Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olyan 100 km van bennük, még nem satuztam meg őket, csak olyan normálban használtam, de igazából nem éreztem még lényegesen jobbnak a féket, bár mint ha valamivel jobb lenne. Holnap kicsit kell járkálnom a géppel, majd csinálok egy két keményebb fékpróbát, csak eddig ugye friss betéttel nem illik satuzni. Holnap majd megírom megy -e a stopi
Ha megvetted volna az indexem, most 2x5 kiló táplálék kiegészítőt vennék
Mumi, goldfren betétek hogy viselkednek?
Eladó 1 pár komplett hátsó lábtartóDT125R re...
50es kicsi-éés gyenge.....csúnyák is...kéne szerezzek a hengerre 50es dombor nyomott 49feliratot...
eladod é veszel 50-est, vagy rendszámos 125-öst más megoldás nincs
Háj!Megint megkérdezem,hogy 125r dt-t,hogy hamisíthatnám 50re...Tudtok valami 50es adattáblát?a hengerre?Vagy a vázon levő adattábla csere?
telóolajból 10w-et tettem bele, márka mindegy

szimeringből meg ha lehet a drágábbikat ,legalább is ilyen dolgoknál én így szoktam. Mivel egy megbecsült "hobbygépről" van szó
komoly gép volt :)
Sziasztok végre sikerült az első telók szétszerelése és megtakarítottam, megtisztítottam mindent, amit lehet kicserélek, de azért jó lenne ha előtte pár tanáccsal ellátnátok
Pl. : - milyen szimeringet, telóolajat ajánlanátok " márka, minőség ár/érték "
- összerakás folyamata " mire figyeljek nagyon oda ! " stb...
Előre is köszi szépen mindent !
Köszönöm szépen a gyors segítséget!
Ez LC2 125cm3
Üdv fórumozók!
Lenne egy hülye kérdésem, de nem tudom, hogy most ez melyik DT!
Sajnos évjáratot nem tudok, de ez egy persze Yamaha DT LC2-es na ez melyik mert nem tudom?
Küldjön már róla képet ha lehet gyári képet mert nézelődtem, de nem valami pontos a google!
Na akkor egy rövid válasz:
-Igen jól érezted, cinikusságot küldtem a válaszomban.
Miért is?
-Mert halott dolognak tartom, amit tervezel.
Egy min. autószerelői szakmával, szerintem ép eszű ember nem kezd ilyenbe, mert vannak alap fogalmak, amivel tisztában van.
Akinek meg fingja nincs az egészről, az az ember ne otthon próbálja meg megmekkelni a leírások alapján a motorkáját.
Vannak alap dolgok, amikre oda kell figyelni.
Most nem részletezem.
Ha Te ezeket mind összegyűjtöd, akkor bárki otthon megműthetné a párját, vagy rokonát esetleg.

"Ő izé varrjuk, el azt a vastag eret balról a lép alatt, és távolítsuk el az epét.
De óvatosan, nehogy a rákos sejteket megnyomjuk ujjal, mert szóródásnak indulnak.
Majd ha ezzel végeztünk, varrjuk össze a beteget, és imádkozzunk.
Mindenkinek sok szerencsét az életben maradáshoz....
Tiszt: Prof. XY)

Konkrétan erre gondoltam.
Tudod már 4-5 éve vagyok itt, mindent túlreagáltam, már nem érdekel.
Nosza sok sikert, csinálj egy oldalt.
Csak ne feledkezz meg róla, hogy többféle típus is van a Yamaha DT-ken belül, mindamellett a DTR-t kb 3 féle elektronikával gyártották, és elrejtettek benne vagy 10 féle fojtást.

Még egyszer sok sikert az oldaladhoz!
szia Apuci!
én keresgéltem de egy jó leírást nem találtam ahol egy magamfajta "elsőre Dt-t szétszedős" ember meg tudná nézni hogy mikor mire számítson, miket kell lebontani egy HF tömi cseréhez, mit használjon, hol rendelje meg a tömit, milyen kencével rakja össze.
fórum az oké
de oldalnak nevezed? - alig lehet megtalálni dolgokat, sok az infó, sok a bejegyzés, ezért kéne egy jó összefoglaló honlap cikkekkel én még mindig azt mondom nagyon sokat tud segíteni minden tulajnak.
nekem is égett már a pofám mikor harmadszor kérdeztem itt tőletek a műveletre készülvén hogy milyen tömítőanyagot használjak, kell-e egyáltalán HF vagy hengertalp alá.
igaz amikor 50szer kérdezi mindig más ember, persze a fórumozóknak már elcsépelt témáról nem mindig lehet leírni mindent ezt megértem.
ezért kéne összeszedni.
én végigfotóztam és majd összerakom egy cikkbe, ha valamit nem jól csináltam kiderül és javítjuk, sztem jó ötlet.
- kissé cinikus hangvételt éreztem ebben hogy "epekedve várjuk" nem is azokra gondoltam akik minden mozzanatot kívülről tudnak.
hanem mint nekem az újaknak, akiknek új a típus és ismeretlen de mégis házilag meg akarják csinálni pl. ezt a műveletet.
béke, üdv W.
http://www.kepesmotor.hu/kross...
vigyétek gyorsan árban megegyezünk!
supermotora kell gumi ez meg túl 'utcai':S
ennek nem jó így van:D ennek tökéletes!
nemjó a mintázata
A dugó semmilyen beömlőnyílást nem zárogat... azért van a membrán. A Yeis meg nem csak a tehetetlenség, meg a lassan kialakuló nyomás miatt van. A yeis azt gátolja meg elsősorban, hogy az áramló keverék a membrán zárta után ne "pattanjon" vissza nyomáshullám miatt, és ne menjen át újra a fúvókákon a légszűrőbe, majd onnan a következő szívóütemben újra ne kelljen a porlasztón átszívni az alapból kevert gázt. Ne dúsuljon túl. A tehetetlenség és a fenti vákuum miatt feláramló keverék nyomása szerintem elhanyagolható a mondjuk 0,7-0,8 bar vákuumhoz képest, amit leprodukál a henger.
adok érte egy conitinental k112 est. Na na?:D
eladó mitas e-07 endúró gumi 120/80x18 ! vagy cserélhető aszfaltgumira.
gondolom magyarmentalitás.... ha leveszed nincs mibe megakadjon a gáz és jobban fog menni
az a tartály csak hasznodra van...szereld vissza szerintem
minek digóztad le?