Hát ez az! Már párszor próbáltam segíteni, de azt csak úgy lehet, ha pontosan tudjuk miről van szó. Milyen a karbi, stb. A Teikei Y12P karbinak pl 88-as a gyári főfúvókája. Nekem két fúrás után se kellett cserélni. Elég volt a tűvel és az alapjárati rendszerrel behangolni.
Segítsen valaki legyen szíves. Nem indul haverom DT 2006 gyártmány. Kivettük a gyertyát megnézni, hogy milyen és, hogy van e szikra. Mikor megnyomjuk az önindító gombját akkor ad 1-2 szikrát és utána nem és miután elengedjük az önindító gombot akkor ismét ad 1-2db szikrát. Miért lehet az, hogy önindítózás alatt nem ad szikrát? Próbáltuk bikázni is de úgy se indult be. Több gyertyával is ugyan ez a jelenség mutatkozik. Valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a baj?
Segítséget Szeretnék kérni ismét.Szerintem a bejáratás lassan megvolt 300km után. Mivel már nem forró a henger ha kicsit jobban meghajtom hanem normál hőmérsékletű. De ugye én nem tettem bele nagyobb fúvókát ami szerintem nagy hiba :/ azért is mert 5.-ben már nem megy,nem akar tovább forogni. A többi sebességben rendesen kiforog amíg kell. Ez lehet a baja h nem lett nagyobb fúvóka beletéve ? A gyárit hogyan lehet megmérni? és milyen kéne bele? (első túlméretes fúratás).
Válaszokat előre is köszi!
Miért ne mehetnél vele?
Csak gyorsabban fog kopni és nagyobb sebességen rossz lesz az út tartása. (Igaz crossnál lehet alacsonyabban is, nálam endurónál érezhető kicsit 90-100 környékén a gumik bizonytalansága :D)
a vezeték színek érdekelnének. Nekem balra piros-sárga, jobbra piros dupla vezeték, előre pedig fehér vezeték megy. Nem tudom jól vannak-e így bedugdosva?
sziasztok. dt-m van crossgumival és azt megtudjátok mondani h azzal mászkálhatok közúton ?(mármint aszfalt ) egyre több embertől hallom h nem és most nem tudom igaz-e. tudom h elkopna csak informálódok.
Segítsen valaki legyen szíves. Nem indul haverom DT 2006 gyártmány. Kivettük a gyertyát megnézni, hogy milyen és, hogy van e szikra. Mikor megnyomjuk az önindító gombját akkor ad 1-2 szikrát és utána nem és miután elengedjük az önindító gombot akkor ismét ad 1-2db szikrát. Miért lehet az, hogy önindítózás alatt nem ad szikrát? Próbáltuk bikázni is de úgy se indult be. Több gyertyával is ugyan ez a jelenség mutatkozik. Valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a baj?
Előre is köszi!
A trombi lemezt kiprobálom,bár a sörös téma jobban bejön de persze csak a motor érdekébe
Segítséget Szeretnék kérni ismét.Szerintem a bejáratás lassan megvolt 300km után. Mivel már nem forró a henger ha kicsit jobban meghajtom hanem normál hőmérsékletű. De ugye én nem tettem bele nagyobb fúvókát ami szerintem nagy hiba :/ azért is mert 5.-ben már nem megy,nem akar tovább forogni. A többi sebességben rendesen kiforog amíg kell. Ez lehet a baja h nem lett nagyobb fúvóka beletéve ? A gyárit hogyan lehet megmérni? és milyen kéne bele? (első túlméretes fúratás).
Válaszokat előre is köszi!
Csak gyorsabban fog kopni és nagyobb sebességen rossz lesz az út tartása. (Igaz crossnál lehet alacsonyabban is, nálam endurónál érezhető kicsit 90-100 környékén a gumik bizonytalansága :D)