Sziasztok Dt 125r-re szeretnék láncszettet vennék éS nem tudom mijen fogszámú fogaskerekeket és szemszámú láncot vegyek.(a motort endurózásra használom, közuton nem)
köszönöm a segítséget
Helló!
Kb. 1 hónapja küzdöttem meg én is ezzel a problémával! Nekem megoldásom a blokkot ki kell venni minden képen. A teleszkópot meg amit tudsz szedj ki hátulról. A légszűrő doboz simán maradhat. Flexel lecsapod mind a 2 oldalát ami kilóg a vázból a tengelynek. Ha ezek megvannak akkor a blokktartó bigyót amin a tengely van és a vázon is megakad 1 kis fül miatt. Azt óvatosan meghajtod ameddig nem fordul le a helyéről. Ha meg van ez is. Akkor fog 1 fűrészlapot. Nekem csak simán a lap fér el sajna. Betekered rongyba amit fogsz vagy vékony szerelős kesztyűben elkezded váni a tengely. A váz és a blokk tartó között kezded el vágni. Azért kellett elforgatni azt mert nekem befeszült a helyén de ahogy elforgattam kényelmesen elfért a fűrészlap. Nyugi az a tengely nem olyan hű de kemény viszi mint a vajat a fűrész is. Időigénye nem olyan vészes. Amikor elvágtad 2 helyen a tengelyt és ki jön a blokk tartó tengely irányba befele megütöd a tengelyt kicsit. Aztán kint is van. Ha érdekel én miből csináltam tengelyt meg hasonlókat akkor írj ide.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv: Viktor
nekemvan itthon 2 gyári kipu rendszer is. az egyik a gyári vékonyabb a 89-es évjáratúrol, a másik egy újabb Dt-ről ami vastagabb csöves.
lehet eladom majd valami jelképes összegért
Na várjál én neten olvastam ezt a 2,2 deci olajat azért mert más faszságot írt ne engem basszál le én csak közvetítettem de ha rosszul írtam elnézést kérek (ha kell belinkelem az oldalt)
Cs all! Ma mentem kicsit DT vel me beszart a szimi. Ez van néha a DT vel is kell menni. Jó kis gép ma megint tanultam kaparva kanyarodni füvön nemtom hogy mondják driftelni.
köszönöm a segítséget
Ha van valakinek eladó dt 125 R-hez első lengéscsillapító érdekelne.
Köszi, Z
Kb. 1 hónapja küzdöttem meg én is ezzel a problémával! Nekem megoldásom a blokkot ki kell venni minden képen. A teleszkópot meg amit tudsz szedj ki hátulról. A légszűrő doboz simán maradhat. Flexel lecsapod mind a 2 oldalát ami kilóg a vázból a tengelynek. Ha ezek megvannak akkor a blokktartó bigyót amin a tengely van és a vázon is megakad 1 kis fül miatt. Azt óvatosan meghajtod ameddig nem fordul le a helyéről. Ha meg van ez is. Akkor fog 1 fűrészlapot. Nekem csak simán a lap fér el sajna. Betekered rongyba amit fogsz vagy vékony szerelős kesztyűben elkezded váni a tengely. A váz és a blokk tartó között kezded el vágni. Azért kellett elforgatni azt mert nekem befeszült a helyén de ahogy elforgattam kényelmesen elfért a fűrészlap. Nyugi az a tengely nem olyan hű de kemény viszi mint a vajat a fűrész is. Időigénye nem olyan vészes. Amikor elvágtad 2 helyen a tengelyt és ki jön a blokk tartó tengely irányba befele megütöd a tengelyt kicsit. Aztán kint is van. Ha érdekel én miből csináltam tengelyt meg hasonlókat akkor írj ide.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv: Viktor
lehet eladom majd valami jelképes összegért
mennyiér adod öket?
Megkerestem neked az oldalt.
Tessék.
http://yamahadt.uw.hu/dt80/ind...
Teleskopgabel-d
ampferol 366cm3
A jobb oldali az LC2, a balos az LC
Blokk ki, és el kell vágni a tengelyt a lengőkar mellett.
Olvassál már vissza!
366cm3 -t ír a manual, az meg több mint 3,5 dl....
Ha nem tudsz valamit, nézz utána....