az sem kell, mert fúrni ,vágni végül is a trafoval is lehet csak jó nagy áramra kell tekerni meg kicsit eltartani a pálcát olyan precízen leeht fúrni ,hogy után dörzsárazni se kee tehát flex-trafo
Köszönöm szépen a dícséreteket, holnap megnézem hogy mivel van felfogatva az index, mert nem én csináltam, mikor az felkerült rá, még apámé volt a motor, és mindent ő csinált rajta. :) Rendszám pedig nyáron lesz rajt :)
eddig úgy néz ki hogy megyünk apuval 1 motorral, mert nekem csak áprilisban lesz jogsim de addig még szólok hogy ha megyünk, aztán egy rikító citromsárga motorral feltűnőek leszünk
DT125R
Power fedélnél folyatta az "olajat" nem a bowdenes felénél. És találtam egy kis gumigyürü, gondolom ez a rossz, valamint kotyog az egész power. Az nagy baj?
Szép kis dötö :D
Vigyázz rá, mellesleg ha kevesled a teljesítményt akkor kipufogó rendszer (Gianelli) 30 ló körülre felviszi egy jól tervezett, de csak gyorsabban szét veri a dugódat szerintem . :D
sziasztok! :)
Olyan kérdésem lenne, hogy már elég régóta a tulajdonomban van egy nagyon szép állapotú DT125R.(van is képem róla a profilképeim között) de kezdem kevesleni a teljesítményét és azt szeretném tudni, hogy milyen olcsóbb módszereket ajánlanátok a teljesítmény növelése érdekében. A kipufogócsonknál lévő fojtás már nincs benne! Köszönöm előre is! :)
érdekesség :)
-flexülő
-kalapács
-fúró
ezekkel a szerszámokkal Magyarországon bármit el tudsz végezni
nekem Magyar motorom van, és angol service manual van hozzá, de ez csak ilyen ismertető, leírja hol a légyszűrő... szal nem ér semmit
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4482&session
_id=
Kár hogy nincs rajta rendszám.
Grat hozzá
Power fedélnél folyatta az "olajat" nem a bowdenes felénél. És találtam egy kis gumigyürü, gondolom ez a rossz, valamint kotyog az egész power. Az nagy baj?
Vigyázz rá, mellesleg ha kevesled a teljesítményt akkor kipufogó rendszer (Gianelli) 30 ló körülre felviszi egy jól tervezett, de csak gyorsabban szét veri a dugódat szerintem . :D
Olyan kérdésem lenne, hogy már elég régóta a tulajdonomban van egy nagyon szép állapotú DT125R.(van is képem róla a profilképeim között) de kezdem kevesleni a teljesítményét és azt szeretném tudni, hogy milyen olcsóbb módszereket ajánlanátok a teljesítmény növelése érdekében. A kipufogócsonknál lévő fojtás már nincs benne! Köszönöm előre is! :)