14,4V-on kell lennie terheletlenül töltéssel, de felette gázképződés van. A tompítottnak neked mi köze az akkuhoz? Annak gyárilag szerintem külön kéne lennie. Van külön töltő tekercs, és világítás tekercs.
Mert elftársak a mikunik menetmelkedése 075 ös, a sima M5 meg 0,8.
ez pontannyi, hogy hakicsit lazábbr van vágva a menet, simánbelemegy a másik is.
múgy meg, a boltbanvásárolt simson fuvikról anynit, hogy havona több tucat átmegy a kezemen.
Rendszerint a ráütött számhoz semmi köze nincs a valós furatnak, általában ksiebb a lik, de 20 ból garantáltan van egy, ameyikenk semiylen lik nincsen:)
Megmértem az töltőfeszt, járó motornál akksi bekötve! 16,7V alapjárat fölött pörgetve. Ha ráadom a tompított fényszórót, alapjáraton 13,4V; fordulaton 15,8V. Ez nem sok? Nem főzi meg az akkut?
akkor ezek szerint stimmes a menet .Csak azért volt fura mert az eredeti fóvókára próbáltam egy sima anyát rátekerni,de nem ment rá.A simoéra meg igen.
Ja hogyha egy- egy alkatrész van az is irjon lécci mert lehet hogy pont olyan kell! Elsősorban hátsó sárvédő+lámpa, hátsó kerék oldal idomok(ülés alatti) kösz még1szer! [001]
ez pontannyi, hogy hakicsit lazábbr van vágva a menet, simánbelemegy a másik is.
múgy meg, a boltbanvásárolt simson fuvikról anynit, hogy havona több tucat átmegy a kezemen.
Rendszerint a ráütött számhoz semmi köze nincs a valós furatnak, általában ksiebb a lik, de 20 ból garantáltan van egy, ameyikenk semiylen lik nincsen:)
Én ezeket átkalibárolm, és bezsámozom.
Megmértem az töltőfeszt, járó motornál akksi bekötve! 16,7V alapjárat fölött pörgetve. Ha ráadom a tompított fényszórót, alapjáraton 13,4V; fordulaton 15,8V. Ez nem sok? Nem főzi meg az akkut?
Nekem is az van benne....
potyára nem akarom szétszedni a karbit.
DT 80 LC2 CDI gyújtáselektronika. Az árat megbeszéljük.
azt viszont még mindíg nem sikerült kideríteni hogy mi az a világoskék vezeték amit lentebb a képen benyilaztam
Tegyél bele 130-as főfuvit, ha nem darál le, nyertél.