én inkább a másodikat választanám, tekintve hogy azon nincsenek akkora ugrások átmérőben...kicsit jobb az átmenet de nem hiszem hogy ez jelentene bármit is! szerintem azt válaszd amelyiket egyszerűbb megcsinálni
na az előző képeket ne vegyétek figyelembe ez lesz a 2 kép amire gondoltam hogy, hogy tudnám a vékony csövő rezót illetve a vasagfajta dobot összepárositani a lehető legkevesebb teljesitménycsökkenéssel? 2 verzióban gondolkozom eddig ezek jók lehetnek?
Karbi takarításhoz minden mozdítható alkatrész bontsak ki a karbiból, és az összerakás után hangolgatáskor mire ügyeljek? Csak azért kérdezem mert még nem szedtem szét soha az úszóház levételénél jobban, karbit takarítani is csak a simóét takarítottam eddig.
Szerintem ne dugd egymásba a csöveket, inkább valami hőtűrő gumicsövet húzz rá mindkettőre, jobb lesz az átmenet. ha beledugod, akkor gondolom erős örvények fognak keletkezni a hirtelen nagy különbségek miatt, ami a kipufogógázt fogja fékezni, illetve káros nyomáshullámokat keltenek.
Azt szeretném megkérdezni hogy hogy tudnám a vékony csövő rezót illetve a vasagfajta dobot összepárositani a lehető legkevesebb teljesitménycsökkenéssel? 2 verzióban gondolkozom eddig ezek jók lehetnek?
Ilyenekre gondoltam mint a láncnak az állító csigája :D