ezzel a dt-s oldallal egyet értek, ilyen alapvető dolgokat le lehetne írni, nem feltétlen műszakilag pontosan csak hogy akinek nincs szervíz manualj a zis rájöjjön tankot hogyan kell levenni power beállítás cdi-kröl csak pár apróságokat hogy mi okozhatja, értitek mire gondolok? nem szervíz manualt csinálni hanem egy kiindulási pontot olyanoknak akik nem feltétlen olajbetöltőnyíláson keresztül akarnak dugót cserélni hanem csak mittudomén alaposan lemosni és idomokat leszedni megilyenek
jajj de Apuci, nem arról van szó hogy én csinálok egy oldalt!
csak hogy jó lenne egy ilyen oldal. ez nagyszerűen működik az egymás segítése autós fórumokon is, egyszerűen ha valaki csinál valamit, (egy csomagtartó zár csere pl.) és gőze nincs hogy pl. milyen trükkök vannak hogy legközelebb ne akadjon ki a akármi.
itt sokminden okosságit tudtok Ti is, tisztelet nektek és tudom régi DT-sek - motorosok a fórumon vannak páran, pont ebből kéne egy jó oldalt közösen létrehozni.
persze ha nincs rá igény azt mondom okés.
így mindenki belekérdez a fórumba aki vesz egy ilyen gépet és vagy leírják neki megint ugyanazt mint 3 héttel ezelőtt egy másik kérdezőnek vagy ai rosszabb "keress vissza" vagy nem is válaszol rá senki. azt gondoltam ennél jobb lesz a csapat ahova becsöppentem és egymást támogatnánk ebben.
simán van aki ráér erre hogy összedobja pl hogy egy kipuffot hogy kell kiégetni normálisan. vagy hogy a hengerfej tömítés nem jó ha a gyári lemezest megveszed, jobb ha csináltatsz egy olyat amilyet kell klingerit fémgyűrűvel. még egy olajcserénél is lehetnek olyan tippek ötletek amit nem biztos hogy simán eszébe jut bárkinek viszont nem kell kifizetni sok pénzt hogy elvigyem szerelőhöz és mint tudjuk a saját munkában lehet a legjobban megbízni.
persze ha ez rontaná a szerelők bizniszét akkor sorry.
teljesen azt gondoltam ez itt is jó ötlet ahogy működik máshol is.
akár egy izzócsere a műszerfalban. tudom nem olyan bonyolult és oda kell figyelni de ha valaki érez magában annyit hogy nekiálljon dolgoknak nem kell túlmisztifikálni, lássa hogy megy mivel kezdjen, egyáltalán legyen szerszáma mielőtt nekiáll és nem abarbár szétszedésre gondolok.
én is 36éves vagyok, szerelői szakmával. volt pár autóm, motorom. amit tudok megcsinálom magam, és nem szégyellek kérdezni.
igaz egy teljes hengerfelújítást dugattyúval már nem biztos hogy nekiállnék.
szal csak el akarom oszlatni nem én akarok csinálni egy DT oldalt, ez egy ötlet volt hogy ha fotózok és leírom én hogyan alkottam meg a hengerfej tömítés cseréjét akkor megosztom másokkal.
ha ezt sokan folytatják lehet belőle egy cikk halmaz ami mindenkinek egyből tudna segíteni.
kb ennyi :-)
megint sokat írtam
nekem már azért is szóltak mert a rendszám nem úgy áll mint az autókon jobban mondva csak 1 ilyen rendőr van de az talál meg engem mindig mert egyszer képen röhögtem... pont ilyenért mert nem találta az e jelzést haverom rotyogójának kipujába pedig kiszúrta a szemét, meg kis kopasz 160centis. Most meg tudni fogja hogy könnyen kibaszhat velem, tuti hogy megakar majd szopatni. de kéne egy arrow dob, szép tükörpolírba :P
én még nem találkoztam olyan rendőrrel aki ellenőrizte volna, simómon rezó van igencsak hangos mióta kevéske benne a gyapot, nyáron gyakran jártam el ilyen ellenőrző pontok mellett ahol a copsok mindig kint vannak de soha nem állítottak meg csak kiálltak az út szélére pápaszemekkel és nézték mi ez a fűkasza,
kicsit visszaengedtem a gázt 70el elsuhantam utána újra töltöttem neki 80-al, mégse igaz h soha nem szoltak érte mert egyszer megdícsérték h szép kipufogó
már nem is bánom...már vagy 5-öt megnéztünk... de vagy a torony vagy valami szét volt rohadva... de holnap megyünk Debrecenbe és nézük egy szürke malacot.
csak hogy jó lenne egy ilyen oldal. ez nagyszerűen működik az egymás segítése autós fórumokon is, egyszerűen ha valaki csinál valamit, (egy csomagtartó zár csere pl.) és gőze nincs hogy pl. milyen trükkök vannak hogy legközelebb ne akadjon ki a akármi.
itt sokminden okosságit tudtok Ti is, tisztelet nektek és tudom régi DT-sek - motorosok a fórumon vannak páran, pont ebből kéne egy jó oldalt közösen létrehozni.
persze ha nincs rá igény azt mondom okés.
így mindenki belekérdez a fórumba aki vesz egy ilyen gépet és vagy leírják neki megint ugyanazt mint 3 héttel ezelőtt egy másik kérdezőnek vagy ai rosszabb "keress vissza" vagy nem is válaszol rá senki. azt gondoltam ennél jobb lesz a csapat ahova becsöppentem és egymást támogatnánk ebben.
simán van aki ráér erre hogy összedobja pl hogy egy kipuffot hogy kell kiégetni normálisan. vagy hogy a hengerfej tömítés nem jó ha a gyári lemezest megveszed, jobb ha csináltatsz egy olyat amilyet kell klingerit fémgyűrűvel. még egy olajcserénél is lehetnek olyan tippek ötletek amit nem biztos hogy simán eszébe jut bárkinek viszont nem kell kifizetni sok pénzt hogy elvigyem szerelőhöz és mint tudjuk a saját munkában lehet a legjobban megbízni.
persze ha ez rontaná a szerelők bizniszét akkor sorry.
teljesen azt gondoltam ez itt is jó ötlet ahogy működik máshol is.
akár egy izzócsere a műszerfalban. tudom nem olyan bonyolult és oda kell figyelni de ha valaki érez magában annyit hogy nekiálljon dolgoknak nem kell túlmisztifikálni, lássa hogy megy mivel kezdjen, egyáltalán legyen szerszáma mielőtt nekiáll és nem abarbár szétszedésre gondolok.
én is 36éves vagyok, szerelői szakmával. volt pár autóm, motorom. amit tudok megcsinálom magam, és nem szégyellek kérdezni.
igaz egy teljes hengerfelújítást dugattyúval már nem biztos hogy nekiállnék.
szal csak el akarom oszlatni nem én akarok csinálni egy DT oldalt, ez egy ötlet volt hogy ha fotózok és leírom én hogyan alkottam meg a hengerfej tömítés cseréjét akkor megosztom másokkal.
ha ezt sokan folytatják lehet belőle egy cikk halmaz ami mindenkinek egyből tudna segíteni.
kb ennyi :-)
megint sokat írtam
Mien keveréket öntsek bele?
kicsit visszaengedtem a gázt 70el elsuhantam utána újra töltöttem neki 80-al, mégse igaz h soha nem szoltak érte mert egyszer megdícsérték h szép kipufogó