igen cserés is, 6ezrenként ír cserét és valóban most kell cserélni, meg olajat is légszűrőt takarítani stb. akkor szerintetek 9-es hőértékűt adjak neki most?
gyors kikaptam a gyertyát (NGK BR8ES) hát ilyen, kicsit sokal a gép mert legutóbb ahogy álligattam a karbit azt hittem ott lesz a baj és lejjebb raktam és azóta nem raktam vissza
olyan, mint mikor egy tuning ladába 95-ös benzint raksz..úgy kopog, hogy majd kiesik a blokk a helyéről amúgy az se kizárt, hogy csapágyas már...cska nálam ment vagy 17 ezret...azóta nem volt hozzányúlva...de sztem nem is lesz
nem próbálkozom ilyenekkel autón tekertük el a gyújtást az kezdett kopogni de nem volt anyira hangos, kb mint amikor föcicsapágyas a motor aztán pötyögsz vele, olyasmi hangja volt
nem hiszem h azért égett át megnézed raktam fel egy képet a karcok előtti állapotról is, és ott is a gyűrűk alá van égve
nem tudom mikor jelenhetett meg ez két karc de egyik nap igen csak végsebességen jöttem haza (10km hosszú távon) egyik barátommal akinek szintén dt-je van amikor fordultam be a főútról a nagy hajsza után hirtelen megtorpant aztán ránéztem a csapra és csak félég volt nyitva de előtte ment, teljesen kinyitottam és ugyan olyan volt mint előtte
ám nem kell levenni a kiput, ha leveszed a power kupakját akkor tárcsa felső részén van egy lyuk meg meg beljebb is van egy lyuk azokat összenézed és akkor van koppra nyitva a power
Gyertya milyen színű? Erről a kettő álló jelről tudsz képet feltenni? Apucinak igaza van. Azt hozzá kell tenni, hogy a kopogásos égésnek, vagy detonációnak van könnyen észrevehető jele, hang, teljesítmény.
Nekem ahogy néztem 2álló jel van rajta,,és mind 2 őn ugyan úgy megy erős-pörög,+minden,.
DE! Apuci-mondta,hogy vigyázzak mert lehet hogy kilyukadhat a dugóm,ha rossz helyen áll a gyújtás..és nem tudom hogy most hol ál jó-vagy nem jó helyen....
Amikor fennakad a gázkar, akkor a karbinál is feszül, vagy olyankor nagyon nagy a bowden holtjátéka? Lehet a közösítőnél akad fent (ha feszül a bowden a karbinál) , vagy akár az olajszivattyúnál is akadhat. tolásra se csinált semmit a motor? Szerintem csak simán befolyt a benya a hengerbe meg a légszűrőbe, ahogy eldőlt... Ha így lezabál rúgásra nem biztos, hogy indul.
Szevasztok! Ma olyan jót motoroztunk haverokkal. Én mentem a DT-vel haver 1 félig halott MTX el másik meg 1 robogóval. Elhívtuk me ha véletlen egyszerre törjök össze magunkat haverral legyen aki hívja a mentőket XD. Jó hogy itt a jóidő nagyon sok motoros van. Mindegyik köszön tök jó arc minden motoros. Nagyon király csak aza gond kevesen vagyunk még. Szivesen várunk még Adony Iváncsa Pusztaszabolcs Kulcs Rácalmás DUnaújváros környékén mocisokat. Bandában sokkal jobb menni.
Azért akinek nincs botfüle az meghallja hogy kerepel a henger. Az alaplapon egyáltalán lehet állítani? Nem hinném. Meg akkor a gyertya is nagyon csúnya.
Erőre sztem semmi változás,de amikor rajta ülök (sisak a fejemen) akkor is olyat hallok mintha 1 crossmotoron ülnék...bár a fordulat nincs meg hozzá....
br9es-vagy b9es, az r az a zajszűrő asszem, és amelyikbe nincs zajszűrő az valaki írta, hogy nagyobb szikrát ad.
amugy már 7ezer körül vagyok felújítás óta, de nekem a régi dugóm se volt nagyon lekokszosodva gyűrűk alá. Le volt de én arra fogtam hogy 2t és kipunylásnál mindig füst van :D
nem tudom mikor jelenhetett meg ez két karc de egyik nap igen csak végsebességen jöttem haza (10km hosszú távon) egyik barátommal akinek szintén dt-je van amikor fordultam be a főútról a nagy hajsza után hirtelen megtorpant aztán ránéztem a csapra és csak félég volt nyitva de előtte ment, teljesen kinyitottam és ugyan olyan volt mint előtte
de ezt a gyertyát is megnézem mindjárt h milyen
DE! Apuci-mondta,hogy vigyázzak mert lehet hogy kilyukadhat a dugóm,ha rossz helyen áll a gyújtás..és nem tudom hogy most hol ál jó-vagy nem jó helyen....
amugy már 7ezer körül vagyok felújítás óta, de nekem a régi dugóm se volt nagyon lekokszosodva gyűrűk alá. Le volt de én arra fogtam hogy 2t és kipunylásnál mindig füst van :D
majd hozzáértők megmondják az igazat