Ha minden át lenne nézve, és fasza lenne, akkor kipörögne Szóval valami nincsen rendben. Ajánlom figyelmedbe a power állításos cikkemet, a dt125.de oldalán a fojtások kiszedéséről szóló részeket, illetve GI oldalán a karbi beállítást. Kicsit jobban is leírhatnád hogy milyen ez a 6000es tiltás: elkezd fogyni az ereje, vagy szépen megy és hirtelen 6nál elvágja magát, stb. Így nem tudunk segíteni.
Nos...
Amint írtunk már róla oly sokszor, Yamaha dt 125 r 1996 nem pörög 6000 fölé még mindig.
Karbi beállítva szint jó, power tökéletes,légszűrő tiszta,a cdi fojtatlan ugyanis 3nc-00 a száma...
Álló helyzetben is maximum 6000 et pörög...
MInden át van nézve de semmi sem változott...
A lánckerekek között, középen, sztem ~3cm-t mozoghat föl-le. (Nem úgy, hogy 3 centit mozog, minden ellenállás nélkül, akkor már feszes legyen) Érdemes megnézni, a csapok kopottságát is: Hátsó lánckeréknél, annak is a leghátulján ahol rendesen fölfekszik a lánc, kihúzni egy ponton, hogy mennyire jön ki.
Sziasztok a következő lenne a kérdésem megyek a 125 DT-vel, és a hirtelen váltok csattan a lánc.Szerintetek laza vagy én vagyok a láma.Tereheléssel mármint ha rajta ülök, mennyi (cm)holt játéka lehet?
Én már csak ismételni tudok itt DT50M, DT50MX, DT50R (levegősek), ennek a háromnak a blokkja egyezik, a körítés a más.
vizesek: DT50LC, olyan mint az MX, de vizes YAMAHA blokkos, aztán a DT 50 R meg X meg SM meg mittom én, a minarelli blokkosak.
80-asból is van MX, a levegős...(ennek a blokkja, váza is egyezik az 50-es MX ekkel... a henger, dugó, és a tőcsavarok helyei a különbség csak, talán még a kuplungban több a lamella)
a 125-ösből is van MX levegős, bár azzal nem sűrűn ütközik az ember
sziasztok kérlek szépen titeket nagyon fontos lenne nagyon sokat dolgoztam a motorral és szeretnék bennelenni az 5. ben egyenlöre 4. vagyok Norbert Héjas néven zöld motorral nagoyn nagyon nagyon háláslennék ha szavaznátok rám :SSS http://apps.facebook.com/dekor...
Amint írtunk már róla oly sokszor, Yamaha dt 125 r 1996 nem pörög 6000 fölé még mindig.
Karbi beállítva szint jó, power tökéletes,légszűrő tiszta,a cdi fojtatlan ugyanis 3nc-00 a száma...
Álló helyzetben is maximum 6000 et pörög...
MInden át van nézve de semmi sem változott...
Erre meg kicsit ráfotosoppoltam a maroktelefonommal, így én lettem a sötétség lovagja
Amúgy elég jó amikor a motorozós haverok közt van egy hozzáértő hobbifotós
vizesek: DT50LC, olyan mint az MX, de vizes YAMAHA blokkos, aztán a DT 50 R meg X meg SM meg mittom én, a minarelli blokkosak.
80-asból is van MX, a levegős...(ennek a blokkja, váza is egyezik az 50-es MX ekkel... a henger, dugó, és a tőcsavarok helyei a különbség csak, talán még a kuplungban több a lamella)
a 125-ösből is van MX levegős, bár azzal nem sűrűn ütközik az ember
http://apps.facebook.com/dekor...
nem az enyémen van, szgerg gépén van, nem tudom honnét szerválta