Ma kitakarítottam a a karbit át fújkáltam kompresszorral stb. mert hidegen nehezen indult és melegen is néha befulladt egy nagyobb gázadásra. Összeraktam, most könnyen indult de a fulladás még mindig maradt, ha behajtottam tövig a levegő állító csavart akkor nagyon ne változott semmi, de ha kijjebb hajtottam még jobban fulladt. A tűn nem állítottam vajon az volna ludas? Hidegen mennyire viselkedhet így, mert kb 10 percet járattam motort az már csak nem számít olyan hidegnek?
Üdv.
Na most jöttem.........
Benzinszint rendben, állítani nem kellett.
Manualból lestem az ellenőrzést, pont ott van a szint, ahol lennie kell.
Viszont kitekertem a gyertyát, (BR9ES) szép őzbarnára van kiégve.
A régiét valszeg kidobtam, mert ugye új gyertya jó lehet........
De megtaláltam az LC2 gyertyáját (B9-ES) ugye zavarszűrő nélküli gyertya.
Néztem szikrákat, ezzel is, azzal is.
A zavarszűrő nélküli gyertya, messzemenően nagyobb, és erősebb szikrát ad le, ugyanakkora hézaggal.
Ha jó idő lesz, holnap teszt.
Amúgy köszi addig is.
De a kehelycső a főfuvi alatt van........
Ha takarítasz, akkor puccantsd azt is.
http://youtu.be/FVFhpvm_lI4
Na most jöttem.........
Benzinszint rendben, állítani nem kellett.
Manualból lestem az ellenőrzést, pont ott van a szint, ahol lennie kell.
Viszont kitekertem a gyertyát, (BR9ES) szép őzbarnára van kiégve.
A régiét valszeg kidobtam, mert ugye új gyertya jó lehet........
De megtaláltam az LC2 gyertyáját (B9-ES) ugye zavarszűrő nélküli gyertya.
Néztem szikrákat, ezzel is, azzal is.
A zavarszűrő nélküli gyertya, messzemenően nagyobb, és erősebb szikrát ad le, ugyanakkora hézaggal.
Ha jó idő lesz, holnap teszt.
Amúgy köszi addig is.
Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek jó állapotú fekete űlése DT125R-re 96'-os évjáratú a motor.
Vagy esetleg tudnátok-e olyan elérhetőséget adni aki újratudná húzni nekem az űlést?
Köszi előre is!
Valaki tud egy Jó CDI-t egy DT125LC-hez?