Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is arra gondoltam meg is csináltam.Kompresszorral kicsapattam.
Puccantsd ki a karbit...valszeg el van dugulva a szivató rész
Üdv minden kedves fórumozónak!Olyan kérdésem lenne hogy miért nem indul a mocim hidegen?(Dt 80 LcII)üzem melegen pöcc röff,meg ha 1 kicsit melegebb az idő de 5 fok alatt kb hiába rugdosom nem indul sehogysem (hülye és érdemtelen válaszoktól kérlek kíméljetek!)
Rkad ösze motorod 5-6e Ft os Dugóval rájösz köcsög raktam iet össze másnak :)
Epekedve várjuk a cikket a szerelésről, fotókkal tűzdelve......
Mellesleg ez a legjobban látogatott Yamaha DT oldal a neten, sőt talán még márkán belül is.......
Ne osszad itt az észt!

Ajánlom figyelmedbe korábbi Galériád....
Neki se álj ha így álsz neki -,- 5-6e FT os dugo tudod te mi az?:D Kilincs az ajtón... olyan anyagból... de ha akarod hogy legyen egy full blokkszéthuzásod,vegyél új Henger,Főci,Dugót akk rakd bele nagyonszívesen :)
A dt-m most fogom felújítani..(Dugó -fúrás)Ha a 6-8 ezer forintos dugattyút veszem meg bele az hamar szétmegy?,Valaki irhatna tapasztalatot,,Nem akarok prox-ot venni 20on ezrekért...
Olyan kérdésem lenne hogy a power motor-on van jelölve 1-es,2-es de a power szelepnél fordítva van benne..Ez normális?( a bowdenok párhuzamosak)
soksok hét után végre sikerült nekiállni és lehúztam a hengerfejet meg a hengert a gépről
80 LC2
lesznek fotók és reményeim szerint cikket csinálok
mert senki nem hajlandó egy jó YamaDT oldalt alkotni...
szal coming soon a leírás egy hengerfej tömítés cseréről.
továbbá úgyis lesznek kérdéseim pl a hengertalp alá valszeg elég lesz egy jó tömítőanyag, van is elképzelés de majd kérdezek melyik a jó amit ajánlotok.
:-)
üdv W.
Lenne valakinek egy DT125R 1998-as évjárathoz kábelköteg?
Híjjá fel!
Én már a Cdi-re gondolok mert a szelepet belőttük teljesen mozgatja meg minden tökéletes !
Viszont egy német fórumon kutatgattam és ott is volt egy két ember akinek ilyesmi tünetek voltak és ők azt írták hogy ez lehetséges hogy cdi :O
Megfogom azt összevágom a picsába XDDDD
nem !
Helló.
Na mi van azzal a szarral?
Kiforog már?
56865 Hsz:
Ne építsetek SM-et!
Szar a kanyarodás vele, nagyon szitál nagy tempónál.
Semmi értelme.
Mellesleg a Senda kerék 50-eshez van kitalálva.
Én sem építenék még egyszer.
Sok vele a sz@pás, mire kiforrja magát.
Hali :)
Apuci neked mi a véleményed az sm kerekekről ?
Én is szeretnék az enyém alá csak nem tudom hogy mennyire válnak be..
Én egy ilyen szövegre udavariasan megmutatnám merre a van a kijárat.
Debreceni vagy? Én meg itt lakom az alma utca mellett
Bocsánat az ülést vittem áthúzatni
Hali.Debrecenben PL.elvittem a DT huzatát egy kárpitoshoz.Mondom neki/egy fiatal srác/hogy tesókám ez max holnap du.16-ra kellene.Ez volt 13.-kor.Ja és a Yamaha feliratot is bele kellene varázsolni a régiből.Szívta a fogát,de azt mondta meglesz.Másnap 16-kor megyek,gyönyörűen áthúzva,csili-vili minden.Leperkáltam a 7 ropit aztán goooo!.csak ajánlani tudom mert nagyon korrektek./Alma utca 18/További szép napot mindenkinek
Abba a tartományba hajtsad, ahol szar. És ott állítsad le, egyszerre behúzott kuplunggal és akkor nézd meg a gyertyát.
Nem. Tényleg nem érdemes leírni tételesen miért, de minden szempontból úgy konkrétan hülyeség.
Tolóómérő ere nem alkalmas.
Én mnég nem találkoztam ekkora kúposságú dugóval.