen fúrt hengerében nagyobb alakhiba volt mint az illesztés:)

De asimán leég akor is, ha folymatosan túl alycsony fordulaton kinzod.
gyári még a dugó, tehát a fúrás nem igazán lehet rossz