Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kösz az ajánlatot de ennek a karbinak beállítási problémái vannak csak ,nincs szét barmolva szerintem én vagyok az első aki hozzányúlt mióta a motor két keréken áll, valahogy próbálkozok még csak az a fárasztó mire kibelezem meg vissza a motorba
Nincs olyan sok variáció a súbertűnél... próbáld ki, mit reagál, ha változtatod az állást, azt a legkönnyebb állítani. Amúgy a középső szerintem 90%-ban nem az optimális állás. Ritkán látom úgy egy motorban. Valószínűsítem, hogy alacsony a benzinszinted az úszóházban, de nem vagyok szaki. Amikor nem zárt el a tűszelep, és túlfolyt, akkor jó volt. Benyomni kétlem, hogy kéne az úszót. Azt, hogy hogy kell beállítani, a manual írja le van pár mód, ahogy megadják az adatot. Ha végképp nem találsz rá, akkor fokozatosan állíthatsz rajta, majd próba, előbb-utóbb jó lesz.
Ja persze.. mert azt be se kell állítani meg fúvókázni a motorhoz, amire felrakják, mi?
konkrétan annyi baj van az enyémmel hogy a hőfok mutató nincs meg és se az üres jelző se a fényszóró visszajelző nem működik :S
http://dt125lc.uw.hu/udvozles....
Szerintem vedd fel a kapcsolatot az oldal szerkesztőjével mert alapnak jó csak bővíteni kellene!
Csak a műszerfal tartó,és a km-óra van meg ha érdekel...
Nekem van egy jó karbim,dt125R-ről 6000-ért......Felteszed,és többet nem kell ide irogass hogy itt folyik-ott folyik.....
hali megint a karbiproblémákkal jönnék
Most kivettem a kehelycsövet és az alapjárati fúvókát, kinyaltam újra de dugulást nem nagyon láttam, összeraktam és ugyan azt produkálja mint utóbb is, lehörög nagy gáz adásra, kis gázadásra viszont veszi a lapot.Valószínű h én bsztam el vmit mert az első szétszedés elött ennyire nem volt gáz csak jobbára hidegen csinálta ezt vagy ha már mentem vele pár km-et és egy 5 percre leraktam a gépet utána egyből fulladt de pár km után már nem volt baja. A levegő csavart tövig behajtva a legelviselhetőbb de ha egy picit kihajtom annyira fullad ha túl nagy gázt adok sokáig, akkor leáll, alapjáraton is eléggé gyengén jár nincs benne az a tipikus erős 2t brümmögés, de ha szivatót ráadom akkor olyan mintha semmi baja nem lenne viszont ha sokáig rajta van akkor már besokal gondoltam arra h kevés a kaja de gázt adva alapjáratra gyorsan visszaugrik a fordulat bár lehet én nem ismerem fel a jelekből h most sokal vagy kevesel sok a levegő stb. Egy idő után elkezdett a túlfojón folyni a benzin elzártam a csapot és akkor beindítva jó volt vette a lapot elinduláskor alacsony fordulatról könnyen el bírtam indulni, kifogyott a benya újra megnyitottam a csapot utána nem eresztett már a tűszelep de fulladt is ugyan úgy, esetleg az úszószint volna rossz ez előbb kérdeztem h hogyan kellene lemérni de nem kaptam választ.
Egyébként a tű közép állásban van azt nem álligattam el középpen is kellene lenni az az igazi nem?

bocs ha kiégetlek titeket ezzel a karbibajokkal..
Üdv!1 jól működő műszerfal nincs véletlen valakinél elfekvőben?
az nem olyan
bele ütöd magadnak..nem nagy szám szerezni egy formát...2 perc alatt meg lehet alvázszámmal nagyon sokan játszanak így pl utánfutón, ilyeneken
nekem csak e betüs jó mert nem szeretnek a sünök :S
Ez egy jó kérdés, nem néztem még. Több rendőr is igazoltatott már, nézegették is a motort, de nem mondtak semmit
most egyenlőre nincs keret semmire van benne e jelzés?
Nekem már nincs fenn a motoron. Ha megtudunk egyezni akkor eladó. Vettem hozzá 2-3 tömésre elegendő kőzetgyapotot, ha esetleg kifújná.
a 320as tárcsa és két dugattyús brembo féknyerget is csak ajánlani tudom
szép ilyen kéne nekem is
Ami a képeim közt van, ahhoz mit szólsz? Abban látod magad
Na tesztelgettem a féket, és nagy fékezésnél érezhetően jobb ez a goldfren mint az elődök. Szóval merem ajánlani bárkinek, jó fékbetét!
Az úszoszint magasságának 15,5~16,5 kell lennie ugye, ezt a szintet h mérjem le? Fejre fordított állapotban nyomjam le az úszót és úgy kell kapnom ezt a magasságot vagy abban az állapotban amennyire a tűszelep rugója kinyomja az úszót?
jaja én is nyáron terveztem vmikor
hát egyelöre nem terveztem eladni:)
ja persze ahogy neked összejön zsé, nem akarom siettetni, én se állok toppon pénzileg annyira h savállóból is kivitelezhetni lehessen az egészet, majd nyár fele volna már jó ha fent volna gépen
enyém szét volt borítva teljesen de eszembe nem jutott képet csinálni
naja kb így.
és nem kell most nekiállni, hanem ahogy halad valaki szerel valamit,
akkor foto, leírás. nem nagy dolgok csak tényleg pl. cseréltem már fékbetétet más motoron meg autón, de ezen még nem és nem tudom mit hogy.
fékfolyadékot pl nem cseréltem még motoron soha. ilyen dolgok.
szinte semmibe nem kerül, ha közben lövünk képeket
meg összeszedjük és feltesszük vhova.
és gyűlik a különböző típusok leírásai.
üdv