Nem tudom sohasem használtam 125öst így véleményt sem tudok mondani milyen lehet bele a for dugó. De szerintem ha nincs ütve vága nyelve biztos jó bele.
ráméretem a kipura 25,5 mm vastagság jött ki, az áttétel pedig 16/57-es azt nem tudom h 130-at milyen fordultaon adja mivel ugye nincs fordulatszámmérő de azt azért hozzá tenném h elég pehelysúlyú pilóta vagyok, ez is közrejátszhat abban h ennyit megy
most mit kötözködöl? a falvastagsága ugyanakkora, akkor meg minek szedje le a kiput megmérni ha a külső átmérő alapján is láthassa hogy neki melyik van?
Még egy kérdés: 91-es a DT-m és ha a gyújtáskapcsolót teljesen jobbra fordítom csak annyit csinál,hogy leveszi a lámpákat járó motornál,az elvileg nem arra van,hogy leállított motornál aksiról arról működjenek a lámpák? :S Kormányzár nem lehet,mert nekem az máshol van. Mi lehet az az álás rajt?
Üdv.
Neked az olajtartály előtt, ahol a légterelő van, nincs ott egy kis szürke vagy fehér műanyag doboz, amibe 4 szál megy?
Valami sárga-piros-kék meg zöld?
ha jól emlékszem a vékonyabbik az 22mm a vastag meg 25-26mm (külső átmérő) a rezóbol kijövő egyenes csövet mérve...
amúgy szabi neked milyen áttételed van?
Vékony vagy vastagabbat a maga rezó utáni összekötő csőre kell érteni, és mekkora volna a vastagabb vagy a vékonyabb külső átmérője? Kíváncsi vagyok h az enyémen melyik fajta lehet, én egyszer bírtam 130-at menni vele teljes szélcsendben és totál ráhasalva.
Szevasztok..
leírom újra... Német importú a motorom és nem forog 6000 fölé még mindig.. (Power szelep tökéletesen belőve,kipufogóban nincs szűkítés)
Azt olvastam, hogy a cdi nél kell valami dugaszt széthúzni, és már ki is pörög....
Na de most ez mennyire valós ?
nekem is 100 a vége...nyáron volt hogy 110-120(de akkor más hasaltam és kis lejtő volt)
a kipörgéshez pedig erősen hozzájárul a kipufogó fajtája is!
ugyanis nekem eddig egy vékonyfajta rezóm volt és azzal kiforgott 10ezret. most viszont egy vastagabbik fajta van a perforált háló nélkül(elvileg) és ezzel 8 ezernél adja le a max erejét...
Neked az olajtartály előtt, ahol a légterelő van, nincs ott egy kis szürke vagy fehér műanyag doboz, amibe 4 szál megy?
Valami sárga-piros-kék meg zöld?
amúgy szabi neked milyen áttételed van?
leírom újra... Német importú a motorom és nem forog 6000 fölé még mindig.. (Power szelep tökéletesen belőve,kipufogóban nincs szűkítés)
Azt olvastam, hogy a cdi nél kell valami dugaszt széthúzni, és már ki is pörög....
Na de most ez mennyire valós ?
a kipörgéshez pedig erősen hozzájárul a kipufogó fajtája is!
ugyanis nekem eddig egy vékonyfajta rezóm volt és azzal kiforgott 10ezret. most viszont egy vastagabbik fajta van a perforált háló nélkül(elvileg) és ezzel 8 ezernél adja le a max erejét...