most mértem le és a dugattyú tető és a szoknya között nagy a méretbeli különbség.A szoknya 57,45 ös a dugó tető meg csak 57-es !Nem hittem,hogy ennyi a különbség.ÉS ez nem szar dugó elvileg,Wössner!
Sziasztok.
van 1 yamaha DT 50-es 1990-es típusú mocim. És nem tudom h mi a baja mert be indúl pöcre aztán 1-es 2-es 3.ban megáll. aztán nehezen indul majd megint ugyan ez. De ha nincs terhelés alatt akkor meg ha oda húzom a gázt fel pörög rendesen. Vagy olyan is van mikor már az 1-esben se pörög fel. A karbim tiszta, légszűrő betét tiszta,. Ha meg megyen akkor az is furcsa mert a dúsítóval megyen pörög rendesen de 1 idő múlva már a dúsítóva is megáll alattam aztán kezdödik minden előről beindul madj 1. es és semmi megáll megint.
sziasztok
most lett fúrva a dt-m.Wössner dugó lett bele téve(molibdénes bevonat van rajta).Megnéztem a dugattyú szoknyánál az illesztési hézag:0,1 mm körül van, a dugattyú tetőnél már 0,3 körül.A gyűrű hézag 0,25.Nem nagy egy kicsit a 0,3 a dugattyú tetőnél?
én bevittem egyik nap reggel suli előtt mert nem volt első órám....délután 4-re mehettem érte....és jó minőségű. kocsi szerelésről meg annyit hogy Édesapám meg Keresztapám is szerelő......
Nem olyan lájtos az endurónak....egy kezdő endurósnak tökéletes...én hajtom az erdélyi heccsígekben is...elég jól teljesít..pedig csak 80-as...egy jobb 25-ös már elég egy kezdő szinthez
Zoli, mit kell átalakítani hogy a simson találkozón rálehessen menni a kecsói pályára? vagy esélytelen hogy rá mennyenek nem versen és pláne nem simsonok?
Szimeringet h kell cserélni rajta ? És a felső csawar ahol toltom bele az olajat az milyen ? Mert nekem nem volt rajta tettem rá csak szelel meg nyomja kifele az olajat
elvittem az ülést újrahúzatni egy kárpitoshoz. /Apám ismerősének az ismerőse/.
Kedden délelőtt elvittem ,úgy hagytam ott ,hogy csütörtök délutánra kéne, de leges legkésőbb péntek /ma/ délelőtt. Válasz oké, valszeg csütörtök délutánra kész. Telefonszámom otthagytam. Ma 11:30 kor hívom őket, hogy mi a helyzet az ülésemmel mert pl. holnap citadella...
Áhhh, ma autót kell csinálnunk, majd hétfőre lesz kész. Mivel ismerős simerőse nem akartam az édes anyjába elküldeni, hogy még arra is képtelenek ,hogy felhívjanak hogy csúszik a dolog....
Ti, akik sokan vidéken laktok, ott is ilyen megbízhatatlan tetű az összes ilyen "szerelő-munkát elvállaló" kretén? Mert sajnos egy két dolgot nem tudunk ithon megcsinálni és azt bizony el kell vinni szakemberhez. Viszont kb ezen esetek 80% ban egy szar amit csinálnak, vagy megbízhatatlanok.
durav példa: kocsi hengerfejét felújították, emberünk nem mosta el eléggé ,bennmaradat egy forgács és eltört a veztengely...
Szóval ez csak valami pesti szokás, vagy az egész országban így van ez?
Sziasztok van még pár megmaradt cucc, akit esetleg érdekel (több darab van belőlük, azért ennyi az ára, szabadulnék tőle):
kuplung oldali dekli üresen: 1e!
vízpumpa+ fogaskerekek:1,5e
olajpumpa+fogaskerék:1,5e
gyujtásdekli:1e
blokk
Sziasztok van még pár megmaradt cucc, akit esetleg érdekel (több darab van belőlük, azért ennyi az ára, szabadulnék tőle):
kuplung oldali dekli üresen: 1e!
vízpumpa+ fogaskerekek:1,5e
olajpumpa+fogaskerék:1,5e
gyujtásdekli:1e
blokk
van 1 yamaha DT 50-es 1990-es típusú mocim. És nem tudom h mi a baja mert be indúl pöcre aztán 1-es 2-es 3.ban megáll. aztán nehezen indul majd megint ugyan ez. De ha nincs terhelés alatt akkor meg ha oda húzom a gázt fel pörög rendesen. Vagy olyan is van mikor már az 1-esben se pörög fel. A karbim tiszta, légszűrő betét tiszta,. Ha meg megyen akkor az is furcsa mert a dúsítóval megyen pörög rendesen de 1 idő múlva már a dúsítóva is megáll alattam aztán kezdödik minden előről beindul madj 1. es és semmi megáll megint.
most lett fúrva a dt-m.Wössner dugó lett bele téve(molibdénes bevonat van rajta).Megnéztem a dugattyú szoknyánál az illesztési hézag:0,1 mm körül van, a dugattyú tetőnél már 0,3 körül.A gyűrű hézag 0,25.Nem nagy egy kicsit a 0,3 a dugattyú tetőnél?
Vagy valami...
Csak itt már nem a lét, hanem a lé a tét..........
Kedden délelőtt elvittem ,úgy hagytam ott ,hogy csütörtök délutánra kéne, de leges legkésőbb péntek /ma/ délelőtt. Válasz oké, valszeg csütörtök délutánra kész. Telefonszámom otthagytam. Ma 11:30 kor hívom őket, hogy mi a helyzet az ülésemmel mert pl. holnap citadella...
Áhhh, ma autót kell csinálnunk, majd hétfőre lesz kész. Mivel ismerős simerőse nem akartam az édes anyjába elküldeni, hogy még arra is képtelenek ,hogy felhívjanak hogy csúszik a dolog....
Ti, akik sokan vidéken laktok, ott is ilyen megbízhatatlan tetű az összes ilyen "szerelő-munkát elvállaló" kretén? Mert sajnos egy két dolgot nem tudunk ithon megcsinálni és azt bizony el kell vinni szakemberhez. Viszont kb ezen esetek 80% ban egy szar amit csinálnak, vagy megbízhatatlanok.
durav példa: kocsi hengerfejét felújították, emberünk nem mosta el eléggé ,bennmaradat egy forgács és eltört a veztengely...
Szóval ez csak valami pesti szokás, vagy az egész országban így van ez?
kuplung oldali dekli üresen: 1e!
vízpumpa+ fogaskerekek:1,5e
olajpumpa+fogaskerék:1,5e
gyujtásdekli:1e
blokk
kuplung oldali dekli üresen: 1e!
vízpumpa+ fogaskerekek:1,5e
olajpumpa+fogaskerék:1,5e
gyujtásdekli:1e
blokk
azért érezhetően gyengébb a 80as.