Azt szeretném megkérdezni hogy hogy tudnám a vékony csövő rezót illetve a vasagfajta dobot összepárositani a lehető legkevesebb teljesitménycsökkenéssel? 2 verzióban gondolkozom eddig ezek jók lehetnek?
Az igen, gyári alapméretes henger :) Amúgy lehet ki kéne pucolni a karbit csak simán. Bár azt akkor illett volna, mielőtt még nem tekergetted el a beállítást
Helló minden motorosnak! Esetleg ha tudtok valami tanácsot adni megköszönném, én nem értem miért de kevesel a motorom, hiába tekerem be szinte koppig a levegő csavart, akkor is kevesel, szóval magasabb fordulaton jár, ilyen hallhatóan keveselve. Ha a szivatót ráhúzom, akkor lemegy a fordulat szépen és szépen pöfög ha pedig leszedem róla, egy kis idő után vissza ugrik oda. Levegő szűrő szivacs vadi új Twin Air, olajjal is át lett kenve. Füstölni rendesen füstöl. A fúvókák gyári értékűek, mint a henger is meg minden [Yamaha Dt 80 Lc 2] Valami ötlet?:S
Szia. Igen ismerős a dolog. Ott voltam én is a harckocsizóknál.Kemény hely volt mindíg is,bár én mint hivatásos vpltam ott a 80-as évek második felében,de az idő mindent megszépít. Akkor azt hiszem/a te idődben/Kinizsinek hívták,az nyémben még Bottyán volt. Tudnék néhány emlékezetes dologról mesélni,de mint mondtad F.várról vezényeltek oda,ezért az elméleti ill vez gyakon kívűl nemigen tudnánk miről diskurálni.Te apuci egyébként honnan pötyögsz?További szép napot,
aztán lehet hasítani a talajt
persze óvatosabban mint ez:
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net...
tothady@hotmail.com címre írj e-mailt, és megbeszéljük! :)