én se tudtam szétszedni a manual szerint vmi speckó szerszám kell hozzá...én felülről beletekertem egy csavart és kicibáltam... az újab meg belenyomtam a helyébe...tökéletes megoldás volt.
Még mindig ez lenne a kérdésem a tárcsafék olaj jelző szintjének szintjelzője a kis műanyag kilyukadt(kimarta a fék olaj)ezt lehet valahogy cserélni vagy az egészet ki kell cserélni.
Szia segíts légyszi hogyan szedted szét a telót? A teleszkóp szárat is kivetted az aluminium részből? Ha igen akkor hogyan? Mert én most azzal szenvedek hogy megvan a szimering de nem tudom kivenni a régit...
Sziasztok. Valaki nem tudna nekem egy yamaha dt 80 as vagy 125.ös blokkot? ami üzemképes. Van egy 50cm3 dt motorom abba kellene ha bele lehetne rakni..
Az enyém 95 km\h ment . 5-6 . sebességbe már húzni se húzott, szétszedtük, és kicsit dugóbaja is van , 8ezernél többet nem forog, hanem csak durrog, jah és a power szelepem elvan törve :S,
A nengerbe 9 bár helyett csak 4 bár volt :D
nemvan de nem is hiányzik, szerintem nem volt mindegy hogy melyik országba szánták annak idején, az enyém pl ide lett szánva, azé nincs benne önindító. Svájciakon meg aszem mindegyikbe van, de érdekes hogy amit svájcba visznek mindene más, pl a tdm mint apué a svájciak más a motorszáma és 1 literrel kevesebbet eszik
nincs önindítód nekem meg csak az van nem értem ezeket a japókat haverom 98-as dt-én van a tieden meg nincs, 2004-től meg berugó nincs, egy enduró motoron..
szinte kopp ugyanaz mint a c12 csak a kerekek másak benne így ránézésre, és nem maszek volt de ám elefántba is volt már poweres, mitosoknál mindjárt megkérdezem hogy az első szériásba milyen power van
A nengerbe 9 bár helyett csak 4 bár volt :D