Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem nem, már mindenki karbonozik :(

Ilyenekre gondoltam mint a láncnak az állító csigája :D
lengővilla?:D elég apróság?
am meg karbonozz! énis azt fogok majd
Én meg azon töröm az agyamat hogy mit lehetne felpolírozni, csak valami apróságokat amik megtörik a motort :)
én a bonyolultat is megcsinálom szivesen bagyinka csak jó legyen:) de amugy tényleg az tünik a jobbiknak!

ma már késő van,holnap ismétfelvázolok egy 3. szisztémát kiváncsi vagyok mit szoltok de szerintem az lesz a legszarabb!
én inkább a másodikat választanám, tekintve hogy azon nincsenek akkora ugrások átmérőben...kicsit jobb az átmenet de nem hiszem hogy ez jelentene bármit is! szerintem azt válaszd amelyiket egyszerűbb megcsinálni
én nem a szimpibbet szeretném viszont hanem hogy ne essen igazából vissza a teljesitményem,ezt tartsuk szemelőtt!

tényleg nagyon fontosak elnnének a jó gondolatok:)
én szivemszerint a 2. képen lévőt csinálnám, lépcsőzetesen, lehet hogy rosszabb de nekem az a szimpibb
Naaaaa ég igen ez a két rajz lesz az ezt figyeljétek csak!
na az előző képeket ne vegyétek figyelembe ez lesz a 2 kép amire gondoltam hogy, hogy tudnám a vékony csövő rezót illetve a vasagfajta dobot összepárositani a lehető legkevesebb teljesitménycsökkenéssel? 2 verzióban gondolkozom eddig ezek jók lehetnek?
na megpróbálom mert az elöbb ez nem sikerült
aztán én vagyok a hülye ugye?
bazmeeeeg tényleg ugyanaz a két kép
na felrakom minnyá a másikat is
XD
a gumicső a rajzon sincs azt felejtsük el:D
nem ugyanaz! nézd meg jól a bekarikázott részek másak mind a kettön!44
Ezért ne piáljatok! Még a végén az anyósból is kettőt láttok!
Kettőslátás... vagy ugyanaz mind a kettő?
én rohadjak meg lehet hogy vak vagyok vagy valami más beütésem van, de nem látom a különbséget a két kép között


szvsz méricskéld előbb jól meg, mert jön anyagvastagság meg minden igaza lesz Adweenek hogy gumicsőből csinálj valamit
Karbi takarításhoz minden mozdítható alkatrész bontsak ki a karbiból, és az összerakás után hangolgatáskor mire ügyeljek? Csak azért kérdezem mert még nem szedtem szét soha az úszóház levételénél jobban, karbit takarítani is csak a simóét takarítottam eddig.
akkor melyik kép a jobb megoldás a balos vagy a jobbos
?
Mármint látom, hogy van ott összekötő gumi. Csak annak ott tömítő funkciója van csak.
Szerintem ne dugd egymásba a csöveket, inkább valami hőtűrő gumicsövet húzz rá mindkettőre, jobb lesz az átmenet. ha beledugod, akkor gondolom erős örvények fognak keletkezni a hirtelen nagy különbségek miatt, ami a kipufogógázt fogja fékezni, illetve káros nyomáshullámokat keltenek.
Azt szeretném megkérdezni hogy hogy tudnám a vékony csövő rezót illetve a vasagfajta dobot összepárositani a lehető legkevesebb teljesitménycsökkenéssel? 2 verzióban gondolkozom eddig ezek jók lehetnek?
mennyi a különbség a kettő között 2-3 mm?
na megpróbálom a képeket feltölteni neked hogy melyik átalakitási verzio a jo