Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olyat hallotam hogy az olaj leeresztő csavart biztosítani kell, na azt hogyan?

nyáron remélem 1-2 emberkével eltudunk menni simonnal versenyre nevezni
szia kábel kötegem nincs mert át lett kötve. fixre. hátsó kerék van 19 es gumi vanrajta 80% os jó tárcsa + lánckerék 25 ezer az ára.
Ha nem hivatalos verseny, akkor semmit.
Hivatalosra meg kb amit írtál.
De éppen összejöhetne nem?
Dugó gyűrő henger fúrás meg lenne 30-40k minimum:(, ugy hogy a henger használt
Akkor maradt a CDI
Kérdés!

Üdv urak.
Most jöttem haza Pestről.
Mint korábban írtam, generál óta sokall középtartományban a DT-m.
Ez úgy jelentkezik, hogy hirtelen gázadásra nagyobb nyélre,elkezd recsegni, és nincs nyomaték, olyan mintha bezabálna.
130-as főfuvi, seager alulról a 2.-ban.
Keverékcsavar állításra nem változik, csak alul szegényedik be.
Namost engedtem egyet le a tűn, hogy középen kevesebbet kapjon, viszont így is ugyanaz a szitu.
Mintha középen bezabálna, de lassú gázra a tünet nem, vagy csak gyengén érzékelhető.
Úszószint jó, azt ellenőriztem, s nem is folyik túl.
Generál óta viszont kapott egy új gyertyát, meg ezt a CDI-t.
Gyertya mókázott már valakinek így?
akkor félre értettem valamit

és ahoz mit kell átalakítani hogy rámehessek a pályára a dt-vel? lámpákat gondolom leszedni, túlfolyókat gondolom tartályba vezetni, még valami?
Lehet ,hogy nem pontos a mérésed,de az tény hogy a dugattyúnak kúposnak kell lennie így tehát örülj neki hogy nem egyforma a szoknya és a dugattyú teteje mert az lenne igazán nagy gáz...
Szeirntem azt az skm brigád csinálja mimg nem azpk vagyunk.
Hali! Nekem a komplett kábelköteg kellene! Lenne?
Oks kössz,igen van benzinszűrő,és az ki lett takaraítva és az uszószintre jó szerintem,mivel nem gázhúzásra hörög le vagy ilyesmi,csak nem akar tovább pörögni.Tegnap mentem edzésre és végig egy utánfutós autó mögött mentem és akkor ki tudott pörögni mivel nem volt akkor menetszél. Szóval nem olyan sok kell hogy jó legyen.
Bertussal beszéltem hogy a Tolna megyei találkozót meg kéne szervezni de azt mondta hogy nincs ideje megcsinálni és hogy ti szerveztek Kecsón valamit,és akkor aki akar az innen odamegy és nem lesz Tamásiban találkozó. Erre gondoltam.
Nem részletezném.. ez eléggé szar ötlet. Kár rá pazarolni a szót.
Veszel egy hengert, egy dugót. Megfuratod, aztán ráteheted. Ez a megoldás a járható út.
Üdv
A hátsó kereket mennyiért adod gumistól? És mi lenne a gumi mérete?
Köszi
Sziasztok! Egy elvetemült kérdéssel fordulok hozzátok.

Van nekem egy Yamaha DT125R mocim. A hengerben minden tökéletes állapotú ( 24000 Ft-os frissen járatott Prox dugó, frissen fúrt persely, jó állapotú power szelep ). Viszont az öntvény sérült (nem részletezem, pasztázva volt amikor megvettem ezért volt jó egy ideig....)


Na most hirtelen olyan ötletem támadt, hogy szerzek egy fúrásra váró jó állapotú gyári hengert, és az a kérdésem, hogy van-e az az Isten, hogy én átrakom a powerszelepemet ebbe a hengerbe, meg a frissen járatott perselyemet, és minden okés?

Ha igen ki vállal ilyen persely-átrakást és mennyiért?
Illetve ha tudnátok használtan ilyen fúrásra váró (dt125r,tzr125,dtr125) hengert, azt megköszönném!

Előre is köszi, Üdv!
minden ami a képen van 97 es dt. sonic18@citromail.hu 06302738234
Mit?

simson "találkozót" én nem szoktam szervezni.

Lesz kecsón a gokartpályán hivatalos race meg valamikor oktatás, meg edzegetés, ezek egy részsét mi organizáljuk, a hvatalos racét mega MAMI.

De nem értem teljesen, hogy mire gondolhatsz.
Kecskeméten ti fogjátok szervezni a simson találkozót?
Tetszőleges méretű simson fúvókát meg tőlem tud venni, mi akkora is, mint ami rá van ütve:)
Próbáld meg a benzinszűrőt (remélem van! ) és a benzincsapot is kitakarítani! Ha nem jó, beállítani a karbiban a benzinszintet.
Szerintem bármelyik normális motorosboltban. Ha jól emlékszem talán a simson fúvóka belemegy. De mindenképpen MINTÁVAL menj! Vidd el a fúvókát és a karbit is!
Csak normális 50-es kéne látni :) Közel nem egy kategória egy átlag szimóval, erőre sem, és stabilitásra se. No meg a kényelem. fogyasztás se sok.
Sajna nem az,ha rendszámos lenne aranyat érne.
Múltkor szó volt a polírozásról fényezésről. http://www.wolf.hu/autopolir.h... ez a szer marha jó próbáljátok ki!
Mivel mérted ezt , szabócentivel?

45 század kúposság biztosan nincsen egy ekkora dugattyúban, mert úgy harangozna hogy csuda.

Mikróval kell mérni az ilyesmit.