Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Válasz erre..
van olyan hogy válasz gomb :) nézzétek hogy kinek válaszoltak mert össze-vissza írtok


a járatás meg 125r nél legalábbis nem km-ben van megadva, én pl 800km után éreztem hogy most már fasza, addig kell járatni amíg érzed hogy jó, nem x km....
Én ugyan ebben a cipőben járok..Nekem a for yamahát ajánlották Dabason a yamaha Surman Márkaképviseletben is....6500ft-+3400 a tűgörgő ami viszont prox márkájú...De sok dt-s írta,hogy ők már 20ezer km-eket,elmentek ezzel a (gagyi)dugóval és sokat kibírnak...Én a héten rendelem meg..cak pakk 10ből megvan...
450-500 km van benne kb. De ugye ezt nem lehet pontosan meghatározni menyit kell járatni mivel nem eredeti alkatrészek,de már a henger nem "forr" hanem olyan hőmérsékleten van ami jó . De mondtam már hogy a többibe van erő:D
De nekem 125R-em Van,nem 50-es :)
mennyit járattad?
De ha nagyobbat rakok hátra akkor nem kevesebb lesz a végsebessége?
Azért kérdem mert az enyém is így néz ki, de sehova nincs beleírva semmi.
cső all! Légyszi segitsetek nem jutok dűlőre ezzela fos robogóval. Vidiben le van irva minden. Am azé irok rövid iiiii-t mert régi a billentyűm merta másikat szétvertem idegbajban.xd Léhgyszi segitsetek.
Rakj hátra nagyobb fogaskereket, 49-eset és ki fogja forgatni, az 5esnek nagy az az áttétel már régen... El se tudja érni azt a fordulatot ahol van ereje. Enyém a 13/49-cel megy 80at. A hetvenes polini hengerrel 15/49-cel(kb olyan mint a tied most) mentem majd 100-at. Az 50es henger nem dolgozik azon a fordulaton. Bár az a 65-70 nagyon kevéske ehhez az áttételhez 5.ben... nekem a 13/49-nél az még a 4.ben forog. A 15/49-cel még 3.ban kipörgött 65ig.
Áhh :D Csoda egy motor! Ilyenem volt, csak kicsit átfaragva. Az a gia kipu honnan van rá? Te vetted, vagy rajta volt? Bele van ütve valahova a rezonátorba hogy gianelli? Vagy csak a végdob a gia?
Remélem,hogy nincs,de nem így kéne mennie,max 100,lejtőn 110 a vége,és 7000-ig is max 2-ben pörög el. Mit csináljak vele? Most lett fúratva,dugó gyűrű,minden...
Olyan kérdésem lenne felétek hogy mivel új dugót kell vennem a DT-be (és a jelenlegi meg a várható üzemanyagárakat figyelembe véve nem szeretném ha a közeljövőben esetleg cserélni kéne és újra bejáratni) milyet érdemes szerintetek? Ez a "for"-os dugattyú nagyon szar? Vagy ár/érték arányban jó? Ki mit ajánl? :) Előre is köszi a segítséget! :)
tiedébe nincs elektronikai fojtás
?125/50? Hol tudnék venni 50es adattáblát,vagy a hengerre való kis 49jelzést?125tel baszogattak már titeket a rendőrök?Segítsetek....
És a for yamaha?Az nagyon rossz lehet bele?
Üdv megint .

Újabb kérdéssel fordulnék hozzátok. Az van ,hogy olyan 400 km járatás mér megvolt és kb már jó.Nemrég említettem h nem forogja ki az 5.-et,de pár napja edzésre mentem és kifogtam pont egy utánfutós autót ami nem ment olyan gyorsan csak a megengedettel kb. Mivel mögötte mentem olyan 10 méterre nem volt akkora menetszél így ki tudtam forgatni 5.-ben is . így olyan 65-70 volt de lehet még ment volna kicsit de nem szeretem kínozni. A fogaskerekek is újak és a lánc is(13/42 az áttétel). Szerintem többet kéne mennie ekkora áttétellel. Mi lehet a baj? (DT 50 MX 1991 kb)

válaszokat előre is köszi
Hello! Nekem DT125R-em van. Olvastam valami elektronikai folytásrol,az hogyan működik,mit kössek hova? És még milyen folytások lehetnek a DT-ben,mert alig akar menni :S
azt hittem drágább egy sárvédő, akkor téll nem éri megvágni a gyárit főleg ha jó állapotban van
Nekem is meteor van benne most
az nem tetszik...meg azért az eredeti gyárit szétgányolni...nincs hozzá szívem:)
3-4ezer egy új sárvédő, anyiért hülyeség megvágni a gyárit
A megvágós dolog nem nyerő? Úgy néztem rossinak vágva lett az enduro sárvédő, szerintem pofás is lett.
eladó lett FEHÉR első sárvédőm DT125R-re...tökéletes állapotú, fekete műanyag toldással hogy ne koszolja a blokkot annyira...surgőős! supermoto sárvédőt vennék helyébe!