2. be tartod 6ezer körül és érzéssel megcsúsztatod a kuplungot közben megrántod az elejét, az a kibaszás a dt-vel hogy a fejidomtól nem látsz ki meg a féken legyen rajta a lábad. De érdemes megtanulni nálunk bukkanos zebrák vannak, átmennek az autók a zebrán és ha ügyes vagyok akkor ahogy előzök ki ugy felveszem megyek mellette rakok egy 3.at és keréken előzöm őket. Legjobb érzés amikor mindenki néz az ahogy mész de hiányzik a motorozás
Hát 2esbe érdemes felvenni (igaz 1esből könnyebb de 1-ből 2.-ba nehéz váltani )nagy kuplung gáz aztán holtpontozgatni + fékezni amikor túl akar esni rajta,de először a fékezést kell megtanulni legalább annyira ha gáz van akk reflexszerűen arra tapos rá ne pedig a motorról ugorj le.Csak óvatossan nehogy a dt bánja xd és is simóval tanúltam meg először
Gyakorlás kérdése nekem se ment több először,de most már egész hosszan elmegyek csak az a baj h nem holtpontozom ki annyira csak dobálom a sebességeket
persze eddig elégedett:DD nem vészes amúgy, ha majd újra átmegyek rajta még egy réteggel nem is fog látszani:)
már csak azt várom hogy enyhüljön az idő, mert így hogy befúj a hóvihar a garázsba, nem lehet semmit csinálni
Még nem számoltam meg de gyári enduro a másik nekem enduro szettel is kiforogta. Nekem nem tünk akkora változásnak az sm szett kezelhetőbb meg rugalmasabb de a teljesítmény meg menet tulajdonságok megmaradtak.
lehet énis kérek egyet kettőt aztán majd azzal a lyukas dobbal együtt elküldhetnéd