Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor sajnos tárgytalan.Esetleg 1 fordulatszám mérő óra?
én is tudtam volna mert a simsonommal jártam így csak ott a leállító gomb testelt le és be se tudtam indítani, ha meg beindult az első fordulásnál le ált gáz adásra hebegett.
Üdv!(0-as Dt-hez kellene fordulatszám mérő óra.Ha valakinek van esetleg annak örülnék.A tűszelep gond még mindig fent ál esetleg vmelyik másik motornak a tűszelepje nem egyezik meg a Dt-jével?
Helló Segítségre szorulnák ... Az első villámal van gond A szimeringeg elengedik az olajat ... Milyen szimering kell rá ? Speciál vagy csak sima egyszerű is elég ? És a fenti csavarok a villa tetelyén milyenek ?
Előre is köszönöm
Én megfogadnám a tanácsot...vagyis ÉN megfogadtam...3-hétig volt egy istennek mondott senkinél a motorom..semmit nem csinált vele,mondva hogy sok lenne vele a munka...Egy,itt ByFzr-nek nevezett úriember felajánlotta hogy vigyem le hozzá a vasat és megcsinálja...így is történt...szakértelme megkérdőjelezhetetlen,elvileg hétvégére kész a motor...pedig egy opel omega csomagtartójában vittem le a motort,szal stabilan szét volt kapva...én nem spórolnék azon az 5-10 ezer forinton hogy levigyem egy olyan emberhez aki nem kifogásokat keres,hanem pénzt az elvégzett munkáért..persze nem vagyunk egyformák...
Hát így már könnyűűűű Ez enyémnél gyárilag valami nagyon gyenge megoldás van a váznyaknál, töri a kábeleket, nem is lehet nagyon enyhíteni a gyári helyzetben.
Azért a szerelő mégis csak szerelő
Így van. Csak ne a váznyaknál, hanem a sárvédő és a kormánykifli között. Egy pici helyen megtört a szigetelés, és az testelt le.
Szép estét fórum lakók!
Ma kicsit későn értem haza így nem tudtam a weblappal sokat foglalkozni.
De lenne egy feladvány amit teljesíteni kellene. Akkor csapjunk is a lecsóba. A 125-ös LC-kről kellene minél több infó, szerelés, saját vélemény, tudás bármi ami jól jöhet!
Tegnap elkészítettem a 125r-nek az oldalját de még oda is lehet írni bőven.
Lényegében ezek a modellekről ha valakinek van bármilyen infója stb: 125r, 125lc1 ,125lc2 ,80lc ,80lc2, 80 mx, 50r, 50 mx az legyen szíves leírni vagy ide vagy a e-mailomra (doszpod96@freemail.hu ; doszi96@hotmail.com)
Dobok fel egy képet kicsit újítottam a dolgokon, remélem tetszeni fog. (Próbáltam yamaha felirattal de nagyon csúnyán rakja össze és nem lehet rendesen szöveget írni bele, így gondoltam valami fantázia kép egyenlőre... erről is jöhetnek a tanácsok hogy milyen háttér legyen!)
Eldörzsölte a kábelt... a váznyaknál.
Mondtam hozd le.
Ünnepek alatt rá tudok nézni, itthon leszek.
Bár nem sok helyem van a garázsban, mert tele van szigetelő anyaggal....
Ugyanis most dryvit-olják a házat.
Ha gondolod még áll az ajánlatom.
Felvágod egy futóra, s a hét végén szerintem jöhetsz is érte.
Ha nem, akkor szívjál nyugodtan tovább.......
Akko megvan gázbowden volt a ludas igaz?
Benzin volt benne, karbi is pucolva nem sokkal az eset előtt. Nem volt víz közelében.
Kis segítség: alapjáraton ketyegett minden hiba nélkül, majd arra lettem figyelmes, mikor balra fordítom a kormányt, leáll.
Power fordított bekötés?
Takarékra kellett tenni a csapot, megdönteni a motort
elfogy az erő 6000 nél... és nem forog tovább
vagy beesett az eső
leesett a légszűrő
Ő karbi eldugult? Vagy esetleg gyertyapipa szivatott?
Ma elég keményen megszopatott a kis 80as.

Megyek vele, semmi ognd, aztán egyszer csak kanyarodok, leáll. Rárugok indul pöccre. Húzom a gázt, 4000 felett kihagy, dadog, majd ismét leáll. Megint rárúg, megint pöccös, megyek, fél kilométer múlva rángat, megáll. Szikra van, benzint kap.

Meglett a hiba, de kíváncsi vagyok ti mit tippeltek, mi lehetett a probléma?(1995 dt80lc2)
Fordulatszámmérő jó? Gyertya?
Sziasztok !1988-as Yamaha DT 80 LC 2 első teleszkópjába mennyi olaj kell összesen ?
http://www.jofogas.hu/veszprem...

Kell dugattyúra a pénz..
...jah igen.. valakinek valami tapasztalata meteor dugókról?
simson 35-ért? muti...
Sztem ahoz nagy,rákénee állítgatni,és más méretű a torok átmérő is...
Eladó DT125R rezonátor és egy SIMSON s51... 35 ezerért..:D