Ti hogy szoktátok takarítani a karbit, minden ami mozdítható kivenné és átmosni, fújni? Mert az úszóházba volt szutyok ahogy szét szedtem, a motor sem olyan ahogy kéne, még melegen is képes arra hogy hirtelen gázadásra lehorkol.
Rég jártam ebben a fórumban...
Nem régiben eladtam a DT-met, és maradt vissza pár fölösleges cuccom.
Van egy házilag készített kipuffogó dob. Nyitott dob, szétszedhető, gyapotozható, szép hangja volt vele a mocinak. Egy festés ráférne, meg egy újragyapotozás, amúgy pöpec cucc. A csatlakozása, és felfogatásai gyári dobról származnak.
Ezen kívül van még egy 14-es, és egy 15-ös első lánckerekem. Mindkettő keveset használt.
Van még 2 liter Castrol Power1 keverékolajam, ill. 1liter váltóba való Motul olajam.
Ha bárkit bármi érdekelné, írjon nyugodtan, és teszek fel róla képet szívesen.
most így bele gondolva féltengely gömbcsukló nem valószínű, mert fél éve volt cserélve mindkettő....féltengelyekkel együtt...viszont most megnéztem..álló helyben is kattog
Rég jártam ebben a fórumban...
Nem régiben eladtam a DT-met, és maradt vissza pár fölösleges cuccom.
Van egy házilag készített kipuffogó dob. Nyitott dob, szétszedhető, gyapotozható, szép hangja volt vele a mocinak. Egy festés ráférne, meg egy újragyapotozás, amúgy pöpec cucc. A csatlakozása, és felfogatásai gyári dobról származnak.
Ezen kívül van még egy 14-es, és egy 15-ös első lánckerekem. Mindkettő keveset használt.
Van még 2 liter Castrol Power1 keverékolajam, ill. 1liter váltóba való Motul olajam.
Ha bárkit bármi érdekelné, írjon nyugodtan, és teszek fel róla képet szívesen.
Széles utat, olcsó benzint!
ott könnyebben tudjuk tartani a kapcsolatot. :)
Ám kérdeztem, hogy jó -e az akksi, mert csak azzal működik.......
Csak nem figyeltél..........