Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a power vezérlő vezérli a powert, ami csak kap egy jelet a fordulatszámról.
Bebaszna............
Persze ne is írd ki, hogy mennyi............

Akkor nesze neked jósok pénz...................
ezért nem ölök én bele sok pénzt...hanem ahogy tudok veszek nagyobbat
az a gáz h a 125-ösnél a CDI vezérli a power szelepet is...
Bár az előgyújtás szöget nem látom, hogy szabályozza-e
https://sites.google.com/site/...

Univerzális induktív jeladós CDI gyújtóegység.. hát ez?
ezt sosem fogom megérteni... beleölnek rakat pénzt motorba (50-125) és úgyis 2-3 év és lecseréli nagyobbra akkor mi a fasznak rákölteni 100ezreket ha úgyis lecseréled? És mit nem költesz rá erre abból lehetne venni faszább nagyobb motort ami kicsit tovább megmarad talán az embernél mint egy 50-125ccm...
Szép estét mindenkinek.

Mára már felújítás óta 660km-er került a dt-be a power be lett hangolva a karbi is és úgy néz ki minden fasza (3x lekopogtam).
Elég szépen tép a gépezet 8-9 ezer körül forog és most 120-130 között megy végre a gyári áttétellel. Ahogy a pénztárcám engedi majd kap egy kissebb attételt bár ezzel elég faszán lehet veretni neki a kanyarokba második harmadikba még elég lazán tolja a seggét.
Ha valaki érdekel még mindig eladó de nem olcsón ;)
Valaki bontott már ki vezérlőegységet? Abban is ugyanolyan alkatrészek vannak, mint amit az elektro boltban meg lehet venni. Tapasztalt szaki meg tudná mondani a kapcsolásban, mi tilt, azt kikerülve újraépíteni.
én ki akarom hozni ebből a blokkból a maximumot. az elég lenne egy jóideig, aztán majd ha gyűlik a lóvé majd újítok egy nagyobbat
de itt a cdi vezérli a powert vagy mi a pöcs
én már nem költök erre sokat..csak éppen, hogy rendben legyen, és nézzen ki valahogy...ezt az évet húzzam ki vele valahogy kurva kevés már...főleg most érzem, hogy itt a tavasz...húúzom neki, de semmi...azért próbálom csinálgatni kicsit, hogy jobban menjen...ha nem lesz sokkal jobb akkor lehet adok neki 100-as hengert, meg tuning rezót..csak az megitn pénz-pénz-pénz
Mi volt a nyomtatott áramkörrel?
hát ha lehetne valószínüleg már próbálták vna
Épp ma mutatta az egyik ismerősöm egy fojtatlan malossi gyújtás kapcsolási rajzát... hát került vagy 600Ft-ba az egész. Nem is bonyolult. DT-hez is biztos lehetne egyet építeni.
Na én is megtaláltam a hibát.
zolii -tól hoztam ma egy povermotort, de nem segített, pedig mindent átraktam belőle.
És a dupla csúszósaru, amiről a povermotor kapja a tápot, az volt a ludas.
Egy szál tartotta, s ezért zizegett, meg bolondozott.
A nyáklap szar volt, próbaképpen beleforrasztottam az ellenállásom, de csak egy irányba forgott.............
Mostanra végeztem...........
nyáron lesz majd pénzem, csináltatok a hajdúdorogi sráccal rá egy faca kipuffot azt akkor bika lesz:D meg nemsoká szerzek bele TZR CDI-t azt azzal majd elvileg forog majd mint a ménkű
óóheee.. kivi leszek nekem milyen lesz a DT a fojtás nélkül, a faca dobbal még lehet karbit is kell állítanom
mer a másik szarrá rozsdált:D
akkomeg, mi a geciért van ez rajta?
ugyanúgy megy mint a 21essel:D mondjuk talán most ezzel a kipuval talán kicsit rosszabbul is megy a vékonycsöves rezóval többet pörgött
Addigra remélem meg lesz a kipuffom....ha igen akkor össze futhatunk..ha nem akkor, majd lejössz, emrt ki akarom próbálni a gépedet, hogy oylan afszán megy-e sm kerekekkel, mitn ahogy kinéz
ebédre:D szóval olyan 2 körül
Esetleg, ha kész lesz a kipufogóm, vagy ha lejössz... Hány körül jössz ki?