Na ma kivágtam a faszba a kis furulyát a rezóból, remélem, holnap reggelé viszem a hegesztőhöz..remélem hamar megcsinálja, és holnap már tudok tapasztalatokat írni
Ne haragudj,nem ostromolni akartam a dt-t....Tisztelem a évjárat és állapota miatt..De nem tudtam kihagyni a poént....Sztem 1979-1983 közötti lehet..google ban találsz rá választ....
Tudja valaki, milyen következményei vannak egy 50-es motoron annak, ha pl ledes világítást alkalmazok, átalakítok pár dolgot...(fordulatszámmérő, féklámpa, helyzetjelző, talán még index is, ha találok jó kapcsolást)
Azért kérdezem, mert ugye a rendszámosoknál a műszakin bukik le egy nem szabvány lámpa, de egy 50-esnél... Büntethetnek érte? Ha azt mondom hogy gyári? Hogy cáfol rá? Elküld vizsgálatra? Akkor megint csak mit bukhatok, a nem létező műszakit?
1982-1987 DT50MX Utcai kiadás, bár lehet 87 utáni is, de az erősen kétlem, az állapotából. (Ugyanaz a kinézet ment végig az egész szérián) A fejidom mögött a váznyakon nincs meg már a tábla, vagy mi?
Első sárvédő utángyártott volt már akkor mielőtt levágták az elejét. Ülés olyan elrendezésű, mint a gyári, valószínűleg csak fel lett újítva.
köszi szépen, viszont azt nem értem még mindig, hogy akkor miért árulják a sok 125-ös motort 50-esként..picit hihetetlen, hogy ennyi motornak nincsenek papírjai, mert többségük 50es papírokkal van...
km-re ne hagyatkozz 1500ért odatekertetem ahova akarod, megnézed a motort, lánckerekeket megnézed hátha gyárik még, ha gyári akkor az elsőn egy gumi vezető, féktárcsák- enyémbe 33k van és van már válla. dekni kopottságából tudod hogy kb menyi lehet benne. Meg kel hallgatni menni vele.. amikor ráadod a gyújtást akkor zizzen 3at
125/50 nem működik ! nem olcsó de írasd át, csinálj jogsit és utána félelem nélkül motorozhatsz
Igazítsd meg, és utána gooo........
Lenne egy kérdésem most raktam össze a hengert és van szikra is de nem indul be? (DT80)
int kicsit más egy bontó mint itthon:)
Azért kérdezem, mert ugye a rendszámosoknál a műszakin bukik le egy nem szabvány lámpa, de egy 50-esnél... Büntethetnek érte? Ha azt mondom hogy gyári? Hogy cáfol rá? Elküld vizsgálatra? Akkor megint csak mit bukhatok, a nem létező műszakit?
Első sárvédő utángyártott volt már akkor mielőtt levágták az elejét. Ülés olyan elrendezésű, mint a gyári, valószínűleg csak fel lett újítva.
De azt mondta, majd járatás után.........
Azóta se híre............
125/50 nem működik ! nem olcsó de írasd át, csinálj jogsit és utána félelem nélkül motorozhatsz
ma ezt játszotta el nagyon sokszor, nem tudom mi a fasz van vele, tavaly is csinálta ezt 1-2x elkapja valami és meghülyül aztán 2 hónapig semmi hiba