Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szedd ki a csavart, a tetejét csiszold le(a szétnyomorított részt) és vékony fűrésszel vágj bele a tetejébe egy új helyet a csavarhúzónak :) A karbibeállítás nem lustáknak való
karbit takarítsd ki, lehet elfogy a benzin belőle, meg lehet rossz is a beállítása így eldugulva. Légszűrőt is tartsd karban!
Szerintem hidegen, (szívató nélkül persze) magasabbnak kéne lenni az alapjáratnak, mint melegen, mert szegényebb a keverék, bár lehet tévedek. Jól beállított motor esetében.
nekem van itthon egy zsír új telószimering gyári DT telóba...yamaha szalonból van, és csak fél pár mivel csak egyiket kellett cserélni
Nah holnap jön meg a teló szimering mert nem lett jó.

pontos méret ami az enyémbe kell 41*53*8/9,5 a fölé való porvédő pedig 41*53,7*5
meg vettem bele 10w-s repsol teló olajat
Nahh mégegyszer... :)
Kedves mindenki! :)
Olyan kérdésem lenne hogy vajon hol tudok a DT-mbe (1992 Lc2 80) olyan alkatrészt beszerezni hogy "berúgó tengely" feltéve ha ez a pontos neve. Az történt ugyanis hogy megperselyeztettem mivel elforgott rajta a berúgókar. De sajnos olyan kemény réz gyűrűt kapott ami elette a tengelyt. Nem vagyok nagy műszakiszaki de remélem érthető és értelmes amit írtam és ez az ami nekem kell. Ha nem így lenne kérlek azt is jelezzétek! A másik problémám hogy a dugó "szoknyájából" letört egy darab így új dugóra is szükségem lenne. A kérdés ugyanaz. Hol tudom beszerezni(Lehetőleg Borsodhoz közel)? Tudtok-e vkit vagy vmit ajánlani?! Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
alu rezó megtud lilulni ?
Sziasztok.
van 1 yamaha DT 50-es 1990-es típusú mocim. És nem tudom h mi a baja mert be indúl pöcre aztán 1-es 2-es 3.ban megáll. aztán nehezen indul majd megint ugyan ez. De ha nincs terhelés alatt akkor meg ha oda húzom a gázt fel pörög rendesen. Vagy olyan is van mikor már az 1-esben se pörög fel.
és amit kézzel lehet csavargatni, azzal mit állítok?
annyira el van nyalva, nemtom beljebb csavarni:S
ötletek?:D
nyílván ha kevesebbet kap
és melyiktől megy lejjebb az alapjárat?:D
ha kifele tekered többet kap, ha befele kevesebbet
és azt befelé, vagy kifelé kell tekerni, hogy lejjebb menjen az alapjárat?
el van nyalva a csavar feje, azt nem akarok sokat baszakodni vele...
a levegőállítón is tekerj akkor. a kettőt kell úgy beállítani hogy legyen egy stabil 1-1,5 ezres alapjárat és alapjáraton hirtelen nagy gázadásra ne fulladjon.
az van, hogy ha teljesen becsavarom ,akkor felmegy 5000-re az alapjárat, de ha kicsavarom, 3/4 tekerésig reagál, lemegy 3000-re kb, de annál lejjebb nem megy akármennyire is tekerem ki.
ilyenkor mi van, vagy ez mit jelent?:D
ja és igen azzal a csavarral lehet állítani...akár kézzel is
igen a váltóolaj is lehet benzin szagú tőle.Tulajdonképpen két különböző szimmeringről van szó .Az egyik gyújtás oldalon a másik pedig a másik oldalon van értelem szerűen A másik oldalinál olajat is tud beszívni ,ettől nagyon füstölhet.A gyújtás oldalon pedig "csak" fals levegőt tud szívni.
úgy lödd be hogy számolni kell azzal h mikor bemelegszik, magasabb az alapjárat mint hidegen
jah és hideg,vagy meleg motorral kell belőni?
azzal a csavarral kell alapjáratot állítani a karbin, ami olyan, hogy kézzel is lehet tekergetni?
és mikor, mit csinál?
ha befelé tekerem, csökken az alapjárat?
Kedves mindenki! :)
Olyan kérdésem lenne hogy vajon hol tudok a DT-mbe (1992 Lc2 80) olyan alkatrészt beszerezni hogy "berúgó tengely" feltéve ha ez a pontos neve. Az történt ugyanis hogy megperselyeztettem mivel elforgott rajta a berúgókar. De sajnos olyan kemény réz gyűrűt kapott ami elette a tengelyt. Nem vagyok nagy műszakiszaki de remélem érthető és értelmes amit írtam és ez az ami nekem kell. Ha nem így lenne kérlek azt is jelezzétek! A másik problémám hogy a dugó "szoknyájából" letört egy darab így új dugóra is szükségem lenne. A kérdés ugyanaz. Hol tudom beszerezni(Lehetőleg Borsodhoz közel)? Tudtok-e vkit vagy vmit ajánlani?! Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
nem is akarom az egészet polírozni, nincs is sok minden amit lehet rajta, de amugy is a kerék polír ugyhogy oda illene is a polír, meg a kormány befogókat, már polírozható dolog nincs is rajta :S
mcadwee : Bocsi, hülyén fejeztem ki magam. Arra gondoltam, hogy nem tuningolt, meg semmi egyéb ha jól tudom első túlméteretes dugó van benne.

Nem tudom mire gondoltál ezzel a sport légszűrővel, de ha elolvasod még 1x amit írtam, akkor észre veheted, hogy "Twin Air légszűrő szivacsot" írtam, nem pedig simán légszűrőt.

motoros01: Megfogadom a tanácsod ma meglesem, ha jól tudom a váltó olaj is benzin szagú ha a szimmering átereszt ugye?

Apuci : van egy sejtésem mostmár, hogy igazad lehet szimeringes.. :S Eléggé erőteljesen füstöl azt vetttem észre :(

Köszi minden segítséget!
sztem amúgy felesleges... Nem áll jól ezeknek a sok polír meg króm cucc