Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

he...holnap sztem megyek motorral Bagamérba. Nem futunk össze?
holnap mielőtt elviszem, csinálok pár képet, igaz a folyamatot nem tudtam lefotózni, mert, nem volt nálam semmi...de holnap reggel megpróbálom
Képeket is csinálhatnál
Na ma kivágtam a faszba a kis furulyát a rezóból, remélem, holnap reggelé viszem a hegesztőhöz..remélem hamar megcsinálja, és holnap már tudok tapasztalatokat írni
okéé nembaj,Állapota jobb lett valamivel.ha kell mutatok képet.
Semmiképp nem lehet olyan évjáratú. Akkor még az M sorozat ment, nem az MX. Minek keressen rá, amikor már válaszoltam neki?
Ne haragudj,nem ostromolni akartam a dt-t....Tisztelem a évjárat és állapota miatt..De nem tudtam kihagyni a poént....Sztem 1979-1983 közötti lehet..google ban találsz rá választ....
A bovden felemelte a subert a karbinál, és ezért nem indul.
Igazítsd meg, és utána gooo........
Ez egy kérdés? Üzemanyagot kap? A gyertya egy hosszú tolás után száraz? Gyújtáshoz hozzá lett nyúlva? Karbihoz? Másik gyertyával mit csinál?
Hello

Lenne egy kérdésem most raktam össze a hengert és van szikra is de nem indul be? (DT80)
Nincs már meg sajnos...Barmok leszedték...amúgy azóta fel lett újjítva nagyjából.De azért köszi
Jah meg ott is.........meg asszem mintha láttam volna a motoromon fék-nyerget..........
Mert java részt külföltdől alkatrészek behozott bontószökevények.
int kicsit más egy bontó mint itthon:)
Tudja valaki, milyen következményei vannak egy 50-es motoron annak, ha pl ledes világítást alkalmazok, átalakítok pár dolgot...(fordulatszámmérő, féklámpa, helyzetjelző, talán még index is, ha találok jó kapcsolást)
Azért kérdezem, mert ugye a rendszámosoknál a műszakin bukik le egy nem szabvány lámpa, de egy 50-esnél... Büntethetnek érte? Ha azt mondom hogy gyári? Hogy cáfol rá? Elküld vizsgálatra? Akkor megint csak mit bukhatok, a nem létező műszakit?
Azt hittem a lovakon.
1982-1987 DT50MX Utcai kiadás, bár lehet 87 utáni is, de az erősen kétlem, az állapotából. (Ugyanaz a kinézet ment végig az egész szérián) A fejidom mögött a váznyakon nincs meg már a tábla, vagy mi?
Első sárvédő utángyártott volt már akkor mielőtt levágták az elejét. Ülés olyan elrendezésű, mint a gyári, valószínűleg csak fel lett újítva.
jaa..akkor erre emlékeztem...szerintem holnap én kiveszem a faszba...remélem rosszabb nem lesz
Mondtam Eszterláncnak, hogy vegyük ki a motorjából.
De azt mondta, majd járatás után.........
Azóta se híre............
amire azt írják hogy "50es papírokkal" annak semmilyen papírja sincs
de mondtad, hogy asszem eszterlánc motorjából vettétek ki...vagy a faszom se tudja..lehet nem is te voltál
köszi szépen, viszont azt nem értem még mindig, hogy akkor miért árulják a sok 125-ös motort 50-esként..picit hihetetlen, hogy ennyi motornak nincsenek papírjai, mert többségük 50es papírokkal van...
km-re ne hagyatkozz 1500ért odatekertetem ahova akarod, megnézed a motort, lánckerekeket megnézed hátha gyárik még, ha gyári akkor az elsőn egy gumi vezető, féktárcsák- enyémbe 33k van és van már válla. dekni kopottságából tudod hogy kb menyi lehet benne. Meg kel hallgatni menni vele.. amikor ráadod a gyújtást akkor zizzen 3at

125/50 nem működik ! nem olcsó de írasd át, csinálj jogsit és utána félelem nélkül motorozhatsz
nekem meg olyat csinál hogy néha csak nyitva hagyja néha csak zárva, aztán leállítom power csekk indítom és megy

ma ezt játszotta el nagyon sokszor, nem tudom mi a fasz van vele, tavaly is csinálta ezt 1-2x elkapja valami és meghülyül aztán 2 hónapig semmi hiba
Nem mondtam, valszeg azért nem emlékszel.........
Úgy emlékszem, hogy te mondtad már, hogy mik a tapasztalatok, ha a rezóból ki kapom azt a kis szarságot... csak már nem emlékszem hogy mit mondtál