Ha küllős akkor az ideális előre 17*2,5 felni hátra meg 17*3,5 felni gumi elől 100-as vagy 110-es hátra meg 130 vagy 150 ha nem gyári agyak akkor kellenek távtartók a tengelyhez meg fékekhez.
Én amit építettem a motoromba az:
20ezer a felni
18ezer a 2 garnitúra küllő
az agyakat az enduró szettből tettem bele
A fűzésért külön nem fizettem mert én csináltam
- külső meg belső gumi is ha jól emlékszem 30ezer volt
Szóval nagyon sokba van
Volna nekem egy DT 125 R-em és azután érdeklődnék, hogy szeretnék supermoto szettet hozzá, de nem tudom merre induljak el vagy melyiket kéne vennem. Az is érdekelne, hogy ez az átalakítás összesen átlagba mennyibe fáj? Tudna nekem valaki segíteni? Hálás lennék! Előre is köszi, annak aki segít.
nekem a vastag volt azt elküldtem a bagyinkának de az nagyon jó volt mélyebb volt, most vékony van rajta de nem tom hogy az milyen mert még bejáratós agép
Akkor reméljük h összefutunk páran így fórumról, néztem h Mezőberényben is voltál ott én is voltam sajna nem motorral mivel nem volt jogsim, am motorral voltál mert egy dt-t sem láttam vagy csak azért mert már a végefele néztem körbe.
Hát igen a régebbi dt-vel nem volna baj a 200km mert téll elég kényelmes de az enyémnek már keményebb az ülése,a másik meg a benzinár úgy kell megtennem azt a 160km-et h a lehető legkevesebbet egye meg, kíváncsi leszek h tartós 80-nál mennyit fog enni.
Én amit építettem a motoromba az:
20ezer a felni
18ezer a 2 garnitúra küllő
az agyakat az enduró szettből tettem bele
A fűzésért külön nem fizettem mert én csináltam
- külső meg belső gumi is ha jól emlékszem 30ezer volt
Szóval nagyon sokba van