na mi újság a dobbal? ma szétszedtem megint a kiput hogy megnézzem mit tudok ideiglenesen csinálni, és azt láttam hogy a dob csöve meg a rezóé nem megy egymásba, hanem egymás előtt megáll kb 2-3 mm-re...(mivel a dob vastagított része pont akkora mint a rezó vékonyabb része, aminek eredetileg bele kéne menni a dob vastag részébe...nem tudom érthető-e)
szóval most nagyon kéne egy vastag végdob mert így necces
jó ötlet az is azt én is le akartan volna vágni,csak attól félek hogy a műsakin nem engedik át ezzel a dobbal és amit rá tudok tenni dobot a levágandó nyúlványra megy rá pedig ugy tuti jobb lenne mondjuk meg tudnám oldani a dolgot az a legkevesebb
hogy tudnám a vékony csövő rezót illetve a vasagfajta dobot összepárositani a lehető legkevesebb teljesitménycsökkenéssel? 2 verzióban gondolkozom eddig ezek jók lehetnek?
doszika engem is érdekelnének ezek az értékek, mert én is karbi problémákkal küszködök hétvégén szét is döntöm az egészet kifújkálom stb. aztán megpróbálkozok a behangolással
Pont ugyanezt állítottam a hétvégén. Az eredeti szervízkönyv szerint az alapjáratit (ami kézzel állítható) 1 és 3/4-re kell a levegőt ami csavaros 1 és fél-re. Nekem ezzel tökéletesen beáll 1300-1500-asra a fordulat gázadásra nem fullad.
Üdv. (az értékeket lehet fölcseréltem, mert már nem emlékszek pontosan, ha szeretnéd utánanézek pontosan)
Akkor hidegen annyira keveselt, hogy már nem felpörgött hanem leesett a fordulat. Ha belegondolsz logikus is, ha a levegő csavarral több levegőt adsz a motornak, akkor ugye megnő a fordulat. Hideg motorban a benzin bizonyos részei lecsapódnak a hideg felületekre, így túl sok levegő lesz a keverékben. Épp úgy, mintha a csavarral elszegényítenéd. Szívató ennek kompenzálására van. A karbit ezért kell üzemi hőfokon beállítani.
tapasztalatból írtam. nekem mindíg mikor indulok nagyon alacsony(régebben ha nem figyeltem indulás előtt le is ált), amikor meg hazajövök és jó meleg a motor leveszek lámpát mindent, akkor meg a pont jónál egy fokkal magasabb(de így legalább van rendesen töltés ha állok a lámpánál)
szóval most nagyon kéne egy vastag végdob mert így necces
15km-re Szilvásváradtól csak már ugye Borsodban :)
Üdv. (az értékeket lehet fölcseréltem, mert már nem emlékszek pontosan, ha szeretnéd utánanézek pontosan)