Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jóóva ! nem tom elképzelni
az amiatt a mocskos eu miatt van! ők találták ezt is ki hogy csak az E betűseket engedik át de lehet szerzek beütőgépet azt beleütjük az E-t
lerajzolom olyan profin mint te
akkor feladom neked majd a jövöhéten de a postaköltséget te állod amugy nem értem hogy milyen 2,3 mm röl van szo
monnd meg nekik huzzák bele a faszukat üzemmelegen:D
de hangos a sportdob és lehet nem engedik át mert ilyen köcsögök vannak errefelé és amüszakin szerintem csak a halkabbik dobbal engedik át
van a kipura egy harmadik alternatívám remélem megjeleniti a képet nem ugy mint tegnap
na mi újság a dobbal? ma szétszedtem megint a kiput hogy megnézzem mit tudok ideiglenesen csinálni, és azt láttam hogy a dob csöve meg a rezóé nem megy egymásba, hanem egymás előtt megáll kb 2-3 mm-re...(mivel a dob vastagított része pont akkora mint a rezó vékonyabb része, aminek eredetileg bele kéne menni a dob vastag részébe...nem tudom érthető-e)
szóval most nagyon kéne egy vastag végdob mert így necces
Hát ha szépen összehegeszted szerintem nem szólnak érte.
jó ötlet az is azt én is le akartan volna vágni,csak attól félek hogy a műsakin nem engedik át ezzel a dobbal és amit rá tudok tenni dobot a levágandó nyúlványra megy rá pedig ugy tuti jobb lenne mondjuk meg tudnám oldani a dolgot az a legkevesebb
Ha kell szivesen segítek bármiben én Hétben lakom tőled kb 25 30km re. Én alkatrész motoroswebáruház.hu ról rendelek mindig.
hogy tudnám a vékony csövő rezót illetve a vasagfajta dobot összepárositani a lehető legkevesebb teljesitménycsökkenéssel? 2 verzióban gondolkozom eddig ezek jók lehetnek?
Dédestapolcsány :)
15km-re Szilvásváradtól csak már ugye Borsodban :)
hát én ha cserélek olyan dolgot ami párba van akko mind a kettőt kicserélem! akko mind a kettő uj legalább:D
Nekem is alacsonyabb az alapjárat hidege szivató nélkül mint üzemmelegen:D
Borsodban merre laksz?
Ha jól van beállítva akkor jó
doszika engem is érdekelnének ezek az értékek, mert én is karbi problémákkal küszködök hétvégén szét is döntöm az egészet kifújkálom stb. aztán megpróbálkozok a behangolással
Ha minden kötél szakad van eladó jó karbim,,olcsón...
hát nekem is egyet kéne de biztosabb a kettő így tuti egyforma lesz
Pont ugyanezt állítottam a hétvégén. Az eredeti szervízkönyv szerint az alapjáratit (ami kézzel állítható) 1 és 3/4-re kell a levegőt ami csavaros 1 és fél-re. Nekem ezzel tökéletesen beáll 1300-1500-asra a fordulat gázadásra nem fullad.
Üdv. (az értékeket lehet fölcseréltem, mert már nem emlékszek pontosan, ha szeretnéd utánanézek pontosan)
most jól van beállítva és hidegen mégis kisebb az alapjárat mint melegen!
Akkor hidegen annyira keveselt, hogy már nem felpörgött hanem leesett a fordulat. Ha belegondolsz logikus is, ha a levegő csavarral több levegőt adsz a motornak, akkor ugye megnő a fordulat. Hideg motorban a benzin bizonyos részei lecsapódnak a hideg felületekre, így túl sok levegő lesz a keverékben. Épp úgy, mintha a csavarral elszegényítenéd. Szívató ennek kompenzálására van. A karbit ezért kell üzemi hőfokon beállítani.
tapasztalatból írtam. nekem mindíg mikor indulok nagyon alacsony(régebben ha nem figyeltem indulás előtt le is ált), amikor meg hazajövök és jó meleg a motor leveszek lámpát mindent, akkor meg a pont jónál egy fokkal magasabb(de így legalább van rendesen töltés ha állok a lámpánál)