Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

*4000-5000
Lehet,hogy a gyűrűk vannak elkopva,de én azért nem arra tippelek mert a hónolás e hengeredben meg a dugó oldalán a recék nagyon jól látszódnak,tehát nem futhatott sokat.Aztán az is lehet,hogy túl dúrvára fúrták és a gyűrűk idő előtt elkoptak emiatt.Amúgy teljesen lényegtelen,hogy a dugó fala ilyen barna,ha jól megy akkor csak használd és ne foglalkozz vele a terhelést meg úgy tudnám elmagyarázni,hogy a motort kb csak olyan 40000-5000-es fordulatig forgatod viszont csőgázon mész úgy,hogy hamar elváltod,na ezt nem szabad járatáskor csinálni.
Hát szerintem eléggé feszült mert kattogott a karburátorban amikor húztam a gázkart.A tetejét megpróbáltam letekerni és baromira feszült mert alig bírtam vissza tekerni.Sajnos annyira nem értek hozzá, hogy szétszedjem.Tárcsafék olaj jelző szintjének szintjelzője a kis műanyag kilyukadt(kimarta a fék olaj)ezt lehet valahogy cserélni vagy az egészet ki kell cserélni.
hát ebből is az arany középút a nyerő:) ha alapjáraton nagygázra fullad, emelj kicsit az alapjáraton. nekem most 1500-as alapjárat van ha a lámpa rajta van...ha nincs, egy kicsit magasabb ~1800. én így szeretem mert legalább van normális töltés így és nem vibrál az atyaúristen is a műszerfalon.
viszont ha kihajtom egy picit is akkor alapjáratról gázt adva fullad, most olyan középtartományban egyenletes sebességnél darálva megy előre a motor nem egyenletesen de ezt betudom annak h emeltem tűn, amit még nem állítottam vissza
nem érdemes tövig becsavarni, mert akkor meg fordulaton kicsigáznál nagyon bedarál...
nem leszek az de azért még is, csak az az igazi ha tudom h minden rendben a géppel, a karbit még biztos bűvölnöm kell mert most kicsit sokkal, amúgy te mennyit szoktál kihajtani a melléklevegőn mert nálam tövig bent van és így vesz a legjobban a lapot
Használd ugyanugy mint eddig, köze nincs a járatáshoz itt a dolgoknak, benne van már több mint 12k km ha jolemlékszem, meg kitudja menyit tekertek visszabelőle, simán csak kopott már a gyűrű, addig menny vele míg nem érzed hogy gyenge lett, ezek miatt ne legyél lelkibeteg
ne terheljem és ne is pötyögjek vele? akkor mit kellene ilyenkor csinálni? arany középút...
hát figyel én nem tudom 2e km hajtottam én bele eddig, még soha nem volt fúrva nem is én járattam be, hidegen se koppoltam neki azonnal mindig járattam egy 5 percet és utána is gyengéden mentem vele, a karcok előtt is ugyan úgy le volt égve

Apuci: hát ez elég elszomorító hír én azt hittem ez símán elmegy még 10e km-et, de ezt a leégést végül is mi okozhatja? rossz bejáratás?
Azért néz így ki mert nem jól lett bejáratva.Amikor még nyers a motor akkor a gyűrűk nem zárnak jól és sokan azt hiszik,hogy a járatás a kis fordulaton pötyögésből áll.Na ez vezet ide,illetve az,hogy nagyon terhelted.Járatásnál a lehető legkevésbé szabad terhelni mert átfúj a gyűrűk mellett.
szeva, nem tudsz valami jó módszert arra hogy gyújtás elektronikából kiszedjük valahogy a gyantát hogy szerelhető legyen?
A power vezérlése, ha elektromágneses, akor rendszerint úgy műkszik, hogy kap egy telibe impulzust 12 volton, utána meg 5 volt környékén megtartja.
ez azért van, mert az elektromágnes megtartásához sokkal kisebb erő kell mnt a meghúzásához.
Az iylen behúzókat, ha teliben folyamatos 12 volttal terhled, hibátlanul leégnek.
zoliii érdekel még a gumiharmónika?
Szemre nem látni semmit.
Hogy mekkora feszt kéne kapjak, nem tudom.
Manual nem tér erre ki.
Gondolom ezért, hogy ne barkácsolják otthon.
Gondoltam arra is, hogy levenni a gyújtástrafó vezérlő száláról a jelet, 6000-es fordulatra betenni egy kapcsolást, s egy sima centrálzár motor bekötésével működtetni a povert bovdenen keresztül.
De ehhez is elég bonyolult (legalább is nekem) áramkör szükséges.
Ehhez meg hülye vagyok....
Nem lehet, hogy a gyújtásvezérlőből kap túl nagy feszültséget, és azért gerjed? Vagy valamelyik kondenzátor múlt ki?
Nem válaszolok m.kinek egyesével.
Szerintem érdemes lenne ezeket a gyertyákat kidobálni a kukába, beletenni újakat, amiket a manual ír, BR9-ES jelölésűt, és utána nézelődni gyertyaképet.
Ami Szabi hengerét illeti, szerintem lassan ráfér a fúrás meg a dugócsere.
Nem kell még nekiállni, de előreláthatólag be fog következni.

Zolii:
Mondtam hogy meg kell lőni stroboszkóppal, mert akkor tudnánk értékeket mérni.

Amúgy nem lett jó egyik nyáklap sem a povervezérlő elektronikához, amit zolii-tól hoztam az alapból szar, az enyém úgy nézett ki hogy jó lesz, de a mai teszt kudarcba fulladt.
Már nem hülyéskedik, szépen csekkol, viszont indítás után, kisseb gázadásra bezárja a povert, és el akarja szaggatni szerencsétlen bovdeneket.
Katanast hívtam, de lecsúsztam a poverelektronikáról,- eladta.
Cosmo-nak van 250-es TZR-é de nem biztos hogy jó hozzá, bár kapcsolási rajz alapján még a vezetékek színei is stimmelnek.

Viszont mivel keverékolajzásom ki van kötve, így van egy szabad gázbovdenem..........
Agyalok a mechanikus megoldáson.
Már kezdenek körvonalazódni, még alszom rá egyet-kettőt, és kiokkumulálom az elektronika kiváltását........
Majd teszek fel Galériát róla........
Addig is jóccaka....
akkor nagyon faszák lehettek a fényviszonyok..mert ilyen képet elég nehéz csinálni makro móddal egy sima kompakt géppel
azaz
macro
síma zsebfényképezővel annyi h van rajta olyan program h közeli dolgokat is élesen fényképezze le, na meg leraktam a fényképezőt az asztalra és indítottam egy időzítőt ezzel kiküszöbölve a kezem mozgását
legalább ez nem olyan darabos mint az enyém
De mivel fotóztad le a gyertyát?
úgy lesz
bizony dobjad bele a 9est:)