Szedd ki a csavart, a tetejét csiszold le(a szétnyomorított részt) és vékony fűrésszel vágj bele a tetejébe egy új helyet a csavarhúzónak :) A karbibeállítás nem lustáknak való
Szerintem hidegen, (szívató nélkül persze) magasabbnak kéne lenni az alapjáratnak, mint melegen, mert szegényebb a keverék, bár lehet tévedek. Jól beállított motor esetében.
Nahh mégegyszer... :)
Kedves mindenki! :)
Olyan kérdésem lenne hogy vajon hol tudok a DT-mbe (1992 Lc2 80) olyan alkatrészt beszerezni hogy "berúgó tengely" feltéve ha ez a pontos neve. Az történt ugyanis hogy megperselyeztettem mivel elforgott rajta a berúgókar. De sajnos olyan kemény réz gyűrűt kapott ami elette a tengelyt. Nem vagyok nagy műszakiszaki de remélem érthető és értelmes amit írtam és ez az ami nekem kell. Ha nem így lenne kérlek azt is jelezzétek! A másik problémám hogy a dugó "szoknyájából" letört egy darab így új dugóra is szükségem lenne. A kérdés ugyanaz. Hol tudom beszerezni(Lehetőleg Borsodhoz közel)? Tudtok-e vkit vagy vmit ajánlani?! Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Sziasztok.
van 1 yamaha DT 50-es 1990-es típusú mocim. És nem tudom h mi a baja mert be indúl pöcre aztán 1-es 2-es 3.ban megáll. aztán nehezen indul majd megint ugyan ez. De ha nincs terhelés alatt akkor meg ha oda húzom a gázt fel pörög rendesen. Vagy olyan is van mikor már az 1-esben se pörög fel.
a levegőállítón is tekerj akkor. a kettőt kell úgy beállítani hogy legyen egy stabil 1-1,5 ezres alapjárat és alapjáraton hirtelen nagy gázadásra ne fulladjon.
az van, hogy ha teljesen becsavarom ,akkor felmegy 5000-re az alapjárat, de ha kicsavarom, 3/4 tekerésig reagál, lemegy 3000-re kb, de annál lejjebb nem megy akármennyire is tekerem ki.
ilyenkor mi van, vagy ez mit jelent?:D
igen a váltóolaj is lehet benzin szagú tőle.Tulajdonképpen két különböző szimmeringről van szó .Az egyik gyújtás oldalon a másik pedig a másik oldalon van értelem szerűen A másik oldalinál olajat is tud beszívni ,ettől nagyon füstölhet.A gyújtás oldalon pedig "csak" fals levegőt tud szívni.
azzal a csavarral kell alapjáratot állítani a karbin, ami olyan, hogy kézzel is lehet tekergetni?
és mikor, mit csinál?
ha befelé tekerem, csökken az alapjárat?
Kedves mindenki! :)
Olyan kérdésem lenne hogy vajon hol tudok a DT-mbe (1992 Lc2 80) olyan alkatrészt beszerezni hogy "berúgó tengely" feltéve ha ez a pontos neve. Az történt ugyanis hogy megperselyeztettem mivel elforgott rajta a berúgókar. De sajnos olyan kemény réz gyűrűt kapott ami elette a tengelyt. Nem vagyok nagy műszakiszaki de remélem érthető és értelmes amit írtam és ez az ami nekem kell. Ha nem így lenne kérlek azt is jelezzétek! A másik problémám hogy a dugó "szoknyájából" letört egy darab így új dugóra is szükségem lenne. A kérdés ugyanaz. Hol tudom beszerezni(Lehetőleg Borsodhoz közel)? Tudtok-e vkit vagy vmit ajánlani?! Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
nem is akarom az egészet polírozni, nincs is sok minden amit lehet rajta, de amugy is a kerék polír ugyhogy oda illene is a polír, meg a kormány befogókat, már polírozható dolog nincs is rajta :S
mcadwee : Bocsi, hülyén fejeztem ki magam. Arra gondoltam, hogy nem tuningolt, meg semmi egyéb ha jól tudom első túlméteretes dugó van benne.
Nem tudom mire gondoltál ezzel a sport légszűrővel, de ha elolvasod még 1x amit írtam, akkor észre veheted, hogy "Twin Air légszűrő szivacsot" írtam, nem pedig simán légszűrőt.
motoros01: Megfogadom a tanácsod ma meglesem, ha jól tudom a váltó olaj is benzin szagú ha a szimmering átereszt ugye?
Apuci : van egy sejtésem mostmár, hogy igazad lehet szimeringes.. :S Eléggé erőteljesen füstöl azt vetttem észre :(
pontos méret ami az enyémbe kell 41*53*8/9,5 a fölé való porvédő pedig 41*53,7*5
meg vettem bele 10w-s repsol teló olajat
Kedves mindenki! :)
Olyan kérdésem lenne hogy vajon hol tudok a DT-mbe (1992 Lc2 80) olyan alkatrészt beszerezni hogy "berúgó tengely" feltéve ha ez a pontos neve. Az történt ugyanis hogy megperselyeztettem mivel elforgott rajta a berúgókar. De sajnos olyan kemény réz gyűrűt kapott ami elette a tengelyt. Nem vagyok nagy műszakiszaki de remélem érthető és értelmes amit írtam és ez az ami nekem kell. Ha nem így lenne kérlek azt is jelezzétek! A másik problémám hogy a dugó "szoknyájából" letört egy darab így új dugóra is szükségem lenne. A kérdés ugyanaz. Hol tudom beszerezni(Lehetőleg Borsodhoz közel)? Tudtok-e vkit vagy vmit ajánlani?! Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
van 1 yamaha DT 50-es 1990-es típusú mocim. És nem tudom h mi a baja mert be indúl pöcre aztán 1-es 2-es 3.ban megáll. aztán nehezen indul majd megint ugyan ez. De ha nincs terhelés alatt akkor meg ha oda húzom a gázt fel pörög rendesen. Vagy olyan is van mikor már az 1-esben se pörög fel.
ötletek?:D
el van nyalva a csavar feje, azt nem akarok sokat baszakodni vele...
ilyenkor mi van, vagy ez mit jelent?:D
és mikor, mit csinál?
ha befelé tekerem, csökken az alapjárat?
Olyan kérdésem lenne hogy vajon hol tudok a DT-mbe (1992 Lc2 80) olyan alkatrészt beszerezni hogy "berúgó tengely" feltéve ha ez a pontos neve. Az történt ugyanis hogy megperselyeztettem mivel elforgott rajta a berúgókar. De sajnos olyan kemény réz gyűrűt kapott ami elette a tengelyt. Nem vagyok nagy műszakiszaki de remélem érthető és értelmes amit írtam és ez az ami nekem kell. Ha nem így lenne kérlek azt is jelezzétek! A másik problémám hogy a dugó "szoknyájából" letört egy darab így új dugóra is szükségem lenne. A kérdés ugyanaz. Hol tudom beszerezni(Lehetőleg Borsodhoz közel)? Tudtok-e vkit vagy vmit ajánlani?! Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Nem tudom mire gondoltál ezzel a sport légszűrővel, de ha elolvasod még 1x amit írtam, akkor észre veheted, hogy "Twin Air légszűrő szivacsot" írtam, nem pedig simán légszűrőt.
motoros01: Megfogadom a tanácsod ma meglesem, ha jól tudom a váltó olaj is benzin szagú ha a szimmering átereszt ugye?
Apuci : van egy sejtésem mostmár, hogy igazad lehet szimeringes.. :S Eléggé erőteljesen füstöl azt vetttem észre :(
Köszi minden segítséget!