elöször is milyen 125-ösöd van ? lc lc2 r? nekem még ilyen bajom nem volt, de ha van a közeledben olyan bolt ahol normális emberek vannak, akkor oda beviszed a karbit és össze hasonlítgatjátok a dolgokat, én legalábbis biztosan így tennék nem szabad net függőnek lenni
Hi,
van egy 125-ös DT-m amiből folyik a benzin,kivéve ha húzom neki a gázt...szerelő szerint fix hogy tűszelep. Találtam karbijavító készletet a neten.: http://www.bercsekft.hu/motoro...
és szerintetek ebben benne van a tűszelep? Mert tudtommal 5-6 ezerbe kerül az a kis bigyó.
Nekem a nyócvanasba for yamaha van már vagy 20 ezret biztos elment mióta két éve felújítottam de még úgy döntöttem ezen a nyáron sem nyúlok hozzá me semmi baja:D
Vettem egy 80-as DT-t (1993 víhűtés) és nem mér a km óra. Maga az óra és a spirál jó, lent a keréknél a meghajtás is jónak tűnik (bezsíroztam, előtte kimostam féktisztítóval). Ha nem húzom meg a tengelyen az anyát csak épphogy akkor mér az óra, viszont ha meghúzom úgy ahogy kell akkor a nem mér az óra Én a hézagolásra gyanakszok. Ha valaki megtudná mondani, hogy pontosan hogy van azt megköszönném.
Többnyire ez inkább a szakértelem hiányára -is- vezethető vissza.
Összegányolják többnyire, oszt azé' van mostanában olyan sok "szar a prox is" galéria.... PL.......
Nem teljesen.... Én a 80-asommal endurózom (gyakran Hard enduró)...99%-ban nyélgázon megy a motor...5ezer forintos thaiwan-i dugattyú van benne...eddig 6ezret ment vele..még tökéletes...igaz Prox tűgörgővel, mert azt tényleg kell..viszont ha széthullik..megint max 8 ezer és rendben van megint vagy 10ezer km-erig
Ez függ attól hogy hogyan használja az illető , ha karban tartja szépen igényesen bandukol vele akkor jó az, de ha igazán jót akarsz akkor vissza hozza az árát a prox, wössner stb.
Véleményem szerint.
Érdekes.
Én is raktam össze Eszterláncnak egy DT-80-at, For Yamaha dugattyúval.
Konkrétan 1 éve van benne.
De Ő nem sütötte meg.
Lehet fosnak tőlem Indiában, oszt tudták hogy nekem lesz, ezért valami facát küldtek......
na de most mondod hogy ment 5 hónapig akkor hol itt a probléma? nem olyan szarok azok a for yamaha dugók azoknak akik nem koppon használják a motort. És milyen véleményt mondjak rólad? Ide jössz, belepofázol, egy "elismert" dt-s társamat leköcsögözöd akkor milyen véleményt mondjak rólad? Ennyi köszönjük szépen hogy megjelentél itt a viszontlátásra
:)) Ha enyire ismersz :) Ha anyi pénzt adnak rakj ösze egy motort akk abból kell gazdálkodni :) És amugy meg ment 5hónapig de megsütötte.. :) De amugy Szeretem akik nem is ismernek de véleményt alkotnak rólam :) Nem baj csak így... :)
Csá!Levi én a te véleményedre lennék kíváncsi..Milyen dugót vegyek a dt-m be? Meteror-márka?Hallottál már róla? vagy a namura?Tűgörgő kosarat is kell vennem azt hol tudok olcsón jót venni?Köszi...
van egy 125-ös DT-m amiből folyik a benzin,kivéve ha húzom neki a gázt...szerelő szerint fix hogy tűszelep. Találtam karbijavító készletet a neten.: http://www.bercsekft.hu/motoro...
és szerintetek ebben benne van a tűszelep? Mert tudtommal 5-6 ezerbe kerül az a kis bigyó.
Lenne egy kérdésem...
Vettem egy 80-as DT-t (1993 víhűtés) és nem mér a km óra. Maga az óra és a spirál jó, lent a keréknél a meghajtás is jónak tűnik (bezsíroztam, előtte kimostam féktisztítóval). Ha nem húzom meg a tengelyen az anyát csak épphogy akkor mér az óra, viszont ha meghúzom úgy ahogy kell akkor a nem mér az óra Én a hézagolásra gyanakszok. Ha valaki megtudná mondani, hogy pontosan hogy van azt megköszönném.
Előre is köszi!
Összegányolják többnyire, oszt azé' van mostanában olyan sok "szar a prox is" galéria....
PL.......
Véleményem szerint.
Én is raktam össze Eszterláncnak egy DT-80-at, For Yamaha dugattyúval.
Konkrétan 1 éve van benne.
De Ő nem sütötte meg.
Lehet fosnak tőlem Indiában, oszt tudták hogy nekem lesz, ezért valami facát küldtek......