Üdv!Tűszelep gondokkal küszködök. Vmi megoldást rá tudtok?Vagy hol lehet venni tűszelepet és mennyiért?Esetleg valakinek nincs elfekvőben 1 karburátor ami működik rendesen?Lécci írjatok!
Sziasztok.
Most hogy visszaolvastam láttam hogy szeretnétek csinálni egy oldalt a DT-k alapvető szereléséről meg ilyesmikről.
Nem azt mondom hogy profi vagyok a weblapkészítésben, de egy alapszíntű oldalt el tudok készíteni!
Ha ennek lenne jövője akkor szívesen neki állnék, csinálgatni az alapokat aztán már csak a képek vélemények kellenének!
Nem hiszem, hogy csináltak volna többféle rugót hozzá, bár lehet hogy különbözik. Inkább a megtett km számít neki, illetve az alján van két nagy anya összekontrázva, ezeket egy 32es kulccsal meglazítva tudod előfeszíteni a rugót.
Üdv emberek! Lenne olyan kérdésem hozzátok, hogy Yamaha Dt 125R-en a központi rugó színe sárga az puhább mint a pirosé? A városba van 3 Dt 125R és az enyémnek sárga, a másik kettőnek pedig piros színű a központi rugója és az övék érezhetően keményebb. Az enyém puhább és sokkal könnyebben összeül. Az én motorom 1993-as évjáratú a másik kettő pedig 1994-95. Lehet valami összefüggés vagy az enyém szimplán használtabb?
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv!még mindig keresek 1 jól működő fordulatszám mérő órát.+ még annyi kérdés lenne hogy a tűszelep problémára csak a csere megoldás létezik?Kicsit zsebbenyúlós azért kérdezem! :D
Készítettem pár friss képet a gépről. Kapott új láncszettet 16/57 lánckerekekkel, új első szimeringek, plusz kapott 2 pár ledes indexet (igaz mire az elektronikát bekötöttem kellett játszani de sikerült, külön ellenállásokat kellett beépíteni hogy jó legyen. ) Mellesleg megjegyzem nekem se pörög 12000-t most olyan 8-9 között van de eddig csak 7 volt a max. Kapott új kábelköteget meg állítottunk a karbin.
Sziasztok lett egy tdr 125-öm
és az lenne a kérdésem hogy a fötengely kicsit kotyog ha megakarom csináltatni akkor kell-e uj hajtokar. vagy elég megtügörgöztetni.
Dávid már leírta hogy ha elektronika lenne akkor nem tudtál volna javítani hogy tovább forogjon, és ha jól emlékszem akkor volt neked videód fent(lehet rosszul emlékszem) és ott nagyon sokallós hangja volt a motornak
Amin már előző kommentekben írtam yamaha dt 125 r típusú motorom nem forog 6000 fölé menet közben.. :S
A probléma továbbra is fennáll..
Légszűrőtakarítás- OK!
Karburátor Tisztítás- OK!
SZint beállítása- OK!
Power szelep beállítása- OK!
annyit sikerült elérnem már legalább hogy álló helyben üresben sem forgott tovább 6000 nél, de már 6500-7000 ig kiforog...
MIt tegyek ?
Gondoltam arra, hogy a cdi dobozt kidobom belőle és veszek egy másikat ami nem szabályozza le 6000 nél a motort..
Végsebessége még mindig 80 km/h és körülbelül úgy megy mint egy 50 R...
Ezzel sajnos élvezhetetlen a motorozás.. :S
igen köszi
pont találtam egy ilyet én is: http://yamahadt.uw.hu/
de ezen nekem csak pár szöveg meg a könyv jön be, azonkívül elég leálltnak néz ki ez is.
megnézem mindkettőt és akkor lehet hogy el lehet indulni, vagy folytatni, segíteni, ha többen nyomjuk több lesz az anyag.
ha meg úgy van hogy valaki ír egy cikket, simán pl. Apuci és a többi igazán hozzáértő átnézhetnék nehogy hülyeség kerüljön fel.
majd hnap ránézek arra tűre igaz h azzal lehet a legkönnyebben állítani de nem akarom elhinni h az volna a megoldás elvégre szétszedés elött is ott volt, ami a úszószintete az is próbáltam nem elállítani miközben szétszedtem a karbit, igazából ennyi a szint benne nem tudom menyire megfelelő ez
Most hogy visszaolvastam láttam hogy szeretnétek csinálni egy oldalt a DT-k alapvető szereléséről meg ilyesmikről.
Nem azt mondom hogy profi vagyok a weblapkészítésben, de egy alapszíntű oldalt el tudok készíteni!
Ha ennek lenne jövője akkor szívesen neki állnék, csinálgatni az alapokat aztán már csak a képek vélemények kellenének!
Válaszokat előre is köszönöm.
Készítettem pár friss képet a gépről. Kapott új láncszettet 16/57 lánckerekekkel, új első szimeringek, plusz kapott 2 pár ledes indexet (igaz mire az elektronikát bekötöttem kellett játszani de sikerült, külön ellenállásokat kellett beépíteni hogy jó legyen. ) Mellesleg megjegyzem nekem se pörög 12000-t most olyan 8-9 között van de eddig csak 7 volt a max. Kapott új kábelköteget meg állítottunk a karbin.
és az lenne a kérdésem hogy a fötengely kicsit kotyog ha megakarom csináltatni akkor kell-e uj hajtokar. vagy elég megtügörgöztetni.
A probléma továbbra is fennáll..
Légszűrőtakarítás- OK!
Karburátor Tisztítás- OK!
SZint beállítása- OK!
Power szelep beállítása- OK!
annyit sikerült elérnem már legalább hogy álló helyben üresben sem forgott tovább 6000 nél, de már 6500-7000 ig kiforog...
MIt tegyek ?
Gondoltam arra, hogy a cdi dobozt kidobom belőle és veszek egy másikat ami nem szabályozza le 6000 nél a motort..
Végsebessége még mindig 80 km/h és körülbelül úgy megy mint egy 50 R...
Ezzel sajnos élvezhetetlen a motorozás.. :S
pont találtam egy ilyet én is:
http://yamahadt.uw.hu/
de ezen nekem csak pár szöveg meg a könyv jön be, azonkívül elég leálltnak néz ki ez is.
megnézem mindkettőt és akkor lehet hogy el lehet indulni, vagy folytatni, segíteni, ha többen nyomjuk több lesz az anyag.
ha meg úgy van hogy valaki ír egy cikket, simán pl. Apuci és a többi igazán hozzáértő átnézhetnék nehogy hülyeség kerüljön fel.