Szerintem a YEIS nem annyira nagy dolog, mint a YPVS (power szelep).
A YEIS nagyabol arra jo, hogy ha a szivo toroknal levo memran lezarja (ez akkor van, amikor a dugo eppen zarja a beomlo nyilast) az addig szabadon aramlo (LENDULETBEN LEVO) levego benzin keverek utjat, akkore ez a lenduletes keverek ne megaljon, hanem lenduletesen a YEIS taralyba menjen, ahol igy egy keverekben gazdag, kicsi nyomassal biro keverek jon letre.
Amikor a membran ujra nyit, es a motor sziv, akkor a karburatorban all a levego tehetettlenul. Gyorsulnia kellene, de ez nem megy eleg gyorsan. Amig nem tud begyorsulni, addig szerencsere ott van a tartalyban levo keverek, ami szabadon megindulhat be a motorba. Es meg is indul, mert nyomassal birt es nem fert bele a tartalyaba.
Ennyi!
Arra jo, hogy a szivas uteme alatt tobb keverek jut a forgattyushazba, raadasul egy kicsit nagyobb is a nyomasa (kicsit elosuritett). Persze a forgatyus hazban meg a dugo vissza fele jovett jol rasurit, hogy majd a felomlokon at felszaguldhasson. (A kulcs amit ehhez erteni kell az az, hogy levego benzin keverekenek is van lendulete, amit ez esetben a YEIS kihasznal)
ha beírod keresőbe itt fórumon h "yeis" akkor még olvasgathatsz róla, ezt a regényt én is onnét másoltam
hali
nem hinném h a régi passzolna, így ránézésre képekről is nagyobb a búra mint 2004 utániakon, viszont wr-ek fejidomja hasonló a búra lehet ugyan az is, egy próbát megér
gyerekek ma majdnem belementem a gatyámba lejebbr aktam az elejét még 2 centivel crosspályán olyat motorztam csak így lájtiba de a mandínerekre ránéztem és magátol ment oda ahova én akarom remélem aszfalton is így fog menni
meg volt egy 650es husaberg 250 yz csak igy spontán összejöttünk , dejóvolt
Hali!
Keresnek Yamaha dt x 125 (2005)-höz lámpabúrát de sehol sem találok.
A kérdésem az lenne hogy az 1-el régebbi modell lámpabúrája is megeggyezik-e vele.
Szétszedtük a karburátort mivel már 1 hete kb mondtam mi a probléma(nem forogja ki magát 5.-ben). Melyik "bemarásba" kéne tenni a tűt? nekem 5 van. vagy esetleg mi más lehetne a probléma? Várom a válaszokat
A kocka mikunival nem megy, úgy mint ezzel (yz 125..)Csak többet eszik ezzel...jobban veszi a lapot...De vissza rakom majd rá a sajátját,mert eladom és gyárira vissza alakítom......
Hááát :D mind kettő lesznek túrák is és persze bejárni vele néha suliba meg ha kell valami szekire.. :D amúgy az egü scooter weekendről tudok nektek pontos időt mondani mivel régen robogóval feszültem és onnan szerváltam tuningot.
A YEIS nagyabol arra jo, hogy ha a szivo toroknal levo memran lezarja (ez akkor van, amikor a dugo eppen zarja a beomlo nyilast) az addig szabadon aramlo (LENDULETBEN LEVO) levego benzin keverek utjat, akkore ez a lenduletes keverek ne megaljon, hanem lenduletesen a YEIS taralyba menjen, ahol igy egy keverekben gazdag, kicsi nyomassal biro keverek jon letre.
Amikor a membran ujra nyit, es a motor sziv, akkor a karburatorban all a levego tehetettlenul. Gyorsulnia kellene, de ez nem megy eleg gyorsan. Amig nem tud begyorsulni, addig szerencsere ott van a tartalyban levo keverek, ami szabadon megindulhat be a motorba. Es meg is indul, mert nyomassal birt es nem fert bele a tartalyaba.
Ennyi!
Arra jo, hogy a szivas uteme alatt tobb keverek jut a forgattyushazba, raadasul egy kicsit nagyobb is a nyomasa (kicsit elosuritett). Persze a forgatyus hazban meg a dugo vissza fele jovett jol rasurit, hogy majd a felomlokon at felszaguldhasson. (A kulcs amit ehhez erteni kell az az, hogy levego benzin keverekenek is van lendulete, amit ez esetben a YEIS kihasznal)
ha beírod keresőbe itt fórumon h "yeis" akkor még olvasgathatsz róla, ezt a regényt én is onnét másoltam
nem hinném h a régi passzolna, így ránézésre képekről is nagyobb a búra mint 2004 utániakon, viszont wr-ek fejidomja hasonló a búra lehet ugyan az is, egy próbát megér
meg volt egy 650es husaberg 250 yz csak igy spontán összejöttünk , dejóvolt
Keresnek Yamaha dt x 125 (2005)-höz lámpabúrát de sehol sem találok.
A kérdésem az lenne hogy az 1-el régebbi modell lámpabúrája is megeggyezik-e vele.
Schuber ?
vigyétek
A 11. a listán, töltsd le. Google második oldalon fent volt.
segitség kellene: szerviz könyvet keresek a régi 50es dt-hez, ameik még levegős, akinek van kérem küldje el emailban. köszi
Szétszedtük a karburátort mivel már 1 hete kb mondtam mi a probléma(nem forogja ki magát 5.-ben). Melyik "bemarásba" kéne tenni a tűt? nekem 5 van. vagy esetleg mi más lehetne a probléma? Várom a válaszokat
"94"-es DT 125re kéne henger de power szelepes, lehetőleg alapméreted, nem tud valaki eladót?